Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Barca er nu i en situation hvor de skal gå efter absolutte nøglespillere fra Europas største klubber. Sælgende klub sætter priserne, og har meget magt overfor Barca i og med de ved at de nu kan betale prisen, om så den lyder på over 1 mia..
Atletico kan ikke købe en erstatning denne sommer, og har allerede afvist United. Det er nærmest et utænkeligt scenarie at Atletico sælger deres største profil til et direkte ligarival uden at kunne hente en erstatning.
Med Hazard har de måske lidt større mulighed, men Chelsea vil bevise sig i Champions League i år, og vise at de er tilbage som en af Europas største. Her er Hazard essentiel og Chelsea mangler på ingen måde midler, så igen, vanvittig urealistisk.
Så er der en spiller som Dybala, som har kvaliteten, men ikke passer ind i tremandsangrebet lige så godt. Juventus har tilmed meldt ud at de ingen intentioner har om at sælge. Igen er prisen kun noget man kan gætte på.
Kunne godt forestille mig de satsede på Ousmane Dembele, trods han endnu ikke har Neymars niveau. Han er dog stærkest i højresiden, men er vanvittig af sin alder. Så er der selvfølgelig også en spiller som Mbappé, som jeg nu stadig håber på ender i Real denne sommer. Ellers kunne man forestille sig at de vil hente Sanchez tilbage fra Arsenal. Tror måske det mest realistiske bud er Coutinho, men det bliver mange gættier på nuværende tidspunkt.
Håber mest af alt ikke at denne handel inkluderer Verratti, men det tvivler jeg nu også stærkt på. De mangler
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Griezmann ligeså. Hvor skulle han spille?
Coutinho kan bruges, men når Liverpool har afslået et bud på 100 mil.... så virker det jo idiotisk at forsøge at hente ham for mere... Altså... det er Coutinho vi snakker om.
Dembele er faktisk et godt bud, og jeg ville faktisk ærgrer mig, hvis han falder i katalanske hænder.
Ellers kunne man godt forestille sig, at Valverde skiftede væk fra 4-3-3 og forsøgte at sætte alt ind på at styrke midtbanen, som jo har været tand- og identitetsløs under den sidste tid med Enrique. Verratti-rygterne er ved at dø ud, men det ville være ideelt for dem.
Bottom-line er, at Barca højest tvivlsomt kommer til at stå stærkere, efter vinduet lukker i. Valverde har fået sig et umuligt job. Man skal ikke jinxe den, men det betyder formentlig, at Real Madrid muligvis er sine egne største fjender i år.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
www.fcbarcelona.dk/Artikler/officielt-ne...orlader-barca-2.html
RAUL!!!!
Fondo_Sur skrev: Meget spændende.
Kan ikke se hvordan Barca skal fortsætte deres 4-3-3 nu. Ellers en maskine, der bare ruller.
Kun Hazard passer ind fra den hylde, men held og lykke med at købe sådan en spiller fra PL denne sommer.
Enig 4-3-3 må være slut nu. Sikke en gamechanger den handel vil blive
Ville Mbappe kunne se sig selv i Barcelona, når nu der er en ledig plads (modsat i Real) ? Så ville 4-3-3 forblive deres formation....
Sker det virkelig at han skifter for så stort et beløb kan man vel kun forvente at der sker masser af efterspil, og mon ikke PSG og deres, i øvrigt sympatiske ejer, har dækket sig godt ind ift. det juridiske i handlen. Man må også sige at alt det skrigeri der kommer fra Barca og La ligaen bør forstumme eftersom det jo er en frikøbsklausul som de selv har sat på spilleren og den er hermed indløst! At råbe op om financial fair play osv er en kende hyklerisk her, så må de i stedet sælge ham billigere for han vil jo gerne væk!
Man må vel også respektere og anerkende Neymar for det han har gjort. Alt andet lige (især pengene!) så er det ret vovet rent sportsligt, at han har valgt at søge andre udfordringer frem for sikkerheden hos Barcelona. Forhåbentlig bliver han 1-2 succesfulde år i PSG, hvorefter han kan udleve sin drøm hos os .
Det her vil (såfremt han virkelig stopper i Barca) nok være noget af et jordskred under deres fødder. De har oftest spillet med musklerne og ageret ret beskidt og arrogant ifm transfers (Neymar, Fabregas mfl.). De spillede også med musklerne ift. Veratti – og så får de denne enorme Lussing !!
Administrativt virker klubben som et cirkus, deres ungdomsakademi for dårligt og spillertruppen mangler kvalitet, samt at deres to bedste spillere, Messi og Suarez har rundet de tredive. Det ser umiddelbart ikke godt ud for dem, men vi må bare for alt i verden ikke undervurdere dem.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
#hygjermeddetmareridt
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Lars1991 skrev: Ban DarioGomez please. Han kan blive unbanned når Isco har forlænget.
:-D
Men i alvor så bekymrer det mig maksimalt, at den forlængelse ikke er på plads. Særligt med Barcelonas kæmpekapitalindsprøjtning in mente.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...