Om Vores Rivaler IX
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
www.football-italia.net/105861/fassone-b...morata-or-aubameyang
Der er godt gang i den klub, og det bliver nu meget godt, forhåbentligt, at se dem på den store scene igen.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Neye skrev: Edit: BTW, om 5 år er Vallejo landet på den øverste hylde
Om fem år... Så vil jeg nok nærmere pege på Varane, men det vil heller ikke gøre mig noget at pege på dem på begge to!
DarioGomez skrev: Milan har forresten også hentet Biglia.
Damn et projekt. Og endda med Aubemeyang og/eller Morata i søgelyset.
Jeg er godt nok spændt på hvordan Montella kommer til at stille op. Rygterne går også på, at de skulle være interesserede i Renato Sanches, hvilket dog nok virker mindre sandsynligt efter købet af Biglia.
De skal vel også snart til at sælge mere ud. Suso rygtes på vej væk. Han sættes i forbindelse med Tottenham. Poli og Honda har allerede forladt dem, mens Bertolacci lejes ud. De Sciglio er fortsat et emne i Juventus. Og med købene af André Silva og Fabio Borini, samt rygterne omkring både Kalinic og Aubameyang/Morata, så skal der vel også sælges nogle angribere (Niang, Suso, Lapadula og Bacca er stadig i truppen). Der er også fire målmænd i truppen.
Det lugter lidt af en 3-4-1-2, blandet med en noget utraditionel 4-1-2-1-2. Særligt fordi de ingen kantspillere har. Udover at Niang, Suso og Bonaventura kan spille på kanterne, men det virker ikke som om de er i Montellas planer. Så har Montella også fem midterforsvarere i truppen (Bonucci, Romagnoli, Gustavo Gómez, Zapata og Musacchio), seks med Ricardo Rodríguez som også kan bruges i et tremandsforsvar.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Det gør de nu nok ikke, men i stedet kan de jo forlange ham som en del af Verratti-handlen.
Jeg vil 100 gange hellere se Barcelona med Verratti fremfor med Neymar.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
JesperA skrev: Corriere dello sport skriver at Barca har fået et €95 mio. bud afvist på Dybala. Han er en af de spillere jeg virkelig ikke håber de får fingrene i.
Jeg kan ikke se hvor de skulle bruge ham. Det er selvfølgelig dejligt med et ekstra bredt angreb, men det er nok bare mange penge, når man står så elendigt som man gør på de resterende pladser. Jeg kan nærmest ikke nævne EN position ellers hvor man tænker, at her står de perfekt.
Tvivler dog på at han skifter denne sommer, omend det ville gavne hans karriere.
Og så ser Perisic langt om længe ud til at skifte fra Inter til Manchester United.
www.reddit.com/r/soccer/comments/6o0pd7/...ims_that_neymar_has/
Brasiliansk journalist mener at naymar er på plads i PSG og det er et spørgsmål om tid før det bliver offentliggjort
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
El_Juan skrev: Chelsea har angiveligt fået afvist et bud på £88 mio. for Higuaín. Så er de eftersigende også ude efter Agüero. En interesse som skulle være lidt mere reel end interessen for Higuaín.
Og så ser Perisic langt om længe ud til at skifte fra Inter til Manchester United.
Hvordan bliver det mere reelt end et konkret bud på 88 mio euro? :-D
"Maybe they hate me because I'm too good."
Det vil jeg egentlig mene er en god pris hvis spillere som Lukaku, Morata Belloti osv koster omkring de 100 mio.
Det vil være svært for Barcelona at finde en ligeså god erstatning.
¡Hasta la Victoria Siempre!