Om Vores Rivaler IX

9 år 2 måneder siden #3301 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Kassow-Rossing skrev: Dagen derpå der spanske mesterskab er der opgørelse for denne sæson i Premier League:

1. Chelsea hjemtager 1.300.000.000 kr.
....
20. Sunderland napper 850.000.000 kr.

Det er tragikomisk...

Hvad får Real Madrid vores La Liga?

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #3302 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX
"Men på trods af rekordmange dommerfejl i denne sæson, må konklusionen på den spanske liga være, at Barcas mange svipsere sendte den spanske ligatitel til Madrid. Nu håber de mange Barca-tilhængere, at en ny træner får rettet op på fejlene, hævet bundniveauet og får sat truppen op til en ny og forhåbentlig succesrig sæson i ligaen efter sommerferien."

Hehe ligefra den profesionelle fcbarcelona.dk. Rekordmange dommerfejl. Lad os håbe vi slår rekorden næste sæson. :D
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

9 år 2 måneder siden #3303 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev:

Kassow-Rossing skrev: Dagen derpå der spanske mesterskab er der opgørelse for denne sæson i Premier League:

1. Chelsea hjemtager 1.300.000.000 kr.
....
20. Sunderland napper 850.000.000 kr.

Det er tragikomisk...

Hvad får Real Madrid vores La Liga?

Madrid skulle få 1.125.000.000 Kr og
Granada får som nr. sjok 465.000.000Kr.

Alt sammen i følge denne side:

Spanish La Liga Prize Money 2016-17 (Confirmed)
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, MadridistaPorVida

9 år 2 måneder siden #3304 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

SR4 skrev: "Men på trods af rekordmange dommerfejl i denne sæson, må konklusionen på den spanske liga være, at Barcas mange svipsere sendte den spanske ligatitel til Madrid. Nu håber de mange Barca-tilhængere, at en ny træner får rettet op på fejlene, hævet bundniveauet og får sat truppen op til en ny og forhåbentlig succesrig sæson i ligaen efter sommerferien."

Hehe ligefra den profesionelle fcbarcelona.dk. Rekordmange dommerfejl. Lad os håbe vi slår rekorden næste sæson. :D

De to eneste dommerfejl bare i runde 38 må være de to straffespark til Barca :D

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 2 måneder siden #3305 af interfigo
Besvaret af interfigo på emne Om Vores Rivaler IX
Apropos fcbarcelona.dk og de to straffespark, så var jeg inde på deres side for at læse hvordan de så de to straffespark.

Jeg ved godt at man på madridista.dk (med rette) er ligeglade med hvad de foretager sig på deres side, men jeg kunne ikke lade vær med at grine over beskrivelsen af de to straffespark som jeg gerne vil dele med jer:

"Kort efter blev der dømt et noget tvivlsomt straffespark til Jordi Alba..."

"Et par minutter efter fik Barca endnu et straffespark, da Neymar blev hægtet i feltet."

:D
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Real HWL, ChrillRM14

9 år 2 måneder siden #3306 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Neymars var god nok, når man kommer i fart så skal der ikke meget til at falde, det har vi også set rigeligt i Real Madrid (-: Albas derimod forstod jeg ikke noget af, men udover dettte, så fik vi - endnu en gang - foræret et offside mål mod Málaga, ikke at det havde ændret udfaldet, men lad os nu ikke kommer for godt igang, det ser ikke super charmerende ud.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

9 år 2 måneder siden #3307 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX

SR4 skrev: Hehe ligefra den profesionelle fcbarcelona.dk

Ledelsen afspejler brugerne på siden. Nogle af dem har en ungdomsuddannelse.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 2 måneder siden #3308 af Kassow-Rossing

Sahinovic skrev: Neymars var god nok, når man kommer i fart så skal der ikke meget til at falde, det har vi også set rigeligt i Real Madrid (-: Albas derimod forstod jeg ikke noget af, men udover dettte, så fik vi også - endnu en gang - foræret et offside mål, ikke at det havde ændret udfaldet, men lad os nu ikke kommer for godt igang, det virker ikke super charmerende.

Forskellen er vel at næsten hver gang RM får dommerhjælp, er det dommeren, der begår en fejl.

