Om Vores Rivaler IX
Nå jo han er jo kun lejet ud så vi kalder han tilbage til vinter når Bale er blevet solgt :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev: BBB skrev:
Neymar har et billede af sig selv som top 3 spiller i verden. Det er jo ikke underligt, at det skaber problemer.
Nogle gange spørger jeg også mig om han overhovedet er i top 100, men så slår det mig, at han rent faktisk er en top 3 spiller i verden, men sådan er vi jo så forskellige :D
Hvad tror du, at jeg skrev?
mohbar skrev: James spiller fremragende mod Schalke lige nu og dominerer fuldstændig i derrs offensiv. Hvor ærgerligt Zidane ikke gav ham tillid så vi kunne bruge ham i vores lidt tyndere offensiv (uden CR7).
Nå jo han er jo kun lejet ud så vi kalder han tilbage til vinter når Bale er blevet solgt :)
Hvilket vi saa desvaerre ikke kan, da de har en koebsoption..
Ja, enig. Messi er god som aldrig før.
Han var dog rimelig uden indflydelse i deres kamp mod Getafe, hvor Getafe spillede med et agressivt pres. Det er med andre ord ikke umuligt at stoppe Messi, men at give ham plads er med sikkerhed lig med et par scoringer. Hans tekniske niveau er uhørt.
Kimbo skrev: Av hvor er Semedo dog ved at blive skræmmende god. Ligner de har fundet deres nye Alves, er dybt imponeret.
Han var også fremragende i Benfica.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Kimbo skrev: Barca skal nok vinde alle de nemme kampe, men får de bare lidt modstand og Messi ikke er på toppen får de røvfuld.
Ja enig, det hele for dem står og falder med ham lige nu, han er startet rigtig godt, 9 mål og 1 assist, Han er dermed indblandet i 10 mål indtil videre i la liga, Real Madrid har scoret 9 mål i alt. Lad os håbe han ikke forsætter i den stil. Jeg er spændt på at se hvornår og til hvem de smider point.
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Carlos3 skrev:
Kimbo skrev: Barca skal nok vinde alle de nemme kampe, men får de bare lidt modstand og Messi ikke er på toppen får de røvfuld.
Ja enig, det hele for dem står og falder med ham lige nu, han er startet rigtig godt, 9 mål og 1 assist, Han er dermed indblandet i 10 mål indtil videre i la liga, Real Madrid har scoret 9 mål i alt. Lad os håbe han ikke forsætter i den stil. Jeg er spændt på at se hvornår og til hvem de smider point.
Enig. Det ser godt ud lige nu, men alt for meget anhænger af een mand og han holder ikke dette niveau hele sæsonen, og kan jo ej heller spille samtlige kampe. Det er for meget på een mands skuldre. De kommer til, ligesom sidste sæson, at smide masser af dumme point, og snart.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.