Om Vores Rivaler IX
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Ligeledes er det ganske alvorligt hvis Dembele misser flere uger. Det bliver svært for ham at finde en rytme og modstanden bliver markant sværere for dem om nogle uger. Så tilvænningen for en ung spiller bliver overordentlig svær. Ligeledes kræver det endnu større veksler på Suarez og Messi nu. Og vi kan vist alle huske fra Ancelotti hvad manglende pauser i efteråret betyder fra marts og frem. Ydermere er ingen af dem jo i start-20'erne længere. Vores sæsonstart eller ej. Jeg frygter mere for Atletico end Barca i La Liga.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
raul7=kongen skrev: Umiddelbart har de jo heller ikke spillet prangende, men vist imponerende effektivitet. De kører store veksler på samme spillere og kræver meget af Messi som eneste kreative mand foruden Iniesta. Det bliver et problem, særligt hvis Messi bliver skadet eller når de to enten skal hviles eller løber tør for energi længere inde i sæsonen.
Ligeledes er det ganske alvorligt hvis Dembele misser flere uger. Det bliver svært for ham at finde en rytme og modstanden bliver markant sværere for dem om nogle uger. Så tilvænningen for en ung spiller bliver overordentlig svær. Ligeledes kræver det endnu større veksler på Suarez og Messi nu. Og vi kan vist alle huske fra Ancelotti hvad manglende pauser i efteråret betyder fra marts og frem. Ydermere er ingen af dem jo i start-20'erne længere. Vores sæsonstart eller ej. Jeg frygter mere for Atletico end Barca i La Liga.
Det samme kan vel siges om vores sidste sæson, hvor vi først begyndte at spille godt i de sidste måneder. Problemet er når vi taler Barcelona, at de bare ikke får de samme typer skader som os. Vi siger det år efter år, at deres trup er smal. Faktum er jo bare, at det i sidste ende aldrig rigtig bliver en realitet.
At man drager paralleller med Ancelotti giver vel ingen mening. Vi skal jo bare blive i Madrid for, at se man ikke behøver at skifte 9 spillere ud hveranden kamp for at spille med i 2 turneringer.
I sidse ende kommer Atletico selvfølgelig til kort, for de er ikke på vores eller Barca's niveau, men de har vel om nogen bevist, at en trup på 15 mand sagtens kan lade sig gøre.
Jeg synes du gør Barcelona langt dårligere end de egentlig er. Meget handler om momentum, men vi kan altså være 7 point efter Barcelona idag. De har stadig Messi, som jo nærmest er notorisk for plus 40 point alene.
Selvfølgelig er vi med i mesterskabet efter et nederlag idag, men det bliver godt nok svært, og noget nær umuligt, da Barca holdet vel kun bliver bedre og bedre for hver måned der går.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
1) Barcelona vil udskifte Suarez grundet hans alder, form og høje salgsværdi.
2) Zidane vil fortsætte med Benzema, uagtet hvor dårlig en sæson han spiller.
Det er meget tidligt i sæsonen, men indtil videre har jeg to spillere på listen over ''must-buys'' næste sommer. Dybala og De Gea.
Potentielt godt for os, men omvendt synes jeg sku det er synd for sådan en ung knægt.Daniel skrev: Dembele ude i tre-fire måneder. Stort bet for Barcelonas offensiv IMO.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Raul7-2880 skrev: Klager bestemt ikke over mere spilletid til Arda, Deniz Suarez og Deulofeu.
Jeg har tiltro til dem alle tre. Særligt Arda og Suarez.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Brylle
- Gæst
-
Det er jeg ikke et sekund i tvivl om, at du har :)Zyconith skrev:
Raul7-2880 skrev: Klager bestemt ikke over mere spilletid til Arda, Deniz Suarez og Deulofeu.
Jeg har tiltro til dem alle tre. Særligt Arda og Suarez.
Så kommer de til at slide endnu mere på Messi og Suarez de næste par måneder. Forhåbentlig giver det en del pointtab.
Neymar utilfreds med at Cavani får lov til at tage straffespark (og frispark)..
egentlig lidt synd for Cavani at han skal udsættes for gruppepres af klubbens brasilianere, anført af især Alves. Og også utroligt at der skal være så meget ballade omkring straffeaprkene. Tror faktisk at det påvirker Cavani, så han føler sig presset = brændte straffespark.
Tænk hvis Neymar var skiftet til Real i sommers - tror det havde set langt værre ud mellem Ronaldo og ham, hvis Neymar skal te sig sådan.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
mohbar skrev: www.thesun.co.uk/sport/football/4491116/...nstagram-set-pieces/
Neymar utilfreds med at Cavani får lov til at tage straffespark (og frispark)..
egentlig lidt synd for Cavani at han skal udsættes for gruppepres af klubbens brasilianere, anført af især Alves. Og også utroligt at der skal være så meget ballade omkring straffeaprkene. Tror faktisk at det påvirker Cavani, så han føler sig presset = brændte straffespark.
Tænk hvis Neymar var skiftet til Real i sommers - tror det havde set langt værre ud mellem Ronaldo og ham, hvis Neymar skal te sig sådan.
Det tror jeg næppe, Ronaldo og Messi er i en klasse for sig og jeg tror Neymar især har enorm respekt for begge. Samme scenarie gælder ikke med Cavani, men ærgerlig start for de nye spillere i PSG (og Cavani).
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Det kunne være undgået med en mere markant træner, selvom det kan være svært at sætte den nye og/eller tidligere stjerne på plads.
Neymar har et billede af sig selv som top 3 spiller i verden. Det er jo ikke underligt, at det skaber problemer.
Nogle gange spørger jeg også mig om han overhovedet er i top 100, men så slår det mig, at han rent faktisk er en top 3 spiller i verden, men sådan er vi jo så forskellige :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.