Isco med et godt råd til de unge spillere: Fodbold er en proces. Det handler om at arbejde hårdt.... det er fantastisk at have spillere som Asensio og Ceballos i truppen +++ Isco om Ballon d'Or: Der er ingen tvivl om, at Cristiano bør vinde den i år. Jeg har selv en drøm om en dag at vinde den, men det kræver først og fremmest, at holdet spiller godt +++ Zidane om sine 100 kampe i trænersædet (med et smil på læben): Min passion er at blive ved med at træne denne fantastiske klub. Jeg håber på ti kampe mere. I får mig ikke til at sige 100 mere, da det er mange kampe +++ Zidane om Carvajal: Jeg kan ikke fortælle, hvornår Dani er tilbage, men for hver dag der går er han tættere på et comeback +++ Zidane om Cristiano Ronaldo: Han har min dybeste respekt. Han er et eksempel at følge. Han er på vej med mål såvel i ligaen som Champions League +++ Zidane om Isco: Han ved, at han er vigtig spiller i Real Madrid. Det bedste ved ham er, at han kan spille flere positioner på banen, men han er naturligvis bedst tættere på angriberne +++ Zidane om kritikkerne: Folk har individuelle meninger, men det rokker ikke ved mine visioner. Jeg forsøger blot at gøre mit bedste. +++ Zidane om Kane: Han er en komplet spiller med en farlig målnæse, men Tottenham er meget mere end bare ham +++
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Om Vores Rivaler IX

Om Vores Rivaler IX 3 uger 1 dag siden #4585

Ja selvfølgelig basere Zidane sine taktiske oplæg via indlæg. Det kan ses igennem træningen og det er ligenu det vores spil har præget mest præg af i en sæson plus denne.

Mange af vores mål kom på indlæg sidste sæson. Vi fik 4 points mod Depor og Barcelona på grund af mål på indlæg.

Derfor udtalte jeg at vi skal bruge Morata, Kovacic, Asensio, Isco og James for at opnå andre spille muligheder.
The administrator has disabled public write access.

Om Vores Rivaler IX 3 uger 1 dag siden #4586

• Brylle
  • Brylle's profilbillede
  • Platin bruger
Forever-madrisimo skrev:
Ja selvfølgelig basere Zidane sine taktiske oplæg via indlæg. Det kan ses igennem træningen og det er ligenu det vores spil har præget mest præg af i en sæson plus denne.

Mange af vores mål kom på indlæg sidste sæson. Vi fik 4 points mod Depor og Barcelona på grund af mål på indlæg.

Derfor udtalte jeg at vi skal bruge Morata, Kovacic, Asensio, Isco og James for at opnå andre spille muligheder.
Hvad så med de sidste 89 point? Har du en statistik på noget omkring indlæg fra sidste sæson? Mit umiddelbare indtryk er, at det var mange forskellige typer af mål, der kom, bl.a. fordi vi har så mange forskellige typer, der bød ind med hvert sit.

Bare fordi man bruger lidt tid på indlæg til træning, betyder det ikke at hele stilen afhænger af at man laver mål på indlæg. Det er dog klart, at når man spiller mod hold, der pakker sig, så er det guld værd at kunne udnytte bredden, hvis man spiller modstanderen tynd. Har spillerne så aldrig praktiseret indlæg eller har et par aftaler heromkring, så bliver det ganske svært.
Sunk Cost

Om Vores Rivaler IX 3 uger 1 dag siden #4587

Brylle skrev:
Forever-madrisimo skrev:

Hvad så med de sidste 89 point? Har du en statistik på noget omkring indlæg fra sidste sæson? Mit umiddelbare indtryk er, at det var mange forskellige typer af mål, der kom, bl.a. fordi vi har så mange forskellige typer, der bød ind med hvert sit.

Bare fordi man bruger lidt tid på indlæg til træning, betyder det ikke at hele stilen afhænger af at man laver mål på indlæg. Det er dog klart, at når man spiller mod hold, der pakker sig, så er det guld værd at kunne udnytte bredden, hvis man spiller modstanderen tynd. Har spillerne så aldrig praktiseret indlæg eller har et par aftaler heromkring, så bliver det ganske svært.

Ja der var mange flere kampe, hvor der scores på indlæg og indlæg søges i de fleste af kampene både sidste sæson og i denne.

Der var naturligvis også mål der kom igennem opsspil igennem midtbanen og ved kanten af feltet.

Om Vores Rivaler IX 3 uger 23 timer siden #4588

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
elpais.com/deportes/2017/09/24/actualida...06275718_162603.html

Neymar skaber splid i PSG, hvor han fra start har udvist manglende respekt for resten af truppen. Cavani repræsenterer de andre spilleres skuffelse over at blive behandlet som kvæg, for at PSG kunne få plads til Neymar.

Det nederste afsnit er godt: Alves havde arrangeret en tur i byen, men til eventet var der stemning som til en begravelse.

Om Vores Rivaler IX 3 uger 20 timer siden #4589

• Jonas
  • Jonas's profilbillede
  • Senior bruger
BBB skrev:

Neymar skaber splid i PSG, hvor han fra start har udvist manglende respekt for resten af truppen. Cavani repræsenterer de andre spilleres skuffelse over at blive behandlet som kvæg, for at PSG kunne få plads til Neymar.

Det nederste afsnit er godt: Alves havde arrangeret en tur i byen, men til eventet var der stemning som til en begravelse.

Nu har jeg kun scannet artiklen via google translate, men som jeg forstår det så er en gruppe af spillerne (inklusive Cavani og Marquinhos) fortørnede over at de blev sat til salg pga FFP-panik fra PSG-ledelsen i forbindelse med Neymars ankomst samt Neymars opførsel i forbindelse hertil(?).

Det er satme dumt af PSG at sætte halvdelen af truppen til salg, specielt når man så ikke kommer af med dem. Havde de regnet med at truppen blot ville lade det passere når halvdelen af dem blev fulgt op og ned på skafottet..? Nu har spillerne nok regnet ud hvor meget de betyder for klubben..
Som jeg husker Neymar-sagaen dengang han kom til Barca var den primære årsag til at han røg til Barca at Mou tøvede pga. Neymars opførsel og karakter (jeg husker et eller andet med at han skulle klippe sit hår og få sig nogle ordentlige venner) - Han havde jo nok fat i noget, den gode Mou..

I forhold til os selv kunne vi have stået i en lignende situation hvis Neymar eller Mbappé var blevet hentet i sommers.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Zyconith

Om Vores Rivaler IX 3 uger 20 timer siden #4590

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Jonas skrev:
I forhold til os selv kunne vi have stået i en lignende situation hvis Neymar eller Mbappé var blevet hentet i sommers.

Det ville have været længere nede i hierarkiet. Alle ved at Ronaldo skal behandles på stjernen, og hverken Zidane eller Florentino er dumme nok til at tro andet.

Jeg skrev for et par dage siden, at Neymar ser sig selv som top 3 i verden. Derfor er det naturligt, at han også sparker straffe og frispark.

Han har jo ikke prøvet andet end at være nummer 1 i Brasilien, og lige bagefter de to andre i Barcelona og Real.
Sidste redigering: 3 uger 20 timer siden af BBB.

Om Vores Rivaler IX 3 uger 19 timer siden #4591

• mohbar
  • mohbar's profilbillede
  • Platin bruger
Det ser ud til at han havde samme problemer i Santos.
I en bog om ham står at han flere gange viste total ødelæggende attitude. En gang fordi han ikke fik lov at sparke straffe (efter at have brændt 3 ud af 6), bl.a. for megen slåen ud med armene, at han ikke fejrede det efterfølgende straffemål, holdt på bolden hele tiden uden at spille den og en provokerende attitude overfor med- og modspillere.

Dorival (Santos træner) havde givet ham flere dages karantæne, hvilket han efterfølgende blev fyret for. Jeg tror at Neymar kan blive begyndelsen på Unai Emerys ende i PSG.

Jeg ville elske at have ham i klubben, men der vil altid være en risiko med sådan en type som ham...
Sidste redigering: 3 uger 19 timer siden af mohbar.

Om Vores Rivaler IX 3 uger 19 timer siden #4592

• mohbar
  • mohbar's profilbillede
  • Platin bruger
slettet
Sidste redigering: 3 uger 19 timer siden af mohbar.

Om Vores Rivaler IX 3 uger 19 timer siden #4593

• mohbar
  • mohbar's profilbillede
  • Platin bruger
Jonas skrev:
BBB skrev:

Nu har jeg kun scannet artiklen via google translate, men som jeg forstår det så er en gruppe af spillerne (inklusive Cavani og Marquinhos) fortørnede over at de blev sat til salg pga FFP-panik fra PSG-ledelsen i forbindelse med Neymars ankomst samt Neymars opførsel i forbindelse hertil(?).

Det er satme dumt af PSG at sætte halvdelen af truppen til salg, specielt når man så ikke kommer af med dem. Havde de regnet med at truppen blot ville lade det passere når halvdelen af dem blev fulgt op og ned på skafottet..? Nu har spillerne nok regnet ud hvor meget de betyder for klubben..
Som jeg husker Neymar-sagaen dengang han kom til Barca var den primære årsag til at han røg til Barca at Mou tøvede pga. Neymars opførsel og karakter (jeg husker et eller andet med at han skulle klippe sit hår og få sig nogle ordentlige venner) - Han havde jo nok fat i noget, den gode Mou..

www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/neymar-ville-beholde-haaret

Haha gode gamle Mourinho. Husker også hvordan han hurtig så det fejlslåede talent Balotelli og hans altødelæggende attitude/indstilling hos Inter (bl.a. tæt på at ødelægge en CL kamp for dem!)

Det kunne virkelig være interessant at se hvad han kunne formå med dette Real hold der trods alt virker mere sammenspillet og homogent end under hans tid, hvor stjernerne stod i kø for at ødelægge hans magt og status.

Om Vores Rivaler IX 3 uger 18 timer siden #4594

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
Nu kender vi selvfølgelig ikke hele historien, men problemet for Psg og Cavani er jo, at der er tale om en mindre klub, hvor stjernerne ikke er i top 10 over de aller bedste i verden. Nuvel, så er det måske sat lidt på spidsen, men Neymar kommer til Psg, som deres dyreste spiller, den største stjerne over dem alle og til en klub, som er forholdsvis langt nede på den internationale scene.
Det kan også være Cavani har set sig total forbigået, og taget kontroversen med Neymar. En kontrovers Neymar ikke tog i Barcelona, fordi han godt vidste, at han måske var den dyreste, men langtfra den bedste og største.
Det samme ville ske i Real Madrid, hvor Ronaldo er. Neymar ville ikke få et ben til jorden, hvis han kom ind og tog det ansvar. Han ville få en kæmpe skideballe af Ramos og Ronaldo, og blive sat alvorligt på plads. Hvem skulle gøre det i Psg? Thiago Silva er da sikkert en god anfører, men skulle han sige til Neymar, at der er folk foran ham i køen? Der er intet autoritet set udfra niveau i Psg truppen. Det hele er halvgode spillere, men kommer ikke i nærheden af de aller bedste.

Der er et kæmpe pres på Neymar, hvor alle forventninger går på, at han skal trække dem op, hvor de måske ser sig selv, som vel nok er i top 4-5 stykker. Igen, så ved vi ikke hvad der er sket, og Neymar kan nok også have taklet det forkert, men vi kender ikke aftalerne indbyrdes, og selvom Cavani ligner offeret, så kan det ligeså godt være et oprør fra hans side af. Godt nok fralagde Unai sig alt ansvaret, men hvem siger ikke, at Neymar da han blev købt, fik besked på, at han tager hvad han vil af dødbolde?
Vi kender ikke de indbyrdes regler, hvis der overhovedet er nogen, for det ser ikke sådan ud.

Neymar til Real er og må bare være et kæmpe, ja tak! Det skifte skal bare også ske når Ronaldo og Ramos stadig er på toppen, så ikke Isco og de andre smådrenge bliver sat på plads, for så får vi sikkert samme problem.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Om Vores Rivaler IX 3 uger 18 timer siden #4595

• REAList
  • REAList's profilbillede
  • Ekspert bruger
  • Hala Madrid
Dios skrev:
Neymar til Real er og må bare være et kæmpe, ja tak! Det skifte skal bare også ske når Ronaldo og Ramos stadig er på toppen, så ikke Isco og de andre smådrenge bliver sat på plads, for så får vi sikkert samme problem.

Hvorfor skal han sættes på plads hvis han kommer til Real?
Ronaldo kom til Real som 24 årig og blev ikke sat på plads, her var der spillere som Raul, Guti, Kaka, Ramos, Casillas, Xabi mfl som ikke gik imod ham, han fik lov til at skyde alle straffe og frispark som han havde, han bestemte selv hvilken attitude han havde når han var/er frustreret og alligevel elsker vi ham

Neymar er 25-26 år nu og har brug for at få den plads som Ronaldo fik til at kunne blive den absolutte stjerne og løfte sit hold. hvis han kommer til Real er det netop for at overtage Ronaldos plads som stjernen over dem alle og friheden til at være sig selv og fokusere på at være den bedste for sig selv og for sit hold.
¡Hasta la Victoria Siempre!
Følgende bruger(e) har sagt tak: Brylle

Om Vores Rivaler IX 3 uger 16 timer siden #4596

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
REAList skrev:
Dios skrev:

Hvorfor skal han sættes på plads hvis han kommer til Real?
Ronaldo kom til Real som 24 årig og blev ikke sat på plads, her var der spillere som Raul, Guti, Kaka, Ramos, Casillas, Xabi mfl som ikke gik imod ham, han fik lov til at skyde alle straffe og frispark som han havde, han bestemte selv hvilken attitude han havde når han var/er frustreret og alligevel elsker vi ham

Neymar er 25-26 år nu og har brug for at få den plads som Ronaldo fik til at kunne blive den absolutte stjerne og løfte sit hold. hvis han kommer til Real er det netop for at overtage Ronaldos plads som stjernen over dem alle og friheden til at være sig selv og fokusere på at være den bedste for sig selv og for sit hold.

Læs resten af mit indlæg? :D Hvad tror du der ville ske, hvis Neymar tog bolden ud af hænderne på Ronaldo, hvis der skulle sparkes straffe eller frispark? Nu går jeg ikke udfra du absolut vil misforstå mine ord: "Sættes på plads", så derfor skriver jeg også ordret, og jeg citere: "Neymar ville ikke få et ben til jorden, hvis han kom ind og tog det ansvar. Han ville få en kæmpe skideballe af Ramos og Ronaldo, og blive sat alvorligt på plads.". Og med det mener jeg jo netop, at Neymar ikke skal sættes på plads medmindre han udviser samme mentalitet overfor Ronaldo etc..

Nu kan jeg ikke huske hvem der tog straffespark før 09, men så vidt jeg husker, så sad Raúl oftest på bænken sammen med Gutí i deres sidste sæson. Sneijder tog vel frispark før Ronaldo kom til, og ham og Robben blev jo solgt. Kaká og Alonso kom til nogle uger før Ronaldo, så forstår ikke hvorfor han bliver taget med i ligningen? Hele holdet blev skiftet ud i 09, og her havde Ronaldo al mulighed for at tage ansvar uden, at det ville skabe splid. Og lige den med Ronaldo og attitude er desværre noget der stadig sidder i mig, for attituden er der stadig, men er dog blevet meget bedre. Den attitude er grunden til jeg faktisk altid har haft noget imod Ronaldo. Jeg vil ikke tage noget fra hans bedrifter, men det har alligevel gjort, at jeg ikke føler ham på samme måde som mange andre, som har været i Real Madrid.

Mit indlæg handler ikke om, at nogle skal sættes på plads, for forhåbentlig er der ingen der skal det. Nu bliver Neymar ikke den bedste for sit hold ved at skabe splid, og rotte sig sammen med Alves, og opfører sig på den måde på banen. Alt det er sagt i uvished, for læs mit første indlæg igen, hvor jeg skriver, at det ligeså godt kan være Cavani der er problemet. Vi ved det ikke, men udefra ligner det Neymar har attitudeproblemer. Et problem som skulle bekæmpes i Real Madrid, da harmonien spiller en for væsentlig rolle ift. at få Neymar til at blive den bedste.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 3 uger 16 timer siden af Dios.
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.