Om Vores Rivaler IX
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
@interfigo
Jeg er faktisk enig med dig i alt hvad du skriver, udover den del med Neymars straffespark, så den var ikke specifikt rettet mod dig (-:
Florentino Pérez
Kassow-Rossing skrev:
Sahinovic skrev:
Kassow-Rossing skrev:
Sahinovic skrev: Neymars var god nok, når man kommer i fart så skal der ikke meget til at falde, det har vi også set rigeligt i Real Madrid (-: Albas derimod forstod jeg ikke noget af, men udover dettte, så fik vi også - endnu en gang - foræret et offside mål, ikke at det havde ændret udfaldet, men lad os nu ikke kommer for godt igang, det virker ikke super charmerende.
Forskellen er vel at næsten hver gang RM får dommerhjælp, er det dommeren, der begår en fejl.
Og næsten hver gang Barcelona får dommerhjælp, er det fordi spillerne forsøger at fremprovokerer det via film, omringning af dommeren eller kampagner i medierne op til kampene.
Men nej der var hverken straffe på Alba eller Neymar. Brasilianeren lod benene hænge for at trække et straffe. Problemet var blot at han ikke blev rørt og så endte hans ben på jorden, hvorefter han naturligvis falder. Det giver ikke straffe på en god dag, på en dårlig dag eller når solen står op i vest og går ned i øst.
Ak ja, det var sådan det hang sammen, godt du fik den lukket (-:
Beklager men hverken Neymar eller Alba bliver ramt af en modspiller.
Zyconith skrev:
Kassow-Rossing skrev:
SR4 skrev: Hehe ligefra den profesionelle fcbarcelona.dk
Ledelsen afspejler brugerne på siden. Nogle af dem har en ungdomsuddannelse.
Køb dig selv en redningsvest...
Hvad prøver du at skrive?
Du må bare prøve at oppe dit dis-game lidt. Du kan ikke gøre grin med nogen bare fordi de har taget en ungdomsuddannelse.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
interfigo skrev: Apropos fcbarcelona.dk og de to straffespark, så var jeg inde på deres side for at læse hvordan de så de to straffespark.
Jeg ved godt at man på madridista.dk (med rette) er ligeglade med hvad de foretager sig på deres side, men jeg kunne ikke lade vær med at grine over beskrivelsen af de to straffespark som jeg gerne vil dele med jer:
"Kort efter blev der dømt et noget tvivlsomt straffespark til Jordi Alba..."
"Et par minutter efter fik Barca endnu et straffespark, da Neymar blev hægtet i feltet."
:D
haha ja tvivlsomt er lige ordet hvis man skal være objektiv :P
Klubben, der kæmper for social retfærdighed, men er så langt ude i så mange henseender selv. Når de er pressede, er der således 100% chance for film, som vi senest så med Alba og Neymar. Suarez er dog den store ekspert i denne del af spillet, men det behøver man ikke at bekræfte. De kaster med sten, men gemmer egne hænder.
Real Madrid må altid stræbe efter at være på et højere bevidsthedsniveau. De der tilråb fra fansene på Cibeles om Pique er derfor trættende at høre på. Hvorfor skal vi dog beskæftige os med sådan en idiot? Bevares, det er blot sjov og ballade, men ikke desto mindre kommer vi ned på deres niveau.
Deres to indkøb af Neymar og Suarez har reddet dem i forhold til de seneste år, men man kan ikke komme udenom, at deres stamme er ved at falme. Transfermarkedet er centralt i forhold til succes, hvilket man må huske. Vores tidligere præsident, Calderon, er senest kommet med en udmelding om, at Real Madrid ikke bør købe nogle spillere til sommer. Jeg er lodret uenig. Der må ikke tøves i forhold til at udvikle det bedst mulige fodboldhold.
Sahinovic skrev: Neymars var god nok, når man kommer i fart så skal der ikke meget til at falde, det har vi også set rigeligt i Real Madrid (-: Albas derimod forstod jeg ikke noget af, men udover dettte, så fik vi - endnu en gang - foræret et offside mål mod Málaga, ikke at det havde ændret udfaldet, men lad os nu ikke kommer for godt igang, det ser ikke super charmerende ud.
Nu er det egentlig mere for at grine af dem. Vi ved godt der er dommerfejl og det går begge veje. Men der inde så har de øjnene på vores kamp, mens de fik straffespark for århundredes sjovest dive. :D
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Fondo_Sur skrev: Vores tidligere præsident, Calderon, er senest kommet med en udmelding om, at Real Madrid ikke bør købe nogle spillere til sommer. Jeg er lodret uenig. Der må ikke tøves i forhold til at udvikle det bedst mulige fodboldhold.
Jeg kunne ikke være mere enig!
"Never change a winning" og "If it ain't broke, don't fix it" (To ordsprog i samme boldgade) er to farlige ordsprog, hvis man ønsker at blive/være de bedste. Det fører til økonomisk, politisk og sportslig nedtur.
Der skal 100 % ses mod fremtiden til sommer. Igen denne sommer.
I øvrigt utroligt hvordan begge spanske giganter kom så pænt igenne transferforbuddet.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev:
Fondo_Sur skrev: Vores tidligere præsident, Calderon, er senest kommet med en udmelding om, at Real Madrid ikke bør købe nogle spillere til sommer. Jeg er lodret uenig. Der må ikke tøves i forhold til at udvikle det bedst mulige fodboldhold.
Jeg kunne ikke være mere enig!
"Never change a winning" og "If it ain't broke, don't fix it" (To ordsprog i samme boldgade) er to farlige ordsprog, hvis man ønsker at blive/være de bedste. Det fører til økonomisk, politisk og sportslig nedtur.
Der skal 100 % ses mod fremtiden til sommer. Igen denne sommer.
I øvrigt utroligt hvordan begge spanske giganter kom så pænt igenne transferforbuddet.
Jeg kan tydeligt huske, hvordan Calderons hold blev beholdt efter mesterskabet 07/08. Kontinuitet sagde man. Barca var efterfølgende alt for gode til os, der rendte rundt med Metzelder, Heinze, Gago, en gammel Cannavaro, en gammel Raul mm. til et El Clasico.
Som en dejlig kontrast er Real Madrids hold på nuværende tidspunkt det mest lovende, jeg endnu har set.
Men jeg mener alligevel vi hele tiden skal være obs på at tingene aldrig er de samme hvert år. 2-3 ændringer i truppen er fint med mig.
I så fald er det dæleme lavt. Sådan virkelig lavt.
Jeg begik engang fejlen at hoppe derind og kigge, aldrig aldrig igenDaniel skrev: Jeg lister mig sjældent ind på fcbarcelona.dk, men har lige kigget derind i dag og jeg vil da bare lige høre, om det niveau Blaugrana92 lægger for dagen er det generelle på det forum?
Daniel skrev: Jeg lister mig sjældent ind på fcbarcelona.dk, men har lige kigget derind i dag og jeg vil da bare lige høre, om det niveau Blaugrana92 lægger for dagen er det generelle på det forum?
Ja det er det. Og han bliver hyldet i hoved og røv.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos