Om Vores Rivaler IX

8 år 11 måneder siden #3949 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Havde personligt valgt Laporte, men måske Valverde ved noget, jeg ikke gør ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #3950 af DarioGomez
Barcelona skriver nu, at hans klausul er blevet betalt. Men ikke af hvem... (ved det er spilleren selv, der gør det, men alligevel...). Perez' i overhalingsbanen?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

8 år 11 måneder siden #3951 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel skrev:

Zyconith skrev: Og så forlyder det at Inigo Martinez er på vej mod Barcelona på Valverdes anmodning. Det tyder på en snarlig afskibning af Vermaelen og måske Mascherano, hvis det ikke er en sæson for tidligt.

Pique, Umtiti, Inigo Martinez og Marlon er nu heller ikke et dårligt udvalg til de to centrale forsvarspositioner.

En forsvarsspiller der ville passe glimrende til Barcelona.

Ja, engang troede jeg der var Ramos lignende potentiale i ham (eller større). Om det så er fordi potentialet ikke er der eller hans tid i La Real ikke har fodret det talent der var skal jeg ikke kunne sige, men jeg synes i ringe grad at han ligner en der kommer til at "dominere" sin position som vi har set Sergio gøre. Han virker også lidt mindre i højden, knapt så ærgerrig, lidt blødsøden måske. Hmm... Han er stadig ung, der kan ske en masse. Spændende hvis han kom til Barcelona, er glad for hans vegne hvis han tager det step up og samtidigt kunne få noget spilletid, så han ikke ender i det syditalienske og feder den i en eller anden lige-ved-og-aldrig italiensk klub. Ellers kan han sgu ligeså godt fortsætte med at være fast mand i Baskerlandet.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Zyconith.

8 år 11 måneder siden #3952 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX
www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis-barca-hi...neymar-i-retten.html

Så Barca's idiotiske ledelse laver en aftale om en kæmpe bonus der skal udbetales midt i transfervinduet og så undre de sig over hvorfor Neymar træk transferen ud? En hver idiot ville da lige vente et par dage for 26 mio euro ekstra.
Og de ved da udemærket godt at en stor transfer helt normalt kan trække ud i så lang tid, især med de komplikationer der var forbundet med transferen. Men ja klubben ser dummere og dummere ud for hver sommer synes jeg.

Og så lige lidt sjov og spas fra rivalernes danske fanside som I helst ikke skal snydes for:
:D :D :D

www.fcbarcelona.dk/Nyheder/neymar-penge-...lige-ambitioner.html
www.fcbarcelona.dk/Nyheder/neymars-exit-...eulofeus-chance.html
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 11 måneder siden #3953 af Zyconith
Du mangler lige nyheden med at FC Barcelona vil sagsøge ham for at have udskudt til transferen til efter d. 31. så han kunne få sine tæt på 30 millioner euro i bonus (som de nu ikke vil betale).

8 år 11 måneder siden #3954 af DarioGomez
PSG har bekræftet handlen.

Og selvom det glæder mig at se Neymar væk fra Barcelona, så er hele manøvren med Qatar osv., dybt undergravende for fodbold. Og det er trist, at de pengestærke olieklubber nu kan lave finter, som kan udmanøvrere de historisk set store klubber.
Det kan betyde et slemt paradigmeskifte i fodbold helt generelt.

Jeg håber virkelig, at FIFA kan gøre noget ved det her, men deres kærlighed til netop Qatar (VM 2024...) gør lidt, at jeg ikke rigtigt tror på, der sker noget som helst i den sammenhæng.

Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

8 år 11 måneder siden #3955 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er udmærket klar over at Neymar er en god fodboldspiller, men jeg begriber ikke at nogle gerne så ham i klubben, for det er da et cirkus af dimensioner det medfører (læs: Neymar Sr.). Retsager, penge under bordet, millioner og atter millioner i bonusser osv. Neymar Sr., skulle, eftersigende, modtage den bonus på €26M efter 31. juli, samt €40M i bonus for handlen med PSG!!

Ellers tak, det er vores kære klub sgu for god til.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

8 år 11 måneder siden #3956 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om Vores Rivaler IX
Tænk at det rent faktisk skete. Vildt.

