Om Vores Rivaler IX

8 år 11 måneder siden #3901 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX
Der kan jo også gå hen og blive konkurrence om Mbappé, men jeg synes nu bare, der står så meget Real Madrid på den transfer, at jeg ikke for alvor frygter konkurrencen. Men ok, Barca kan lokke med nemmere adgang direkte i startopstillingen, da Madrid skal have plads til æslerne Bale og i mindre grad Benzema.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #3902 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
Det tætteste de kommer på en fuldgod erstatning er som nogle brugere nævner vel enten Griezmann eller Hazard, ift. kvalitet og hvordan de ville passe ind i Barcas system. De kommer nok let op at koste størstedelen af hvad Barca har modtaget for Neymar.
Barca er nu i en situation hvor de skal gå efter absolutte nøglespillere fra Europas største klubber. Sælgende klub sætter priserne, og har meget magt overfor Barca i og med de ved at de nu kan betale prisen, om så den lyder på over 1 mia..
Atletico kan ikke købe en erstatning denne sommer, og har allerede afvist United. Det er nærmest et utænkeligt scenarie at Atletico sælger deres største profil til et direkte ligarival uden at kunne hente en erstatning.
Med Hazard har de måske lidt større mulighed, men Chelsea vil bevise sig i Champions League i år, og vise at de er tilbage som en af Europas største. Her er Hazard essentiel og Chelsea mangler på ingen måde midler, så igen, vanvittig urealistisk.
Så er der en spiller som Dybala, som har kvaliteten, men ikke passer ind i tremandsangrebet lige så godt. Juventus har tilmed meldt ud at de ingen intentioner har om at sælge. Igen er prisen kun noget man kan gætte på.

Kunne godt forestille mig de satsede på Ousmane Dembele, trods han endnu ikke har Neymars niveau. Han er dog stærkest i højresiden, men er vanvittig af sin alder. Så er der selvfølgelig også en spiller som Mbappé, som jeg nu stadig håber på ender i Real denne sommer. Ellers kunne man forestille sig at de vil hente Sanchez tilbage fra Arsenal. Tror måske det mest realistiske bud er Coutinho, men det bliver mange gættier på nuværende tidspunkt.

Håber mest af alt ikke at denne handel inkluderer Verratti, men det tvivler jeg nu også stærkt på. De mangler

8 år 11 måneder siden #3903 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
De skulle tage og satse på Denis Suarez. Så kan de putte pengene i kisten.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 11 måneder siden #3904 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
Dybala giver ingen mening... hvor skulle han spille? Han er bedst som hængende angriber og spiller sjældent kant.
Griezmann ligeså. Hvor skulle han spille?
Coutinho kan bruges, men når Liverpool har afslået et bud på 100 mil.... så virker det jo idiotisk at forsøge at hente ham for mere... Altså... det er Coutinho vi snakker om.
Dembele er faktisk et godt bud, og jeg ville faktisk ærgrer mig, hvis han falder i katalanske hænder.
Ellers kunne man godt forestille sig, at Valverde skiftede væk fra 4-3-3 og forsøgte at sætte alt ind på at styrke midtbanen, som jo har været tand- og identitetsløs under den sidste tid med Enrique. Verratti-rygterne er ved at dø ud, men det ville være ideelt for dem.

Bottom-line er, at Barca højest tvivlsomt kommer til at stå stærkere, efter vinduet lukker i. Valverde har fået sig et umuligt job. Man skal ikke jinxe den, men det betyder formentlig, at Real Madrid muligvis er sine egne største fjender i år.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Fondo_Sur

8 år 11 måneder siden #3905 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Hvordan kan det være officielt allerede ? :D

www.fcbarcelona.dk/Artikler/officielt-ne...orlader-barca-2.html

RAUL!!!!

8 år 11 måneder siden #3906 af Neye
Besvaret af Neye på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev: Meget spændende.

Kan ikke se hvordan Barca skal fortsætte deres 4-3-3 nu. Ellers en maskine, der bare ruller.

Kun Hazard passer ind fra den hylde, men held og lykke med at købe sådan en spiller fra PL denne sommer.

Enig 4-3-3 må være slut nu. Sikke en gamechanger den handel vil blive

Ville Mbappe kunne se sig selv i Barcelona, når nu der er en ledig plads (modsat i Real) ? Så ville 4-3-3 forblive deres formation....
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Neye.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

8 år 11 måneder siden #3907 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis det virkelig ender sådan som det efterhånden ser ud til må man godt nok sige at der i den grad er skrevet historie i en revolutionerende grad.
Sker det virkelig at han skifter for så stort et beløb kan man vel kun forvente at der sker masser af efterspil, og mon ikke PSG og deres, i øvrigt sympatiske ejer, har dækket sig godt ind ift. det juridiske i handlen. Man må også sige at alt det skrigeri der kommer fra Barca og La ligaen bør forstumme eftersom det jo er en frikøbsklausul som de selv har sat på spilleren og den er hermed indløst! At råbe op om financial fair play osv er en kende hyklerisk her, så må de i stedet sælge ham billigere for han vil jo gerne væk!

Man må vel også respektere og anerkende Neymar for det han har gjort. Alt andet lige (især pengene!) så er det ret vovet rent sportsligt, at han har valgt at søge andre udfordringer frem for sikkerheden hos Barcelona. Forhåbentlig bliver han 1-2 succesfulde år i PSG, hvorefter han kan udleve sin drøm hos os .
Det her vil (såfremt han virkelig stopper i Barca) nok være noget af et jordskred under deres fødder. De har oftest spillet med musklerne og ageret ret beskidt og arrogant ifm transfers (Neymar, Fabregas mfl.). De spillede også med musklerne ift. Veratti – og så får de denne enorme Lussing !!
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

8 år 11 måneder siden #3908 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
Hvor er det bare vildt. Vild pris, vildt at han vil skifte til PSG, vildt at han vil væk fra Barcelona. Det her er noget af et slag for dem, de mister en (muligvis) kommende Balon d'Or-vinder, en spiller på vej ind i sin bedste alder, arvetageren til Messi. De må virkelig være ramt på selvtilliden som klub efter dette. De var desperate efter kvalitetsspillere før dette, og efter er de da virkelig i problemer, da det som påpeget før, er sælgers marked når de skal ud at forstærke.

Administrativt virker klubben som et cirkus, deres ungdomsakademi for dårligt og spillertruppen mangler kvalitet, samt at deres to bedste spillere, Messi og Suarez har rundet de tredive. Det ser umiddelbart ikke godt ud for dem, men vi må bare for alt i verden ikke undervurdere dem.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved El Siete.

8 år 11 måneder siden #3909 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
De byder på Isco, der får plads lige bag Messi og Suarez i deres ideal-11'er...

#hygjermeddetmareridt

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved DarioGomez.

8 år 11 måneder siden #3910 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
Ban DarioGomez please. Han kan blive unbanned når Isco har forlænget.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, DarioGomez, asp3200, R7CR7GB11

8 år 11 måneder siden #3911 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
SÅ skal der ihvertfald vises klar handlekraft: Sælg Bale asap og forlæng straks med Isco (salget af Bale vil være et vink med en vognstang om at pladsen er Iscos) Derefter køb Mbappe eller Bayerns polak. så er den ged barberet.

8 år 11 måneder siden #3912 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 skrev: Ban DarioGomez please. Han kan blive unbanned når Isco har forlænget.

:-D

Men i alvor så bekymrer det mig maksimalt, at den forlængelse ikke er på plads. Særligt med Barcelonas kæmpekapitalindsprøjtning in mente.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Lars1991, mohbar, Neye

Leveret af Kunena Forum