Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Lars1991 skrev: Det jo lige netop det. Derudover ville det også give dem noget oprejsning prestige mæssigt. Det ville da være en plaster på såret at hente en af Reals stjerner når de lige har mistet en af deres største ufrivilligt.
Nu må i holde op.
Isco forlænger og har selv allerede for måneder siden nærmest gjort grin med eventuel skifte til Barca. Han har slået fast, at han ikke skifter nogle steder. Som jeg også tidligere har nævnt, så virker det ikke logisk, at der overhovedet ikke er nogle rygter om en spiller af hans kvalitet, der kun har 1 år tilbage af kontrakten. Man må kunne lægge 2 og 2 sammen. Isco's kontrakt er på plads og den skal bare skrives under når han vender tilbage til Madrid. Perez har også slået fast at flere spillere får forlænget kontrakt når de vender tilbage.
.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
www.barcelonafc.dk/14287/saadan-fungerer-frikoebsklausuler
Jeg er her stadig XOXO
SR4 skrev: Kan Tebas overhovedet tillade sig ikke at tage imod beløbet? Skal han ikke bare følge reglerne? Han virker virkelig til at have ondt bag i over at vi mister en af ligaens store stjerner hvis jeg skal være helt ærlig.
Jeg tror da helt ærligt ikke han har noget som helst at skulle sige, han kan vel prøve at indberette PSG til FFP, FIFA, UEFA eller hvem der nu skal hvae sådan sag dumpet på skrivebordet, men så vidt jeg ved har PSG ikke gjort noget ulovligt udover måske at udnytte nogle huller i systemet. Tror ikke Tebas han har noget at skulle sige, han er vel bare rystet over at sådan noget her kunne ske og de 2 bedste la liga holds profiler ikke længere er urørlige, hvilket jeg da sådan set sagten kan forstå.
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Carlos3 skrev:
SR4 skrev: Kan Tebas overhovedet tillade sig ikke at tage imod beløbet? Skal han ikke bare følge reglerne? Han virker virkelig til at have ondt bag i over at vi mister en af ligaens store stjerner hvis jeg skal være helt ærlig.
Jeg tror da helt ærligt ikke han har noget som helst at skulle sige, han kan vel prøve at indberette PSG til FFP, FIFA, UEFA eller hvem der nu skal hvae sådan sag dumpet på skrivebordet, men så vidt jeg ved har PSG ikke gjort noget ulovligt udover måske at udnytte nogle huller i systemet. Tror ikke Tebas han har noget at skulle sige, han er vel bare rystet over at sådan noget her kunne ske og de 2 bedste la liga holds profiler ikke længere er urørlige, hvilket jeg da sådan set sagten kan forstå.
Uanset hvor skuffet han er, er det total uprofessionelt at komme sådanne tomme trusler. Der en frikøbsklausul og det er ret simpelt hvordan de fungerer. Er klubben villig til at betale den, så der ingen der har noget at sige udover spilleren.
At der så kan være problemer med Fifa fairplay er så et helt andet problem og det er ikke noget der påvirker la liga, så det giver ham ikke ret til at blokkere købet eller true med det. Hvis PSG selv er villige til at løbe den risiko, så må de gøre det.
At kalde det et hul i systemet er desuden også at overdrive. Det er en meget simpel funktion som Real også selv har udnyttet en del gange efterhånden.
SR4 skrev:
Carlos3 skrev:
Uanset hvor skuffet han er, er det total uprofessionelt at komme sådanne tomme trusler. Der en frikøbsklausul og det er ret simpelt hvordan de fungerer. Er klubben villig til at betale den, så der ingen der har noget at sige udover spilleren.
At der så kan være problemer med Fifa fairplay er så et helt andet problem og det er ikke noget der påvirker la liga, så det giver ham ikke ret til at blokkere købet eller true med det. Hvis PSG selv er villige til at løbe den risiko, så må de gøre det.
At kalde det et hul i systemet er desuden også at overdrive. Det er en meget simpel funktion som Real også selv har udnyttet en del gange efterhånden.
Med hul i systemet mente jeg også bare at i følge FFP har PSG måske brugt nogle huller til at finansiere Neymar og det er det Tebas brokker sig over, men det ved jeg dog ikke med sikkerhed om er tilfældet, det er blot hvad jeg har læst at der måske har været tale om. Men vi er da fuldstændige enige om at Tebas ikke har noget at brokke sig over, og skal pakke sine trusler langt væk.
- Alfredo Di Stefano
Hmmm .. Barcelona er seriøst interesseret i at få Mbappé. Forhåbentlig så sker der MEGET snart noget i denne sag.
Det er snart længe siden vi sidst købte en stjernespiller (gamechanger). Mbappe vil vise at vi virkelig mener det!
mohbar skrev: www.dailystar.co.uk/sport/football/63456...naco-football-gossip
Hmmm .. Barcelona er seriøst interesseret i at få Mbappé. Forhåbentlig så sker der MEGET snart noget i denne sag.
Det er snart længe siden vi sidst købte en stjernespiller (gamechanger). Mbappe vil vise at vi virkelig mener det!
[Catalunya Radio] Barca no longer chasing Mbappe. Besides Coutinho, the focus is on Dembele and Hazard.
www.reddit.com/r/soccer/comments/6r9pno/...nger_chasing_mbappe/
Tror ikke det er så alvorligt, de tager Dembele og vi tager Mbappè det har ligget i kortene hele sommeren. Derudover tror jeg de får coutinho, men meget mere at skrive hjem tror jeg ikke de får
- Alfredo Di Stefano
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Måske Perez laver en manøvre indenom... ;-)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: LFP har angiveligt afvist PSG's penge, til trods for de mødte op med 222 mio Euro i dag.
Måske Perez laver en manøvre indenom... ;-)
Ja, der må være en grund til, at der er rimelig stille med Mbappé-rygterne ;-)