Om Vores Rivaler IX
- Raúl 7
- Gæst
-
Kimbo skrev: Det er skræmmende at se United for tiden, det er næsten kun blevet værre i denne sæson. Pogba må allerede kandidere til årtiets flop.
Btw så er denne video meget betegnende for Rooney for tiden
Pinlig præstation
Man kan jo lave en tilsvarende video af alle vores spillere i denne sæson. Bare for at sætte det i perspektiv.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino Pérez
''What's the difference between Bayern and Real Madrid?" Ancelotti told L'Equipe.
"They're quite similar as clubs, maybe the difference between them is that one is ran by an ex-footballer and he understands what happens better''.
www.goal.com/en/news/725/bundesliga/2016...ll-better-than-perez
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: En lille stikpille fra gode gamle Ancelotti:
''What's the difference between Bayern and Real Madrid?" Ancelotti told L'Equipe.
"They're quite similar as clubs, maybe the difference between them is that one is ran by an ex-footballer and he understands what happens better''.
1000 tak for det spam link!!!
Ved ikke om det kun er IOS brugere, der linkes til en reklameside, men jeg kunne i hvert fald ikke læse den tilsigtede side.
Anyway...
Jeg er sådan set ligeglad, hvem der står i spidsen for en klub. Jeg vil være lige så tryg ...eller endda tryggere ved en entreprenør/forretningsmand end for en tidligere fodboldspiller.
Så længe han bare har uddelegeret det tekniske ansvar for sporten til en underdirektør, der har forstand på det...og det er nok også det samme, du mener ;).
Sahinovic skrev: En lille stikpille fra gode gamle Ancelotti:
Jeg var overrasket da jeg læste det tidligere, da jeg det i mine øjne altid har virket som, at Carletti har valgt sine ord med omhu, for ikke at brænde nogle broer. Dette er den første hvor jeg føler, at han strammer den ift. Perez. Det kan selvfølgelig også være, at oversættelsen eller fortolkningen er anderledes end hvad han i virkeligheden sagde - for jeg synes ikke det lyder som ham - omend han umiddelbart har ret.
De bedste drømme jeg har, er dem hvor han står på sidelinjen. Lad det endelig ske igen en skønne dag.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Engang var Real Madrid en klub, hvor træneren hele tiden skulle sætte holdet som præsidenten dikterede. Dette var især fordi træneren ingen nossere havde (undtaget Mou) og der var ingen kontinuitet.
Nu kan Zidane sætte holdet som han har lyst. Den frihed har klubben, og vi fans, virkelig fortjent. Jeg synes vi skal glæde os over at være af med alle Calderon-indkøb (Marcelo undtaget) og prise os lykkelig over at Zidane har fået (taget?) den fornødne magt i klubben en cheftræner behøver.
Dertil er jeg yderst tilfreds med at klubben overordnet set bliver drevet af en forretningsmand og ikke en fodboldspiller. Så længe han ansætter kompetente ansvarlige. Netop det sidste er essentielt og noget man kan forvente af en forretningsmand og ikke en tidligere fodboldspiller.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Lækrt mål af Sisto
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Florentino Pérez
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Spørgsmål: Hvor dum tror I Klopp føler sig nu?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: Status: Vi har spillet uafgjort fire kampe i træk. Tre af dem i ligaen. Barcelona har smidt mange point i denne sæson også.
Spørgsmål: Hvor dum tror I Klopp føler sig nu?
Svar: Jeg tror Klopp er ligeglad.
Florentino Pérez