Om Vores Rivaler IX
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Raúl 7 skrev:
Kimbo skrev: Jøsses hvor er det trættende at blive ved med at læse jeres jammer i hver eneste tråd
Måske man kunne oprette en specifik jammer-tråd? Så vi undgik mundhuggeri i alle andre tråde.
@Siempre?
Har desværre ikke tid, jeg er i gang med at slå fluer ihjel..........og der er flere.......og flere........og flere.
Kan i stedet henvise til punkt 10 i vores husregler ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Dios skrev: Nu har du nævnt brande rigtig meget, men kan du ikke fortælle mig hvad du helt præcist tror der vil hjælpe ligaen?
Sahinovic skrev: hvornår er det sidst sket i La Liga?
Er det ligegyldigt hvor mange strukturerede analyser, jeg stiller op, så bliver det bare spam i jeres øjne? Jeg troede at hvis man rent faktisk gav en række intelligente argumenter samtidig med at man holdt en sober tone, så var det OK at debattere.
Edit: Skrevet med andre ord, skal jeg ignorere Sahinovic fra nu af?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Consider it done
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Dios jeg skrev at La Liga var en tættere liga i kampen om mesterskabet. Det er på ingen måde interessant at finde ud af hvem der er tolvte dårligst, hvis du spørger mig.
Men i sidste ende ved du, at det kun er "2" hold som kæmper om titlen. 2 er selvfølgelig med anførelsestegn, fordi jeg i frygt for at skrive 1 vil blive kaldt Barcelona fan og jeg ved ikke hvad. Du ved det der selvindsigt er der mange som har svært ved :D
Nuvel, så er Atletico da et friskt pust og de er fantastisk gode, men når det er sagt, så spår jeg ikke deres trup til at være bred eller god nok. De lider lidt af samme problem som os. De har svært ved at skabe chancer imod kompakte hold, og selvom de har Griezmann som er hjernedød vild, så har de bare ikke Ronaldo til at afgøre tingene i langt de fleste af tilfældene.
Fair nok vi er uenige. Jeg er nok bare lidt mere til det uforudsigelige i PL som neutral fan. Jeg har ingen idé om hvem der kommer til at vinde PL, men som sagt, så tør jeg godt at sætte en del penge på hvem der vinder det spanske.
For slet ikke at tale om alle de punkter jeg remsede op, som var grund til spansk fodbold har mistet mig som fan. Det var sgu lidt noget anderledes noget da Mendieta rendte rundt og legede i Valencia, eller Valeron i Depor for den sags skyld. Altså dengang hvor Manuel Pablo var ny i ligaen, og ikke var oppe på sin 24. sæson som fast starter i Depor :D
Nu er der ikke så mange teknikkere længere, men en masse dramatiske prinsesser, som desværre også snart er ved at ødelægge den gamle hårde britiske stil, hvor man tog det som et nederlag hvis men peb efter en ren takling. Jeg er ikke fan ihvertfald! :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Tak for kampen drenge.
Lars1991 skrev: Det ville egentlig være dejligt hvis i to stoppede med at skrive til hinanden :)
Det er sgu da en underlig holdning på et debat forum. Jeg kan forstå, hvis diskussionen skulle flyttes til et separat emne, men at holde op med at skrive til en anden person, fordi man er uenig fordrer ikke ligefrem en udvikling. Når det begynder at gå i ring kan man tale om, at det er fjollet, men det har det vel ret beset ikke gjort endnu.
Indrømmet, det kan indimellem godt blive til lidt mundhuggeri mellem mig og Kassow (hvilket selvfølgelig skal stoppe), men det var det reelt set ikke i dette tilfælde. Hvis indlæggene er for lange, eller hvis man ikke finder indlæggene interessante, så kan man da bare springe over, stop med at læse dem, det gør jeg tit.
Min fornemmelse fortæller mig dog, at de brugere som altid brokker sig over andre brugere for at skrive - for mange/lange(?) - indlæg herinde, egentligt har et problem et andet sted, også bruger de selvfølgelig forum til at afreagere. (no offence)
Det var ihvertfald det sidste jeg havde til dette ''emne'' (-:
Florentino Pérez
Dog er jeg på dette forum hver eneste dag fordi jeg nyder at læse andres diskussioner og indlæg, når de er saglige.
Men jeg har nu egentligt heller aldrig rigtigt haft det store i mod netop dine indlæg, der er dog andre brugere som man får lange løg af, der bliver uddelt 0 respekt og små ligegyldige stikpiller flyver til højre og venstre. Det er ikke voldsomt behageligt at læse.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos