Om Vores Rivaler IX

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 8 måneder siden #2245 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo skrev: Det er skræmmende at se United for tiden, det er næsten kun blevet værre i denne sæson. Pogba må allerede kandidere til årtiets flop.

Btw så er denne video meget betegnende for Rooney for tiden

Pinlig præstation

Man kan jo lave en tilsvarende video af alle vores spillere i denne sæson. Bare for at sætte det i perspektiv.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 8 måneder siden #2246 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Om Vores Rivaler IX
Perfekt udvikling i katalonien. Messi udgår med skade og to-tre min efter udligner Atletico på smukkeste vis efter en nælde på pikken og så skvatter Mick Øgendahl, hvorefter Correa er fri til at sparke den ind!
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

9 år 8 måneder siden #2247 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Ja, Barcelona spillerne havde travlt med at tale med dommeren, det udnytter Atl. Madrid på bedste vis.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 8 måneder siden ved Sahinovic.

9 år 8 måneder siden #2248 af Sahinovic
En lille stikpille fra gode gamle Ancelotti:

''What's the difference between Bayern and Real Madrid?" Ancelotti told L'Equipe.

"They're quite similar as clubs, maybe the difference between them is that one is ran by an ex-footballer and he understands what happens better''.

www.goal.com/en/news/725/bundesliga/2016...ll-better-than-perez

Florentino Pérez

9 år 8 måneder siden #2249 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: En lille stikpille fra gode gamle Ancelotti:

''What's the difference between Bayern and Real Madrid?" Ancelotti told L'Equipe.

"They're quite similar as clubs, maybe the difference between them is that one is ran by an ex-footballer and he understands what happens better''.

1000 tak for det spam link!!!
Ved ikke om det kun er IOS brugere, der linkes til en reklameside, men jeg kunne i hvert fald ikke læse den tilsigtede side.

Anyway...
Jeg er sådan set ligeglad, hvem der står i spidsen for en klub. Jeg vil være lige så tryg ...eller endda tryggere ved en entreprenør/forretningsmand end for en tidligere fodboldspiller.
Så længe han bare har uddelegeret det tekniske ansvar for sporten til en underdirektør, der har forstand på det...og det er nok også det samme, du mener ;).

9 år 8 måneder siden #2250 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: En lille stikpille fra gode gamle Ancelotti:

Jeg var overrasket da jeg læste det tidligere, da jeg det i mine øjne altid har virket som, at Carletti har valgt sine ord med omhu, for ikke at brænde nogle broer. Dette er den første hvor jeg føler, at han strammer den ift. Perez. Det kan selvfølgelig også være, at oversættelsen eller fortolkningen er anderledes end hvad han i virkeligheden sagde - for jeg synes ikke det lyder som ham - omend han umiddelbart har ret.
De bedste drømme jeg har, er dem hvor han står på sidelinjen. Lad det endelig ske igen en skønne dag.

9 år 8 måneder siden #2251 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
Engang var Real Madrid en klub hvor træneren hele tiden skulle tage højde for at den bedste spiller på dagen ikke var et Calderon-indkøb. Robben led under dette. I husker sikkert hvordan det var lidt af en hæmsko for klubben, at alle spillerne ikke var et Perez-projekt.

Engang var Real Madrid en klub, hvor træneren hele tiden skulle sætte holdet som præsidenten dikterede. Dette var især fordi træneren ingen nossere havde (undtaget Mou) og der var ingen kontinuitet.

Nu kan Zidane sætte holdet som han har lyst. Den frihed har klubben, og vi fans, virkelig fortjent. Jeg synes vi skal glæde os over at være af med alle Calderon-indkøb (Marcelo undtaget) og prise os lykkelig over at Zidane har fået (taget?) den fornødne magt i klubben en cheftræner behøver.

Dertil er jeg yderst tilfreds med at klubben overordnet set bliver drevet af en forretningsmand og ikke en fodboldspiller. Så længe han ansætter kompetente ansvarlige. Netop det sidste er essentielt og noget man kan forvente af en forretningsmand og ikke en tidligere fodboldspiller.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 9 år 8 måneder siden ved Kassow-Rossing.

9 år 8 måneder siden #2252 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Så Espanyol skal vel have en eller anden slags bøde for de der tomme pladser?

Lækrt mål af Sisto

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 9 år 8 måneder siden ved Zyconith.

9 år 8 måneder siden #2253 af Sahinovic
Hold da fast Ter Stegen, godt de fik solgt Bravo :'-D

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14, MadridistaPorVida

9 år 8 måneder siden #2254 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
Vi har været dårlige, men hold nu op, hvor hjælper det, at Barca slet slet heller ikke har vist topform i mere end enkelte kampe - Ter Stegen og co. fumler rundt! At vi er delt 1'er i ligaen er jo et mirakel :D

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, MadridistaPorVida

9 år 8 måneder siden #2255 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
Status: Vi har spillet uafgjort fire kampe i træk. Tre af dem i ligaen. Barcelona har smidt mange point i denne sæson også.

Spørgsmål: Hvor dum tror I Klopp føler sig nu?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 8 måneder siden #2256 af Sahinovic

Kassow-Rossing skrev: Status: Vi har spillet uafgjort fire kampe i træk. Tre af dem i ligaen. Barcelona har smidt mange point i denne sæson også.

Spørgsmål: Hvor dum tror I Klopp føler sig nu?

Svar: Jeg tror Klopp er ligeglad.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 8 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios

Leveret af Kunena Forum