Om Vores Rivaler IX
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Spansk fodbold afviser PSG millioner pga FFP -> Real Madrid løskøber Neymar (de kan godt forsvare deres gode økonomi) -> Barca klager over at spansk fodbold har lavet en konspiration med Franco-Madrid og deres bevis er at Casemiro og Marcelo vidste det i forvejen jf. deres reaktion efter venskabskampen, samt Neymar gav besked til Madridspillerne før han overhovedet sagde noget til sine egne..
Dream on..
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Brylle
- Gæst
-
En sådan situation vil være pengene værd. Så kan Neymar præstere så dårligt han vil, uden jeg kalder ham et flop :DDarioGomez skrev: Bortset fra vi ikke har brug for ham og hans mega-ego, så ville det fandeme være sjovt!
Til det mere seriøse: Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan LFP kan afvise PSGs penge og hvad har de egentlig med de penge at gøre, når det er en handel mellem Barcelona og PSG? Det er nok mig, der mangler lidt viden på det punkt, men jeg kan virkelig ikke se hvordan de har indflydelse på nogle forudsætninger, der står i en kontrakt.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Brylle skrev:
En sådan situation vil være pengene værd. Så kan Neymar præstere så dårligt han vil, uden jeg kalder ham et flop :DDarioGomez skrev: Bortset fra vi ikke har brug for ham og hans mega-ego, så ville det fandeme være sjovt!
Til det mere seriøse: Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan LFP kan afvise PSGs penge og hvad har de egentlig med de penge at gøre, når det er en handel mellem Barcelona og PSG? Det er nok mig, der mangler lidt viden på det punkt, men jeg kan virkelig ikke se hvordan de har indflydelse på nogle forudsætninger, der står i en kontrakt.
Når der er tale om en frikøbsklausul skal pengene igennem forbundet(da de administrerer klausulerne) og derefter videre til afgivende klub. Det her er dog bare tragikomisk, med mindre LFP virkelig har nogle advokater som kan sige noget fornuftigt og angribe PSG ift. FFP. Og selv hvis de så fik held til det, så er spørgsmålet vel om Barca ikke hellere vil have €220 mio. end Neymar som allerede har underskrevet andetsteds.
Man kan kun elske spansk fodbold. Det er sgu aldrig kedeligt.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Det ville i den grad ligne Spanien :-)
Der vil dog komme et efterspil med PSG vs Uefa og fair play som skal bevises, men lur mig og PSG ikke sælger lidt ud og fikser lidt tal her og der:)
;)
NadaMás skrev: Helvedet bryder først løs når Mathieu joiner os i januar! De kommer sgu ikke for stærke ud af dette vindue..
Valbuena?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Jeg er desuden ret sikker på at UEFA ikke direkte går ind og straffer Paris. Her ville sådan en sag sikkert tage lang tid, især fordi Paris gerne skal lægge deres sag frem og sikkert anker en evt. afgørelse. Og jeg er ret sikker på at UEFA ville tabe for meget ved ikke at have Paris med, så der er sikkert en masse politik, der gør at Paris højst sandsynligt for en bøde + en advarsel.
De tør nok ikke risikere at statuere et eksempel på et hold fyldt med stjerner.