Om Vores Rivaler IX

8 år 6 måneder siden #4897 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
Fck trækker Atletico... få dage efter, at Kvist udtaler, at det spanske hold var ønsketrækningen...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4898 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Griezmann til Barcelona ifølge spanske medier. Messi, Suarez, Griezmann og Dembele. Av. Vi kan falde langt tilbage, hvis Perez ikke disker op med et godt transfervindue til sommer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4899 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev: Griezmann til Barcelona ifølge spanske medier. Messi, Suarez, Griezmann og Dembele. Av. Vi kan falde langt tilbage, hvis Perez ikke disker op med et godt transfervindue til sommer.


Hvad er et godt transfervindue i Real Madrid?
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved Daniel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4900 af Forever-madrisimo
Besvaret af Forever-madrisimo på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel skrev:

Steen skrev: Griezmann til Barcelona ifølge spanske medier. Messi, Suarez, Griezmann og Dembele. Av. Vi kan falde langt tilbage, hvis Perez ikke disker op med et godt transfervindue til sommer.


Hvad er et godt transfervindue i Real Madrid?


At Benzema bliver !

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4901 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev: Griezmann til Barcelona ifølge spanske medier. Messi, Suarez, Griezmann og Dembele. Av. Vi kan falde langt tilbage, hvis Perez ikke disker op med et godt transfervindue til sommer.


Bare vent til VM-slutrunden ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4902 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev: Griezmann til Barcelona ifølge spanske medier. Messi, Suarez, Griezmann og Dembele. Av. Vi kan falde langt tilbage, hvis Perez ikke disker op med et godt transfervindue til sommer.


Bare rolig - vi har Cristiano, Benz og Bale på livstidskontrakter :-D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4903 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel skrev:

Steen skrev: Griezmann til Barcelona ifølge spanske medier. Messi, Suarez, Griezmann og Dembele. Av. Vi kan falde langt tilbage, hvis Perez ikke disker op med et godt transfervindue til sommer.


Hvad er et godt transfervindue i Real Madrid?


Det afhænger meget af, hvad man har tænkt sig at stille op med Ronaldo. Hvis man vil beholde ham på kanten, så bør klubben hente en ny falsk 9'er, som er bevægelig og fungerer både ud4 på kanten og centralt, så Ronaldo kan bevæge sig frit. Den ideelle ville være Mbappé, men det er nok urealistisk. Derfor bør man gå efter Dybala, som uden tvivl har interesse i et skifte. Fremragende spiller. Han er giftig foran målet og han er fantastisk med bolden på fødderne. Griezmann kunne også være et godt bud, men det kommer heller ikke til at ske.

Jeg synes dog, at vi mister rigtig meget fart og kreativitet ved at have ham på kanten, og jeg foretrækker derfor at vi rykker ham op som angriber. En ny venstre wing skal hentes, og min absolut drømmesigning ville være Neymar. Det er ikke urealistisk, for Neymar vil gerne hertil. Det kommer han nok også til før eller siden, men PSG tillader det nok ikke i år, medmindre, som Dios spekulerer i, Perez og Al-Khelaifi indgik en aftale i sommer da de kæmpede om Mbappe.
Hvis Neymar ikke kan hentes, bør man gå efter Hazard. Han har flere gange i år talt positivt om Real Madrid og Zidane, og han vil venter angiveligt med at forlænge med Chelsea, da han vil se om Real vil købe ham. Efter så mange år i Chelsea tror jeg også han vil prøve noget nyt.

Vi henter en målmand snart, og det bliver desværre Kepa. Jeg foretrækker verdens bedste målmand, De Gea, men det sker ikke. Courtois har også interesse i at vende tilbage til Madrid, og jeg ser hellere vi henter ham end Kepa, men Perez har en billig-spansk fetich han vil udøve.

Et godt transfervindue ville være:
Ind: De Gea/Courtois og Neymar/Hazard/Dybala
Ud: Bale, Keylor Navas, Ceballos og Borja Mayoral.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4904 af Forever-madrisimo
Besvaret af Forever-madrisimo på emne Om Vores Rivaler IX
Et godt transfermarkede i mine øje ville være;

Januar
Kepa ind og Casilla ud, evt leje af en angriber.
Til sommer
Kane eller Mbappe og Mariano ind.
Benzema, Kovacic ud.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4905 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Ved godt at Classico er anderledes end alle andre kampe.. . men den kamp på lørdag SKAL vi simpelthen vinde. Ufatteligt at så svagt et Barcelonahold ligger helt i toppen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4906 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev: Ved godt at Classico er anderledes end alle andre kampe.. . men den kamp på lørdag SKAL vi simpelthen vinde. Ufatteligt at så svagt et Barcelonahold ligger helt i toppen


Nu er det jo heller ikke fordi vi selv er særlig godt kørende :). Barca har Messi og med ham i form vil de altid være farlige. Jeg er helt med på at kampen på lørdag SKAL vindes. Jeg kunne godt ønske at man prøvede med Asensio i stedet for Isco og Bale for Benzema - måske et sats.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4907 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Kiwes skrev:

mohbar skrev: Ved godt at Classico er anderledes end alle andre kampe.. . men den kamp på lørdag SKAL vi simpelthen vinde. Ufatteligt at så svagt et Barcelonahold ligger helt i toppen


Nu er det jo heller ikke fordi vi selv er særlig godt kørende :). Barca har Messi og med ham i form vil de altid være farlige. Jeg er helt med på at kampen på lørdag SKAL vindes. Jeg kunne godt ønske at man prøvede med Asensio i stedet for Isco og Bale for Benzema - måske et sats.


Enig. er lidt svært mht Isco da han vil være garant for mere boldbesiddelse...men pt ender vores besiddelse typisk hos ham! Bale kunne tilføre os mere fart vilje og directness. Lige for tiden virker det jo som om at Benzema gerne vil slå rekorden i hvem der kan ramme stolpen flest gange på en sæson -all time..
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4908 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev: Ved godt at Classico er anderledes end alle andre kampe.. . men den kamp på lørdag SKAL vi simpelthen vinde. Ufatteligt at så svagt et Barcelonahold ligger helt i toppen

Vi er selv i en ret sørgelig tilstand og så vidt jeg kan læse mig til er de ved at flå Depor fra hinanden, endda med 2 stolpe skud fra Messi.
Kampen på Lørdag kan ret nemt gå begge veje.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum