Om Vores Rivaler IX

9 år 9 måneder siden #2125 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Så det i siger er, at Barcelona er bedre uden Messi?

Skynd jer at give budskabet videre, så de ikke behøver at spilde millioner på løn og kan endda tjene 1 milliard eller 2 på salget.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 9 måneder siden #2126 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Har vi egentligt ikke også vundet de fleste kampe, hvor Ronaldo ikke har haft muligheden for at være med på holdet?

Jeg synes det er svært, at se det interessante i de statistikker som Mr. Chips har delt. Der står jo hverken hvor mange kampe der er tale om, og hvilke kampe der er tale om.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved Sahinovic.

9 år 9 måneder siden #2127 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev: Så det i siger er, at Barcelona er bedre uden Messi?

Teknisk set vinder de jo 1 procentpoint flere kampe med Messi på banen. De scorer bare færre mål.

Messi er altså bedst til at forsvare.

;-)

9 år 9 måneder siden #2128 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: Har vi egentligt ikke også vundet de fleste kampe, hvor Ronaldo ikke har haft muligheden for at være med på holdet?

Kilde? Eller er det din egen fantasi igen?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

9 år 9 måneder siden #2129 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

nono skrev: Statistikken er misvisende og særdeles uinteressant fordi der på ingen måder er den samme spredning. Messi har jo deltaget i 90% af kampene siden 2008 (jeg sjusser) så med relativt få kampe kan man altså skabe et totalt misvisende billede.

Messi har misset (hverken startet i eller blevet skiftet ind i) hver 9. kamp siden 2009. Det er for CL + ligaen. Jeg har ikke kigget på CdR, diverse super cups eller club world cup.
  • Han har misset en større procentvis del af CL end ligakampe, og har altså siddet ude i "den hårde turnering". Det kunne dog sagtens tænkes, at han har siddet ude i den sidste gruppekamp. I flere af sæsonerne drejer det sig ikke blot om en enkelt kamp på bænken, men 2-3 kampe
  • I Barca's to seneste CL triumfer har Messi spillet alle kampene

9 år 9 måneder siden #2130 af Sahinovic

Kassow-Rossing skrev:

Sahinovic skrev: Har vi egentligt ikke også vundet de fleste kampe, hvor Ronaldo ikke har haft muligheden for at være med på holdet?

Kilde? Eller er det din egen fantasi igen?

Det er vel bare at bruge sin logiske sans, hvilket selvfølgelig kan være svært for enkelte individer.

Når Ronaldo nu spiller nærmest 95% af Real Madrids kampe, og han i enkelte kampe ikke kan være med, og vi samtidig vinder de kampe (hvilket vi jo før har gjort også i nuværende sæson, det kaldes hukommelse), så siger det sig selv at man ikke kan bruge disse typer statistikker til en fløjtende fis.

Florentino Pérez

9 år 9 måneder siden #2131 af Kassow-Rossing

Sahinovic skrev: Det er vel bare at bruge sin logiske sans, hvilket selvfølgelig kan være svært for enkelte individer.

Når Ronaldo nu spiller nærmest 95% af Real Madrids kampe, og han i enkelte kampe ikke kan være med, og vi samtidig vinder de kampe (hvilket vi jo før har gjort også i nuværende sæson, det kaldes hukommelse), så siger det sig selv at man ikke kan bruge disse typer statistikker til en fløjtende fis.

Er du færdig nu, så vi kan vende tilbage til emnet?

Jeg vil gerne have en kilde. Ellers er det bare opdigt, og der er i forvejen for mange mennesker, der taler om ting, de ikke ved noget om.

Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved Kassow-Rossing.

9 år 9 måneder siden #2132 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
En væsentlig forskel - hvis man skal være bare en smule objektiv - er, at Ronaldo ikke just gør noget godt for Reals spil, mens Messi gør en helt masse godt for Barcas. Hvis ikke han har 2. sidste fod på bolden, så har han 3.sidste fod på. Én ting er sikkert. Jeg vil langt hellere møde Barca uden Messi end med Messi.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 9 måneder siden #2133 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev: En væsentlig forskel - hvis man skal være bare en smule objektiv - er, at Ronaldo ikke just gør noget godt for Reals spil, mens Messi gør en helt masse godt for Barcas. Hvis ikke han har 2. sidste fod på bolden, så har han 3.sidste fod på. Én ting er sikkert. Jeg vil langt hellere møde Barca uden Messi end med Messi.

Naah han hopper lige så stille ned i Casemiros lomme alligevel ;)

9 år 9 måneder siden #2134 af Sahinovic

Kassow-Rossing skrev:

Sahinovic skrev: Det er vel bare at bruge sin logiske sans, hvilket selvfølgelig kan være svært for enkelte individer.

Jeg er så lykkelig for, at jeg ikke er dig :) Er du færdig nu, så vi kan vende tilbage til emnet?

Jeg vil gerne have din kilde. Ellers er det bare opdigt.

Ronaldo har siden har sit skifte til Real Madrid misset 46 kampe. Ud af de 46 er der blevet vundet 32, 4 uafgjorte og 9 tabte.

I indeværende sæson, har Ronaldo misset to La Liga kampe, som vi begge har formået at vinde, samt en UEFA super cup finale imod Sevilla, som vi også formåede at vinde uden ham.

I alt 49 kampe, 35 vundet, 4 uafgjort, og 9 tabte.

www.marca.com/en/football/real-madrid/20...68aebd0188b45de.html

Kassow-Rossing skrev:

og der er i forvejen for mange mennesker, der taler om ting, de ikke ved noget om.

Oh, the irony (-:

Florentino Pérez

9 år 9 måneder siden #2135 af Kassow-Rossing
Okay. Vil du gøre mig den tjeneste at sammenligne alle hans kampe i alle turneringer for Real Madrid, hvor han deltog?

Så får vi et lige så fyldestgjort billede som BBB gav om Messi.

Så snart du har givet os den oversigt (Tak i øvrigt!) så taler du ikke længere fra hjertet men med hjernen.

9 år 9 måneder siden #2136 af Sahinovic
Kassow-Rossing skrev:

Okay. Vil du gøre mig den tjeneste at sammenligne alle hans kampe i alle turneringer for Real Madrid, hvor han deltog?

Nej, det gider jeg ikke. Du må gerne bruge din tid på det, men det har aldrig været en del af min pointe, så jeg ved ikke hvor du vil hen med det.

Florentino Pérez

Leveret af Kunena Forum