Om Vores Rivaler IX

9 år 3 måneder siden #3265 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om Vores Rivaler IX
Marcos Alonso spiller en konge kamp i dag for Chelsea. Han var faktisk min 1 prioritet til venstre backen, men jeg er i den grad glad for nyheden omkring Theo.

Men Alonso har da virkelig en god evne til at spille offensiv fodbold og sikke da en sparke teknik. Han er god i hovedstødsduellerne og er også en fysisk stærk spiller.

Han bliver i Chelsea helt sikkert og møder vi dem er han en spiller som vil være iøjenfaldende.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #3266 af El Rojo
Besvaret af El Rojo på emne Om Vores Rivaler IX

Kratmus skrev: Jeg var engang på bytur en hverdag med en gruppe venner. Og den hverdag spillede Real Madrid returkamp mod Schalke i CHL. Jeg kan faktisk ikke huske, hvorfor jeg var i byen en hverdag, men det var i hvert fald ikke for at se fodbold, for den kamp var jo "sikker". Men jeg blev i hvert fald væk fra de andre sammen med en anden RM-fan, fordi der var en bar med tv, der viste kampen og stillingen 1-2 til Schalke. Ergo var Schalke kun 1 mål fra det umulige - nemlig at vende 0-2 hjemme til videre avancement mod mægtige RM. Jeg er sikker på, at mange andre kan huske lige netop den kamp, der på et tidspunkt efter halvlegen viste stillingen 3-2, hvor vi igen var trygge og skulle til at lede efter de andre. Men ak, inden længe stod der 3-3. Mod slutningen af kampen var vi sikre på, at nu måtte den være hjemme ved stillingen 3-3, hvor vi bestilte en taxa.. Kort efter stod der 3-4, og 1 minut senere holdte vores taxa uden for. Men spændingen fortsatte foran TV'et - der er vigtigere ting i livet end en bytur med vennerne.

Der var vi ved at smide en komfortabel 0-2 udesejr!!!!! Nu møder vi Atletico! Med al respekt for Schalke, er Atletico en HELT anden kaliber! Jeg håber ikke, at spillerne er lige så sikre på at gå videre, som fans generelt er, for så kan vi ende ud i en gyser. Jeg håber ikke det sker, men jeg giver det en lille og tilstedeværende sandsynlighed for at ske, hvis ikke vi formår at score.

Historien kan jeg sagtens relatere til. Jeg deler dog ikke frygten.

Jeg ser fire store forskelle:
1) Det var 1/8 finalen dengang. Spillerne så det ligesom dig og din kammerat som et lille skridt på vejen. Taber vi med 2 eller mindre på onsdag, så er vi i CL-finalen. Det gør meget for motivationen, tror jeg.

2) Vi er foran med 3-0 og ikke 2-0

3) Vi vandt hjemme. Ligegyldigt hvor dumt det kan lyde, så er 3-0 føringen (rent matematisk) mere værd hjemme, fordi vi med en enkelt scoring kan klare os med fire i mod. Mod Schalke var det omvendt. De kunne de sætte os under pres, når de var på +1. Atletico skal være på +3, før vi kommer under pres.

4) Spillerne vil aldrig undervurdere Atletico, ligesom de undervurderede Schalke. Det er et tysk midterhold. Atletico har trods alt givet os (store) problemer nok gange til, at samtlige spillere må være klar fra start.

Vi går sikkert videre, og jeg tror ikke engang vi taber.
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved El Rojo.

9 år 3 måneder siden #3267 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Dem, der ser Atléticos kampe, vil ikke være urolige. De spiller virkelig ikke godt i øjeblikket, og især 1. Halvleg mod Eibar i weekenden, viser mange af de problemer, de har. Kæderne står ikke tæt og genpresset laves af enkelte folk - det er faktisk meget lig Real.

Derudover er de ramt på selvtilliden. De havde mange muligheder for at køre på omstillinger mod Eibar, men de stoppede tit op, fordi spillerne ikke troede på det.

Vores helt store fordel er, at Atlético er dårlige til at skabe kampen, og det er de tvunget til i morgen. Derfor forventer jeg, at vi stiller os tilbage og kører kontra.

Jeg er virkelig ikke nervøs, for det er slet ikke det samme hold, som vi har set de sidste 3-4 sæsoner. Tror hverken Griezmann eller Simeone er at finde i klubben efter sommer.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, MadridistaPorVida, Kimbo

9 år 3 måneder siden #3268 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Vores største fordel imorgen synes jeg er vores egen kvalitet. Med utallige af dårlige, heldige og knebne sejre, så har Zidane sat sit præg på holdet. Det er kommet ud af det blå, men fremragende er det ihvertfald. Spillet fungere på banen, og det hele virker mere frit. Der er en helt anden spilleglæde end før set, og uanset Atletico's form eller selvtillid, som godt nok ikke er god, og nok den dårligste de sidste 3 år, så udstråler vi bare overlegenhed på alle parametre, og spillerne tror på sejr fra første minut. Det er set før vi kommer foran, men koncentrationen har altid manglet. Den mangler ikke nu, og alle virker fokuseret, og mere end nogensinde før.

Jeg ved ikke hvad der er sket, men Zidane har fået rettet op på tingene! Meget vil komme bag på mig, hvis ikke vi vinder imorgen. Jeg nægter og tro på, at Atletico kan lukke af bagtil. De kommer i et højt pres og høj intensitet, men er vi ikke bare meget bedre end det? Det synes jeg vi er, og derfor tror jeg helt klart på en sejr imorgen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle, ChrillRM14

9 år 3 måneder siden #3269 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
Jojo, Juve står da fantastisk kompakt og ved, hvordan de vil spille i dag, men man kan vende den her på to måder:

Er der ét hold, som kan holde Real nede og holde dem fra at udfolde sig på så bombastisk vis, som vi har vist mod Bayern og Atletico, ja så er det da et taktisk stærkt kollektiv som Juve.
Men!
Er der ét hold, der kan overrumple Juve, som nok har verdens bedste defensiv, så er det sgu da Real!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 3 måneder siden #3270 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
Juventus er officielt i Champions League finalen.

Pogba-handlen bliver undersøgt af FIFA.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 3 måneder siden #3271 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Nu skal vi selvfølgeligt først videre til finalen, men hvad siger folk til Juventus som finalemodstander?

Jeg mener selv, at holdet skal spille op til deres bedste, som i 3-0 kampen mod Atletico, for at slå dem. I stærkt kontrast til EL Clasico, som virkelig var en dårlig og uafstemt præstation.

Isco kan vise sig at blive en meget vigtig brik i en finale.
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.

9 år 3 måneder siden #3272 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Selv om nogle brugere mener, at kampen er 90/10 i vores favør, så ser jeg det som en ekstremt svær kamp. Vi er vel svage favoritter, men der er altså en grund til, at Juve samlet har indkasseret 3 mål i dette års CL. Vi kommer på ingen måde til at udradere dem, og selv om jeg tror, vi vinder, så er den stadig fuldstændig lige IMO.

Én ting er dog sikkert. Vi skal ikke i straffesparkskonkurrence med dem, for der har de en keeper, som er både 1 og 2 niveauer over vores.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

9 år 3 måneder siden #3273 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev: Selv om nogle brugere mener, at kampen er 90/10 i vores favør, så ser jeg det som en ekstremt svær kamp. Vi er vel svage favoritter, men der er altså en grund til, at Juve samlet har indkasseret 3 mål i dette års CL. Vi kommer på ingen måde til at udradere dem, og selv om jeg tror, vi vinder, så er den stadig fuldstændig lige IMO.

Én ting er dog sikkert. Vi skal ikke i straffesparkskonkurrence med dem, for der har de en keeper, som er både 1 og 2 niveauer over vores.

Det er himmelråbende tosset at udråbe os til kæmpe favoriter mod Juve. Jeg ser den som en ren 50/50 og den kamp
kan ende ALT, der kan blive scoret mellem 1 og 4-5 mål. Det bliver en neglebider.

ATM frygter jeg overhovedet ikke, de er dårligere end længe set, jeg forventer faktisk at vi vinder komfortabelt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

9 år 3 måneder siden #3274 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo skrev:

Pelle skrev: Selv om nogle brugere mener, at kampen er 90/10 i vores favør, så ser jeg det som en ekstremt svær kamp. Vi er vel svage favoritter, men der er altså en grund til, at Juve samlet har indkasseret 3 mål i dette års CL. Vi kommer på ingen måde til at udradere dem, og selv om jeg tror, vi vinder, så er den stadig fuldstændig lige IMO.

Det er himmelråbende tosset at udråbe os til kæmpe favoriter mod Juve. Jeg ser den som en ren 50/50 og den kamp
kan ende ALT, der kan blive scoret mellem 1 og 4-5 mål. Det bliver en neglebider.

ATM frygter jeg overhovedet ikke, de er dårligere end længe set, jeg forventer faktisk at vi vinder komfortabelt.

Historisk set ender de fleste kampe på en 1-1, 2-1, 2-2. Tænker at det bliver lidt i den dur.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 3 måneder siden #3275 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX

Kassow-Rossing skrev: Juventus er officielt i Champions League finalen.

Pogba-handlen bliver undersøgt af FIFA.

For hvad om jeg må spørge?
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

9 år 3 måneder siden #3276 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Fondo_Sur skrev:

Nu skal vi selvfølgeligt først videre til finalen, men hvad siger folk til Juventus som finalemodstander?

Juve er simpelthen det eneste hold jeg som sådan frygter. Før i tiden har været på baggrund af deres defensiv, og det er det såmænd stadig, men deres offensiv er nu også en af de bedste i verden. Derudover løber de ekstrem godt og meget for hinanden, og fungere til perfektion som hold. De har en af verdens bedste taktikkere som træner, og eksperimentere han med en opstilling eller en spiller på en uvant position, så er det fordi han har indøvet den detalje i forvejen, og lagt utrolig mange timer i det.
Allegri har også tilført en ny dimension i deres offensiv, hvor de nu også er ekstrem giftige på omstillinger.

Real Madrid kan sagtens vinde, for de har også om nogen holdet eller spillerne til det. Heldigvis er Real Madrid bygget til disse kampe, og specielt finaler. Vi vil være favoritter i mediernes øjne, men 50/50 er vel noget så tæt på sandheden vi kan komme vil jeg tro.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska, Zyconith, MadridistaPorVida, Neye, Kimbo

Leveret af Kunena Forum