Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Gang i City
Paulinho er stadigt ikke en Barca-type, men man må bare sige, at han ligner en helt fin spiller med en god fysik. Barca spillede ikke sin bedste kamp, men det var nu mere Getafes fortjeneste, at den blev tæt. Ærgerligt! Men det er nu en lang sæson. Jeg tror først vi kommer til at se flere Barca-pointtab længere fremme i ligaturneringen. Lige nu ridder de på bølgen skabt af den nye træners ansættelse.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
"Deres taktik er tydeligvis at kede modstanderen ihjel".
Gal de spiller kedeligt!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Fondo_Sur skrev: Dembele fik en baglårskade.
Paulinho er stadigt ikke en Barca-type, men man må bare sige, at han ligner en helt fin spiller med en god fysik. Barca spillede ikke sin bedste kamp, men det var nu mere Getafes fortjeneste, at den blev tæt. Ærgerligt! Men det er nu en lang sæson. Jeg tror først vi kommer til at se flere Barca-pointtab længere fremme i ligaturneringen. Lige nu ridder de på bølgen skabt af den nye træners ansættelse.
Egentlig sjovt at man ka tale om at de " rider på en bølge skabt af den nye træners ansættelse" - når man med sådan nogenlunde sober logik kunne forvente at de med ny træner, flere nye spillere og Neymars adgang egentlig blev bedre med tiden - og at de netop her i starten ville ha problemer grundet ovenstående. Men alt kan naturligvis vendes så det præcis passer ind i hva man ønsker/håber. Det eneste vi i hvert fald ka forholde os til med sikkerhed er at point der er vundet de ka ik mistes igen - så om Barca sku blive dårligere med tiden, når spillere og trænere kender hinanden og systemet bedre eller de derimod sku blive bedre af samme grund det er tydeligvis noget der ka vurderes meget forskelligt :-D
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Det er rigtig nok, men de har virkelig ikke en bred trup gennemsyret med høj kvalitet. Skader som den mod Dembele kan få stor stor betydning. Sæsonen er lang, men jeg tror også, at vi kommer til at se Barca smide dumme point i kampe, hvor man er ramt på skader eller uden en kampafgørende Messi.
Se bare, hvor amputerede vi er imorgen, og hvor meget vi har manglet Ronaldo her i starten
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
ChrillRM14 skrev: @Siempre
Det er rigtig nok, men de har virkelig ikke en bred trup gennemsyret med høj kvalitet. Skader som den mod Dembele kan få stor stor betydning. Sæsonen er lang, men jeg tror også, at vi kommer til at se Barca smide dumme point i kampe, hvor man er ramt på skader eller uden en kampafgørende Messi.
Se bare, hvor amputerede vi er imorgen, og hvor meget vi har manglet Ronaldo her i starten
Selvfølgelig - alle hold kommer vel til at smide point og jeg ser da heller ik Barcas trup som værende helt så god som vores. Men deres trup er klart blevet bredere. Og min anke går mere på at jeg finder det lidt komisk at man på den måde ka ta en situation som alle var enige om var helt skidt for Barca - de er jo, blandt andet her på forum, blevet talt ned og næsten latterliggjort grundet deres sommer. Og nu ska man så høre at "ja lige nu rider de jo på en bølge pga ny træner og senere smider de point" - som om det var den mest naturlige og logiske situation i verden :-D Altså det er sgu da lidt komisk - come on - ka vi ik alle smile lidt af det :-) Vi ka vel alle se at den normale konsensus i denne situation ville være den stikmodsatte - altså at grundet den forfærdelige sommer, Neymar, de manglende indkøb, den manglende kvalitet hos de nye og ny træner og det at flere nye ska ind på holdet - endda som startere. Alle disse ting skriger jo på at man vil ha det svært i starten, men at det så blir bedre i løbet af sæsonen.
Altså nu er det jo kun fire kampe og holdene når formentlig flere både op- og nedperioder i løbet af sæsonen, så i den store sammenhæng behøver det ik komme til at betyde noget at Barca er startet som de er - men alligevel synes jeg det er fantastisk at se hvorn et sæt forudsætninger ka vurderes så helt igennem modsat af hva man sku tro al logik pegede på :-D
Siempre fiel skrev:
Fondo_Sur skrev: Dembele fik en baglårskade.
Egentlig sjovt at man ka tale om at de " rider på en bølge skabt af den nye træners ansættelse" - når man med sådan nogenlunde sober logik kunne forvente at de med ny træner, flere nye spillere og Neymars adgang egentlig blev bedre med tiden - og at de netop her i starten ville ha problemer grundet ovenstående. Men alt kan naturligvis vendes så det præcis passer ind i hva man ønsker/håber. Det eneste vi i hvert fald ka forholde os til med sikkerhed er at point der er vundet de ka ik mistes igen - så om Barca sku blive dårligere med tiden, når spillere og trænere kender hinanden og systemet bedre eller de derimod sku blive bedre af samme grund det er tydeligvis noget der ka vurderes meget forskelligt :-D
Ok, lad mig forklare nærmere, hvad jeg mener. Kvaliteten på Barca's bredde er ikke god. Valverde spiller med de bedst mulige spillere til hver kamp, og roterer ikke som Enrique eller Zidane. Det er starten af sæsonen, og de har ikke været ramt af manglende stamspillere. Når den tid kommer, om noget tid, kommer Barca til at vakle i langt højere grad.