Barcelona startede vinduet med at forsøge at poache en af PSG’s bedste spillere og ender i stedet med at se det modsatte ske. Det er nærmest lige delt komisk og bekymrende...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JimmyBroe, R7CR7GB11, Jakobsif555

8 år 11 måneder siden #3957 af Zyconith

El Siete skrev: Jeg er udmærket klar over at Neymar er en god fodboldspiller, men jeg begriber ikke at nogle gerne så ham i klubben, for det er da et cirkus af dimensioner det medfører (læs: Neymar Sr.). Retsager, penge under bordet, millioner og atter millioner i bonusser osv. Neymar Sr., skulle, eftersigende, modtage den bonus på €26M efter 31. juli, samt €40M i bonus for handlen med PSG!!

For god til? Der var jeg da lige ved at få tandpastaen galt i halsen...

Klubben er de mennesker der udgør den og der er ingen ufejlbarlige.

Bare de senere par år: Casillas' og Rauls afsked, Operation Punica, El Diario Bernabeu, Florentinos påståede racistiske holdninger overfor sorte spillere, og jeg kunne blive ved, altså, der er rigelig på tag-selv-bordet i vores klub. Det ville ikke overraske mig hvis der sidder nogle nede i Emiraterne og har en finger med i spillet ift. klubbens ageren.

Om det er fordi de er dårlige til at skjule det sammenlignet med herhjemme i Danmark, eller dæmningerne konstant er ved at give efter og lækker lidt hist og her, så er Spanien bund korrupt og en hver mand for sig selv. Vi har lige haft en formanden for det spanske fodboldforbund blive slæbt igennem samtlige medier sammen med hans søn og række andre top folk fordi de har højst sandsynligt har fusket langt ud over rimelighedens grænser, været den tabende side i et magtspil, eller whatever...

8 år 11 måneder siden #3958 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Om Vores Rivaler IX
Noget helt andet er, at det her svækker Barcelona markant og bestemt er til vores fordel til trods for, at Barcelona nu har spandevis af guldmønter, som de kan kaste om sig.

Uanset hvem de henter ind, så vil den kontinuitet samt indbyrdes forståelse, som MSN har fået over de seneste år forsvinde. De skal have fundet en ny tredje tenor til frontlinjen, og uanset hvem, så vil relationerne skulle oparbejdes.

Selvom det skulle lykkedes dem at hente to markante spillere som f.eks. Hazard, Dembele, Mbappe, Coutinho etc. så vil begge skulle spilles ind, og Barcelona vil skulle starte lidt forfra.

Sidste sæson levede de ufatteligt meget på de tre forreste, som hver og en kunne afgøre kampene på trods af, at ting ikke fungerede.

Jeg har set nogle få sekvenser med Neymar her i pre-season, og på trods af et hav af afbrændere, så virkede Neymar i hopla og blandt Barcas mest fremtrædende spillere.

Jeg kan ikke vente til at se de to Super Cup kampe, hvor det her skifte er en gamechanger på trods af, at vi ikke har set skarpe ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

8 år 11 måneder siden #3959 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Ja det er godt nok en vild udvikling og noget af en magtdemonstration...

1. barcelona opfører sig mega arrogant og verattis daværende agent siger at veratti er emirens fange: www.google.dk/amp/www.independent.co.uk/...-a7828351.html%3famp

2. veratti benægter og skifter/fyrer agenten ud med mino raiola: www.google.dk/amp/www.goal.com/en-za/amp...gent-for-mino-raiola

3. det påstås nu at skiftet til mino railoa skyldes at veratti vil væk

4. Psg ydmyger Barca og hævner sig ved at nappe deres fremtidens bærende gamechanger.

Det vil give genlyd i lang tid det her.
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved mohbar.

8 år 11 måneder siden #3960 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete skrev: Jeg er udmærket klar over at Neymar er en god fodboldspiller, men jeg begriber ikke at nogle gerne så ham i klubben, for det er da et cirkus af dimensioner det medfører (læs: Neymar Sr.). Retsager, penge under bordet, millioner og atter millioner i bonusser osv. Neymar Sr., skulle, eftersigende, modtage den bonus på €26M efter 31. juli, samt €40M i bonus for handlen med PSG!!

Det er vel Barca du skal klandre og ikke Neymar. Det er dem der brød loven og selvfølgelig også derfor dem der endte i retten.

Leveret af Kunena Forum