Og næsten hver gang Barcelona får dommerhjælp, er det fordi spillerne forsøger at fremprovokerer det via film, omringning af dommeren eller kampagner i medierne op til kampene.

Men nej der var hverken straffe på Alba eller Neymar. Brasilianeren lod benene hænge for at trække et straffe. Problemet var blot at han ikke blev rørt og så endte hans ben på jorden, hvorefter han naturligvis falder. Det giver ikke straffe på en god dag, på en dårlig dag eller når solen står op i vest og går ned i øst.

Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Kassow-Rossing.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, ChrillRM14, Jonas

9 år 2 måneder siden #3309 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

Kassow-Rossing skrev:

Køb dig selv en redningsvest...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 2 måneder siden #3310 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Kassow-Rossing skrev:

Sahinovic skrev: Neymars var god nok, når man kommer i fart så skal der ikke meget til at falde, det har vi også set rigeligt i Real Madrid (-: Albas derimod forstod jeg ikke noget af, men udover dettte, så fik vi også - endnu en gang - foræret et offside mål, ikke at det havde ændret udfaldet, men lad os nu ikke kommer for godt igang, det virker ikke super charmerende.

Forskellen er vel at næsten hver gang RM får dommerhjælp, er det dommeren, der begår en fejl.

Og næsten hver gang Barcelona får dommerhjælp, er det fordi spillerne forsøger at fremprovokerer det via film, omringning af dommeren eller kampagner i medierne op til kampene.

Men nej der var hverken straffe på Alba eller Neymar. Brasilianeren lod benene hænge for at trække et straffe. Problemet var blot at han ikke blev rørt og så endte hans ben på jorden, hvorefter han naturligvis falder. Det giver ikke straffe på en god dag, på en dårlig dag eller når solen står op i vest og går ned i øst.

Ak ja, det var sådan det hang sammen, godt du fik den lukket (-:

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Sahinovic.

9 år 2 måneder siden #3311 af interfigo
Besvaret af interfigo på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: Neymars var god nok, når man kommer i fart så skal der ikke meget til at falde, det har vi også set rigeligt i Real Madrid (-: Albas derimod forstod jeg ikke noget af, men udover dettte, så fik vi - endnu en gang - foræret et offside mål mod Málaga, ikke at det havde ændret udfaldet, men lad os nu ikke kommer for godt igang, det ser ikke super charmerende ud.

Jeg er enig at man nemt kan falde når man kommer i fart, men jeg er uenig i at Neymars var god nok, da jeg ikke mener at han overhovedet bliver ramt, så ingen grund til at lade sig falde. Du kan gense episoden her: Neymars straffe

Vi kan også hurtigt blive enige om at vi fik foræret et offside mål igår, men vi kan vel også blive enige om at den var utrolig svær at se live? Jeg skulle i hvert fald gense den en 2-3 gange før jeg kunne gennemskue hvordan der var offside.

Essensen i mit oprindelige indlæg var egentlig ikke et skrig om dommerhjælp til Barcelona. Essensen var, hvordan man inde på fcbarcelona.dk vælger at beskrive de to straffespark som "noget tvivlsomt", og det andet, som var det korrekt dømt. Jeg vil mene at det ene var ikke eksisterende, og det andet MEGET tvivlsomt, men sådan kan man lege med ordene :D

Real har (som Barca) fået hjælp af dommeren i løbet af sæsonen, men når Madrid får hjælp, så synes jeg at madridista.dk skribenterne i deres artikler er gode til at påpege de fejl som dommeren har begået, ofte med lidt humor. Man dækker det ikke ind bag ord som "noget tvivlsomt" for derefter at skrive en artikel hvor man påpeger at der har været "rekord mange dommerfejl i denne sæson"!
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

9 år 2 måneder siden #3312 af Kassow-Rossing

Sahinovic skrev:

Kassow-Rossing skrev:

Ak ja, det var sådan det hang sammen, godt du fik den lukket (-:

Beklager men hverken Neymar eller Alba bliver ramt af en modspiller.

Zyconith skrev:

Kassow-Rossing skrev:

Køb dig selv en redningsvest...

Hvad prøver du at skrive?

Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Kassow-Rossing.

Leveret af Kunena Forum