Om Vores Rivaler IX
Zyconith skrev: Lå ham den skaldede med solbrillerne og sov bag Mourinho?
Det kan ikke komme bag på nogen efter en ansættelse af 'The Happy One'.
Pogba (også kaldet 'dåseåbneren', fremtidige Ballon D'or vinder etc. herinde på forum) var - ifølge reaktionerne, samt diverse Manchester United fans - endnu engang usynlig, som han har været under hele EM og samtlige af de kampe jeg har overværet, hvad i helvede folk ser/så i ham er mig stadig en kæmpe gåde.
Her kan man dog sige, at brandingen af ham har været yderst effektiv! Juventus havde ihvertfald ikke travlt med at beholde ham.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FanOfMagicalTeams
-
- Ekspert bruger
-
sport.tv2.dk/fodbold/2016-09-16-ballon-d...enere-mister-stemmen
FanOfMagicalTeams skrev: Ved ikke hvor det passer ind, men gælder det her fra i år? Jeg tænker at det er super positivt. Væk med usaglige vennetjeneste stemmer og holdkammerat stemmer.
Overhoved ikke. Stemmerne ender bare som med Europas bedste, hvor "eksperter" stemmer. Og her kan enhver se hvor til grin den afstemning var. Ingen Suarez?? Kan huske at det år, hvor Bayern vandt the treble, vandt Ribery blandt disse eksperter foran Ronaldo.
- FanOfMagicalTeams
-
- Ekspert bruger
-
SR4 skrev:
FanOfMagicalTeams skrev: Ved ikke hvor det passer ind, men gælder det her fra i år? Jeg tænker at det er super positivt. Væk med usaglige vennetjeneste stemmer og holdkammerat stemmer.
Overhoved ikke. Stemmerne ender bare som med Europas bedste, hvor "eksperter" stemmer. Og her kan enhver se hvor til grin den afstemning var. Ingen Suarez?? Kan huske at det år, hvor Bayern vandt the treble, vandt Ribery blandt disse eksperter foran Ronaldo.
Hmm. Jeg har større tiltro til det end det nuværende format men måske du har ret og det bliver en skuffelse. Suarez burde vinde BDO i år imo. Vanvittigt niveau.
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
Ingen over og ingen ved siden af.
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
- FanOfMagicalTeams
-
- Ekspert bruger
-
Hvad vurdere du Ronaldo på siden du skriver "ingen over og ingen ved siden af"?
Titler i 2016? Det argument anerkender jeg simpelthen ikke. Titler er en holdpræstation.
Den spillemæssige kvalitet gennem året? Holder altså heller ikke. Ronaldos spil har været under niveau det meste af 2016, hvilket samtlige af mine venner der er Real Madrid fans har forsvaret med at han har spillet under niveau fordi han spillede med en skade - nu er han pludselig den bedste? (mine venners påstand - ikke nødvendigvis din)
Stats: Ronaldo er fantastisk til at score mål og til at lave assists stadig. Så imponerende, og jeg gider ikke negligere dem. Men ex. Suarez stats er jo noget bedre. Så hvis du begrunder det med stats holder det altså heller ikke.
Det bliver aldrig en vindersag at argumentere for Suarez, men der er ingen vej uden om hvis du spørger mig. Han har været sublim længe og er længe blevet gemt væk til de pæne award shows og det burde fodboldverden ærlig talt se sig for god til. Jeg skal skåne forummet for highlights videoer, men nogle af de mål manden scorer er nogen som jeg vil påstå at hverken Messi eller Ronaldo ville lykkedes med.
En nummer 9 der har 98 kampe, 88 mål og 43 assist for Barca - med en conversion rate der ligger markant under Messi og Ronaldo siger altså alt.
God weekend - og undskyld :)
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
FanOfMagicalTeams skrev: Okay, nu går jeg til kanten af hvad jeg mener jeg kan tillade mig som neutral fan på en fan hjemmeside, så det bliver kun denne ene post herfra omkring emnet lige nu.
