Om Vores Rivaler IX
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
ChrillRM14 skrev: Nu ser Juve ud til at tabe til Roma. Roma har scoret 3 mål på nuværende tidspunkt. Just saying - they ain't unstoppable!
Jeg tror ikke de kommer til at spare Dybala og Daniel Alves mod os (-;
Florentino Pérez
Men dejligt at se Buffon lukke 3 mål ind på dette tidspunkt.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Sahinovic skrev:
ChrillRM14 skrev: Nu ser Juve ud til at tabe til Roma. Roma har scoret 3 mål på nuværende tidspunkt. Just saying - they ain't unstoppable!
Jeg tror ikke de kommer til at spare Dybala og Daniel Alves mod os (-;
True. Jeg er godt klar over, at de ikke spiller med kniven for struben ;) Men vi spiller med flere rotationer end dem, så det er vist ikke helt en undskyldning - og de er ikke unedbrydelige. Det er det vigtigste.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
Direkte fra fcbarcelona.dk
Hvornår mon de dernede indser der er andre grunde til at vælge Real end penge? :D
SR4 skrev: "Luis Figos skifte fra Barca til Madrid glemmes aldrig i den catalanske klub. Portugiseren var et ikon i Barcelona, hvor han bar anførerbindet og alligevel lod han sig lokke til Real Madrid på grund af penge. Det skifte er han aldrig blevet tilgivet af Barcas fans, der betragter ham som en forræder der kun tænkte på penge fremfor klubben."
Direkte fra fcbarcelona.dk
Hvornår mon de dernede indser der er andre grunde til at vælge Real end penge? :D
fejl
De får en chance mere selvom de skulle tabe første runde.
Har valgt at takke af på forum!
Florentino Pérez
Det skal blive spændende at se hvem der så tager over i danskerklubben fra Vigo. Jeg tør næsten ikke sige Marcelo Bielsa... Et frækt bud kunne være Hulls nuværende træner, Marco Silva, eller Walter Mazzarri, som stopper i Watford efter denne sæson. Mazzarri har udtalt, at han gerne vil til Spanien eller Portugal. Det kunne også være vores gode ven Míchel. Eller måske Frank de Boer. Hvis Phillip Cocu eller Giovanni van Bronckhorst gerne vil prøve sig af på et højere niveau end PSV og Feyenoord, så kunne Celta ligeledes være et godt sted at starte. Her er Cocu nok det mest oplagte emne.
Hele mit indlæg om trænerrokaderne, hvor jeg også nævnte Berizzo som et emne i Sevilla: madridista.dk/index.php/forum/debat/3854...-ix?start=3276#90422
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
FC Bayern Münchens Philip Lahm
og
FC Bayern Münchens Xabi Alonso der også har spillet i Real Madrid og Liverpool
stopper deres karrierer.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
1. Chelsea hjemtager 1.300.000.000 kr.
....
20. Sunderland napper 850.000.000 kr.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)