Om Vores Rivaler IX

9 år 9 måneder siden #2209 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX
Suarez har været klart bedste spiller i 2016, sådan rent gennemsnitligt.
Men Ronaldo har bare præsteret i mange afgørende momenter. Så præsterede han både på landsholdet og klubplan, det formåede Suarez ikke.

Jeg giver ikke meget for titler, men kan selvfølgelig rykke lidt på det, når 2 spillere sammenlagt står meget lige, hvilket vidst også er det eneste tidspunkt titler tælles med i følge reglerne husker jeg?

Så vil overordnet set mene at begge spillere kan vinde den uden jeg mener, at der er nogen der er blevet berøvet noget. Men som fan af Real håber jeg selvfølgelig den ender til Ronaldo.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 9 måneder siden #2210 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev:

madrid2000 skrev: Så har MSN scoret og Barca er foran 0-3 efter første halveg.

Det er vildt at se, hvor glade de er for at assistere hinanden. Det næsten ligemeget, hvem der har sidste fod på, modsat BBC, hvor det helst skal være Ronaldo.

Ikke fordi, jeg skal lege djævlens advokat, men du ved godt, at Ronaldo var den spiller i klubben med flest assists sidste sæson og sæsonen før det også, right?

Du glemmer bare at Ronaldo har sat håret og taget bruncreame på, derfor er han egoistisk og forfærdelig, modsat søde lille uskyldige messi der kun snyder meget lidt i skat, og eksemplariske Suarez der kun bider lidt ;) Ronaldo er skurken!

Spøg til side, MSN viser skræmmende form, Suarez er nok den bedste angriber i verden pt.
Ja folk er altid på nakken af Ronaldo fordi han går op i sit spil er gerne vil score Og præstere godt, men hans glæde ved hans eget udseende gør ham til egoist.
Ronaldo bør nok vinde guldbolden i år, men fortsætter Suarez sådan her er det ikke sikkert at vinderen fremover hedder Messi eller Ronaldo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, andreashn, ChrillRM14, MadridistaPorVida

9 år 9 måneder siden #2211 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Der er ikke skyggen af tvivl om, at Cristiano Ronaldo - fuldt fortjent - vinder guldbolden.

Suveræn topscorer i Champions League, toer i La Liga og så kommer man altså ikke uden om titlerne, selv om de også er en holdpræstation, men CL og EM er simpelthen for store titler til, at man kan komme uden om portugiseren og samtidig vil kaldes seriøs.

Det er meget sødt at forsøge at tale andre kandidater op, men de er chanceløse.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Zyconith, andreashn, ElMadrid, ChrillRM14, MadridistaPorVida

9 år 9 måneder siden #2212 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid skrev: Der er ikke skyggen af tvivl om, at Cristiano Ronaldo - fuldt fortjent - vinder guldbolden.

Suveræn topscorer i Champions League, toer i La Liga og så kommer man altså ikke uden om titlerne, selv om de også er en holdpræstation, men CL og EM er simpelthen for store titler til, at man kan komme uden om portugiseren og samtidig vil kaldes seriøs.

Det er meget sødt at forsøge at tale andre kandidater op, men de er chanceløse.

I øvrigt også en større præstation at vinde EM med Portugal end at vinde en anden international turnering med et væsentligt bedre hold.

9 år 9 måneder siden #2213 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg har aldrig forstået argumentet med titler, når der nu er tale om en individuel pris, - medmindre! at spillerne har skilt sig enormt ud fra de resterende i truppen og turneringen, og det har Ronaldo absolut ikke gjort, og her er der både tale om Champions League, men så sandeligt også EM.

Topscorer i Champions League, ja, men hold fast et tyndt argument når fordelingen ser således ud:

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Raul7-2880, FanOfMagicalTeams

9 år 9 måneder siden #2214 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX
Synes det er utroligt, hvordan Neymar bliver sparket ned gang på gang.. Selvom han dribler og finter(og nogle kunne finde det arrogant), burde det ikke finde sted.. Det burde udløse direkte rødt, når tacklingen indtræder efter bolden er spillet i disse situationer, idet det udelukkende er angreb på mand og ikke et forsøg på at erobre bolden. Mener faktisk også, at det står i fodboldloven, men hæng mig ikke op på det.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic, FanOfMagicalTeams

9 år 9 måneder siden #2215 af SR4

Sahinovic skrev: Jeg har aldrig forstået argumentet med titler, når der nu er tale om en individuel pris, - medmindre! at spillerne har skilt sig enormt ud fra de resterende i truppen og turneringen, og det har Ronaldo absolut ikke gjort, og her er der både tale om Champions League, men så sandeligt også EM.

Topscorer i Champions League, ja, men hold fast et tyndt argument når fordelingen ser således ud:

Vil ikke sige han har skilt sig synderligt meget ud i CL (mest pga. hans skade), men han præsterede trods alt den vigtigste af præstation i CL med Wolfsburg-kampen.