Titler i 2016? Det argument anerkender jeg simpelthen ikke. Titler er en holdpræstation.
Den spillemæssige kvalitet gennem året? Holder altså heller ikke. Ronaldos spil har været under niveau det meste af 2016, hvilket samtlige af mine venner der er Real Madrid fans har forsvaret med at han har spillet under niveau fordi han spillede med en skade - nu er han pludselig den bedste? (mine venners påstand - ikke nødvendigvis din)
Stats: Ronaldo er fantastisk til at score mål og til at lave assists stadig. Så imponerende, og jeg gider ikke negligere dem. Men ex. Suarez stats er jo noget bedre. Så hvis du begrunder det med stats holder det altså heller ikke.
Det bliver aldrig en vindersag at argumentere for Suarez, men der er ingen vej uden om hvis du spørger mig. Han har været sublim længe og er længe blevet gemt væk til de pæne award shows og det burde fodboldverden ærlig talt se sig for god til. Jeg skal skåne forummet for highlights videoer, men nogle af de mål manden scorer er nogen som jeg vil påstå at hverken Messi eller Ronaldo ville lykkedes med.
En nummer 9 der har 98 kampe, 88 mål og 43 assist for Barca - med en conversion rate der ligger markant under Messi og Ronaldo siger altså alt.
Synes Ronaldo har spillet et godt forår faktisk :/ hans efterår var til gengæld helt ad H til. I foråret har han være mere afgørende og mere den kyniske afslutter, vi normalt ser ham som, så jeg synes faktisk stadig, du formår at negligere ham...
Suarez har ligeledes været exceptionel, men rent objektivt - så 'objektivt' en diskussion om fodbold nu kan blive - har Barcas nr 9 nok også været et niveau over vores nr 7, så konklusionen giver jeg dig ret i! :)
Argumentet med titler er en betændt sag - jeg synes nu, at der nogle catalonere, der benytter sig netop af kvantiteten af af titler som altoverskyggende argument, når deres spillere (læs: Messi) skal fremhæves ;)
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
FanOfMagicalTeams skrev: Okay, nu går jeg til kanten af hvad jeg mener jeg kan tillade mig som neutral fan på en fan hjemmeside, så det bliver kun denne ene post herfra omkring emnet lige nu.
Lad os nu leve i vores illusoriske fan-boy verden hvor vores egen spiller er den bedste ;)
Ronaldo har da været afgørende, og vi var sikkert ikke gået videre mod Wolfsburg uden ham. Men sådan kan man jo sige om alle spillere, også Suarez.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Florentino Pérez
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Det er vildt at se, hvor glade de er for at assistere hinanden. Det næsten ligemeget, hvem der har sidste fod på, modsat BBC, hvor det helst skal være Ronaldo.
Hans statistik hos Barcelona skal dog også ses i det lys, at både Neymar, Iniesta, Xavi, Busquets, Messi var spillet helt ind på holdet, så han kom ind i en velfungerende organisation. Da Messi kom op var klubben ikke velfungerende, og Real Madrid har ikke været velfungerende siden starten af årtusindet, så Ronaldo og Messi har haft sværere kår end Suarez ift. de første 100 kampe.
Suarez er nok den spiller fra Barcelona, som jeg helst vil have, men det betyder ikke, at han er den bedste i Barcelona.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
madrid2000 skrev: Så har MSN scoret og Barca er foran 0-3 efter første halveg.
Det er vildt at se, hvor glade de er for at assistere hinanden. Det næsten ligemeget, hvem der har sidste fod på, modsat BBC, hvor det helst skal være Ronaldo.
Ikke fordi, jeg skal lege djævlens advokat, men du ved godt, at Ronaldo var den spiller i klubben med flest assists sidste sæson og sæsonen før det også, right?
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu