Om Vores Rivaler IX
Stærkt og konsekvent købmandskab i Monaco.
Spærgsmålet er så om man er begyndt at bruge Mbappe-pengene eller om man bruger penge på at sammensætte en trup som gør det interessant dor Mbappe at vente et år med sit transfer?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Pelle skrev: "Jeg voldtog hende kun lidt, Hr. Dommer. Nåede slet ikke at blive færdig".
Hør nu engang hvor dumt det lyder. Retspraksis er nu engang sådan, at man kigger på forseelsen først. Altså at der er begået noget ulovligt. Dernæst kan man tage stilling til hvor lidt eller hvor meget det drejer sig om. Bare fordi det er små beløb i Messis verden, gør det jo ikke forseelsen mindre strafbar.
Verdensklasse!
nono skrev: Monaco lukker handel med Tielemans som både Barca, United og øvrige storklubber har været på jagt efter.
Spærgsmålet er så om man er begyndt at bruge Mbappe-pengene eller om man bruger penge på at sammensætte en trup som gør det interessant dor Mbappe at vente et år med sit transfer?
Det er lækkert, at der en klub på dét niveau, som ynder at satse konsekvent på Europas største fodboldtalenter. Tielemans er uden tvivl købt ind til startopstillingen, så det må betyde, at monegaskerne siger auf wiedersehen til Tiemoué Bakayoko, Fabinho eller João Moutinho. De to førstnævnte er i hvert fald et par eftertragtede herre på det europæiske marked.
Men det ville fandeme være sejt, hvis Monaco kunne holde på ovennævnte spillere og blot supplere op med Tielemans. Det ville være klasse og betyde, at de også kan gøre sig i den europæisk top i næste sæson.
Det er et interessant spørgsmål, nono. Personligt håber jeg, at han bliver i Monaco minimum én sæson mere. Han bliver jo ikke førsteholdsspiller i Real Madrid fra dag ét, og hvad jeg har læst mig frem til, så vil han til en klub, hvis han skal skifte, hvor han er førstevalg og garanteret en masse spilletid.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Retten er kommet frem til at Messi er skyldig i alle henseende. Det vil sige at hvis man er uenig i denne dom, skal man bevise sin påstand. Der føres ikke omvendt bevisbyrde i den vestlige verden.
Man kan ikke tale sig fra hans etiske skyld uden 'nye' beviser.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
www.bbc.com/sport/football/40048229
Barcelona fan :)
Jeg husker da Chelsea vandt Champions League, så fik de automatisk en plads i den næste, men så gik det udover Tottenham selvom de via tabellen havde kvalificeret sig? Nogen der har styr på hvordan det fungere nu?
Florentino Pérez
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Sahinovic skrev: Som vi nok alle ved vandt Manchester United finalen i Europa League igår og kvalificere sig dermed til den kommende Champions League, betyder det så at vi får fem engelske hold med i denne omgang, eller kommer fjerde pladsen i Premier League af denne grund ikke med?
Jeg husker da Chelsea vandt Champions League, så fik de automatisk en plads i den næste, men så gik det udover Tottenham selvom de via tabellen havde kvalificeret sig? Nogen der har styr på hvordan det fungere nu?
Ja det har jeg. Svaret er at Premier League får fem hold med i næste sæsons Champions League.
Dette sker efter UEFAs ændringer af turneringsformatet for to år siden OG fordi United endte udenfor top 4 i deres liga.
Det samme har vi tidligere det med La Liga og Sevilla.
Florentino Pérez
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
www.uefa.com/MultimediaFiles/Download/Re...2358789_DOWNLOAD.pdf
Daniel skrev:
nono skrev: Monaco lukker handel med Tielemans som både Barca, United og øvrige storklubber har været på jagt efter.
Det er lækkert, at der en klub på dét niveau, som ynder at satse konsekvent på Europas største fodboldtalenter. Tielemans er uden tvivl købt ind til startopstillingen, så det må betyde, at monegaskerne siger auf wiedersehen til Tiemoué Bakayoko, Fabinho eller João Moutinho. De to førstnævnte er i hvert fald et par eftertragtede herre på det europæiske marked.
Men det ville fandeme være sejt, hvis Monaco kunne holde på ovennævnte spillere og blot supplere op med Tielemans. Det ville være klasse og betyde, at de også kan gøre sig i den europæisk top i næste sæson.
Det er et interessant spørgsmål, nono. Personligt håber jeg, at han bliver i Monaco minimum én sæson mere. Han bliver jo ikke førsteholdsspiller i Real Madrid fra dag ét, og hvad jeg har læst mig frem til, så vil han til en klub, hvis han skal skifte, hvor han er førstevalg og garanteret en masse spilletid.
Monaco fortsætter blot den klare linje og røde tråd der har været i deres transferstrategi de seneste år. Intet nyt der. Købet af Tielemans passer perfekt ind i strategien. Og det lugter af et salg af Fabinho.
Jeg frygter ikke for Monacos fremtid. De har kontinuerligt gennem de seneste år vist, at selv om de har solgt nogle af deres profiler, så har de erstattet dem med nye gode spillere, enten udefra eller fra egne rækker. Købet af Tielemans er endnu et bevis på det. Så skulle de miste spillere som Lemar, Bakayoko, Fabinho, Mendy, Jemerson mv., så skal de nok erstatte dem på fornuftig vis.
De står og falder heller ikke med Mbappe, hvad enten han bliver solgt eller ej. De er kommet videre efter salgene af spillere som James, Martial, Carrasco, Kondogbia, Kurzawa og Abdennour. Så de skal også nok overleve salgene af deres profiler fremover. Ligeledes et salg af Mbappe.
Så har Manchester City i dag vinket farvel til fire spillere: Gaël Clichy, Bacary Sagna, Willy Caballero og Jesús Navas. Navas er allerede blevet sat i forbindelse med et skifte tilbage til Sevilla, mens AC Milan også har været nævnt som en mulig bejler. Pablo Zabaleta meldte endvidere ud i sidste uge, at han forlader Manchester City. Han forstsætter efter alt at dømme karrieren i West Ham.
Og apropos West Ham, så har de givet vores egen Arbeloa løbepas.