EM var han vanvittig, hvor han stod for 3 mål og 2 assist og stortset alle hans mål/assist var afgørende for hvor langt han nåede. Lidt irreterende man egentlig glemmer han trods alt spillede for Portugal og ikke for Real. Der er grænse hvor godt man kan gøre det på sådan et hold i sådan en stor turnering. Han gjorde mere end det man kan forvente.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ElMadrid, MadridistaPorVida

9 år 9 måneder siden #2216 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX

SR4 skrev:

Sahinovic skrev: Jeg har aldrig forstået argumentet med titler, når der nu er tale om en individuel pris, - medmindre! at spillerne har skilt sig enormt ud fra de resterende i truppen og turneringen, og det har Ronaldo absolut ikke gjort, og her er der både tale om Champions League, men så sandeligt også EM.

Vil ikke sige han har skilt sig synderligt meget ud i CL (mest pga. hans skade), men han præsterede trods alt den vigtigste af præstation i CL med Wolfsburg-kampen.

EM var han vanvittig, hvor han stod for 3 mål og 2 assist og stortset alle hans mål/assist var afgørende for hvor langt han nåede. Lidt irreterende man egentlig glemmer han trods alt spillede for Portugal og ikke for Real. Der er grænse hvor godt man kan gøre det på sådan et hold i sådan en stor turnering. Han gjorde mere end det man kan forvente.

Synes han spillede en godkendt slutrunde. Ordet "vanvittig" kan jeg ikke nikke genkendende til - medmindre vi snakker om Pepe.
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved Raul7-2880.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, andreashn, Sahinovic, Kimbo, FanOfMagicalTeams

9 år 9 måneder siden #2217 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Pepe var i mine øjne langt bedre kørende end Ronaldo under EM, det var der i øvrigt rigtigt mange der var under den turnering også på Portugals hold.
Selvfølgelig vinder Ronaldo ballonen men jeg kommer dælme til at sidde med en dårlig smag i munden over det, han vinder den udelukkende på baggrund af 2 turneringer som han præsterede fint i, men langt fra var dominerende, altoverskyggende eller vanvittig i.
Jeg kommer aldrig til at dele det synspunkt at Ronaldo kan tillade sig at være udulig i 95% af en kamp for så at dukke op kort før tid og heade den ind, og derved bliver den store helt. Ja han er tit afgørende men hvad med resten af holdet der har kæmpet røven ud af bukserne hele kampen? Deres præstation værdsætter jeg ofte langt langt højere.
Ronaldo skal selvfølgelig have kredit for hans mål, og det får hans vidst også så rigeligt, men hvor ville jeg ønske han ville være mere dominerende kampene igennem. Jeg ser 9/10 af Madrids kampe og jeg ser nok måske halvdelen af Barcelonas kampe, og i øvrigt en del engelsk fodbold også. Og med fare for at blive kaldt skabsbarcelona fan, så laver hele MSN ca 10 x så meget i hver evig eneste kamp end Ronaldo gør. Jeg forstår simpelthen ikke dem der gang på gang lukker øjnene og bare ikke vil acceptere at Ronaldo ikke er så god som tidligere.
Han har udviklet sig til verdens bedste boks spiller, og han har et vanvittigt talent for at stå de rigtige steder, men udover det synes jeg han bringer Ufatteligt lidt til bordet. Slet ikke nok til at komme i betragtning som verdens bedste fodboldspiller i hvert fald. Så kan i godt stene mig eller brænde mig over bålet men det er det jeg tænker hver eneste gang jeg ser ham spille, jeg er fan af Madrid som hold først og fremmest, det er ret tydeligt at mange er fan af Ronaldo først og så kommer klubben bagefter. I don't get it

9 år 9 måneder siden #2218 af SR4
Pepe var nok turneringens bedste spiller. Men men hvis man forstår fodbold, vil man også forstå at en offensiv spiller aldrig vil kunne dominere en så stor slutrunde i Portugal som eks. Griezmann gjorde, hvilket er det mange mener er "vanvittigt".

Man må kigge på tingene i kontekst udfra de betingelser Ronaldo havde, gjorde han det utrolig fremragende og var afgørende i flere kampene.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

9 år 9 måneder siden #2219 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Endnu en weekend hvor man bliver bekræftet i alle de indkøb klubben heldigvis ikke foretog sig.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

9 år 9 måneder siden #2220 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

SR4 skrev: Pepe var nok turneringens bedste spiller. Men men hvis man forstår fodbold, vil man også forstå at en offensiv spiller aldrig vil kunne dominere en så stor slutrunde i Portugal som eks. Griezmann gjorde, hvilket er det mange mener er "vanvittigt".

Man må kigge på tingene i kontekst udfra de betingelser Ronaldo havde, gjorde han det utrolig fremragende og var afgørende i flere kampene.

Argh, men skal vi ikke stoppe med at gøre Portugals landshold til et Segunda Divisón hold, og få det til at lyde som om Ronaldo var omringet af en flok retarderet spillere som havde fået amputeret enten højre eller venstre ben.

De har kvalitets spillere næsten hele vejen rundt, og der er faktisk ikke mange landshold som har en meget bedre trup end Portugal, de viser det ihvertfald ikke. I finalen, efter Ronaldo blev skiftet ud så det ikke ud til at de savnede ham. De formåede at lægge yderligere pres på Frankrig, og få dem lukket helt af, og samtidig vandt de kampen uden Ronaldo, så Portugals succes var udelukkende baseret på en holdpræstation.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved Sahinovic.

Leveret af Kunena Forum