Om Vores Rivaler IX

8 år 6 måneder siden #4909 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne Om Vores Rivaler IX

Forever-madrisimo skrev: Et godt transfermarkede i mine øje ville være;

Januar
Kepa ind og Casilla ud, evt leje af en angriber.
Til sommer
Kane eller Mbappe og Mariano ind.
Benzema, Kovacic ud.


Kovacic ud?

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4910 af Forever-madrisimo
Besvaret af Forever-madrisimo på emne Om Vores Rivaler IX

Carlos3 skrev:

Forever-madrisimo skrev: Et godt transfermarkede i mine øje ville være;

Januar
Kepa ind og Casilla ud, evt leje af en angriber.
Til sommer
Kane eller Mbappe og Mariano ind.
Benzema, Kovacic ud.


Kovacic ud?


Vi må se at få ryttet op på midtbanen, behøves ikke at være Kovacic, men det ligger naturligt at det er ham for han spiller lidt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4911 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX
Kovacic skal ingen steder! Ung og den perfekte arvtager for Modric

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4912 af Forever-madrisimo
Besvaret af Forever-madrisimo på emne Om Vores Rivaler IX

Madrid1998 skrev: Kovacic skal ingen steder! Ung og den perfekte arvtager for Modric


Det kan der gå lang tid til han er jo. Tror ikke han har lyst til at sidde ude så længe. Vi kan jo se hvad der skete med Morata.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4913 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX

Forever-madrisimo skrev:

Carlos3 skrev:

Forever-madrisimo skrev: Et godt transfermarkede i mine øje ville være;

Januar
Kepa ind og Casilla ud, evt leje af en angriber.
Til sommer
Kane eller Mbappe og Mariano ind.
Benzema, Kovacic ud.


Kovacic ud?


Vi må se at få ryttet op på midtbanen, behøves ikke at være Kovacic, men det ligger naturligt at det er ham for han spiller lidt.


HOLD.NU.KÆFT.

En af verdens største midtbanetalenter - sælges - fordi du synes, det er synd for ham, han spiller for lidt? Come on ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved DarioGomez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4914 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

Forever-madrisimo skrev:

Madrid1998 skrev: Kovacic skal ingen steder! Ung og den perfekte arvtager for Modric


Det kan der gå lang tid til han er jo. Tror ikke han har lyst til at sidde ude så længe. Vi kan jo se hvad der skete med Morata.


Prøv nu lige at kigge på, hvorfor han har spillet så lidt i indeværende sæson. Det er udelukkende fordi han blev skadet.
Indtil skaden midt i september spillede han ganske mange minutter og gjorde det tilmed godt. Derefter har han været ude i over to måneder på grund af en langvarig skade og er først ved langsomt at komme tilbage. Siden da er han startet to gange inde mod hhv. Borussia Dortmund og Al Jazira.

Jeg synes, det ser ud til, Zidane har fin tiltro til ham, og han kan sagtens få sit helt store gennembrud i denne sæson, hvis han holder sig skadefri.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4915 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX
Haha ved ikke hvorfor han blev bandlyst, men hvis det pga hans usaglige udtalelse omkring Kovacic, er det fuldt forståeligt imo.
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved Madrid1998.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4916 af Nord
Besvaret af Nord på emne Om Vores Rivaler IX
Ikke at jeg skal blande mig, men blev han banned for at udtale sig negativt om Kovacic?

Jeg er på ingen måde enig med ham, men der skal forhåbentlig mere til, før man får sparket :-)
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved Nord.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4917 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX

Nord skrev: Ikke at jeg skal blande mig, men blev han banned for at udtale sig negativt om Kovacic?

Jeg er på ingen måde enig med ham, men der skal forhåbentlig mere til, før man får sparket :-)


Begrundelsen er offentlig og kan læses i profilen, men han er tidligere blevet bannet. Sådan går brugere med dobbeltprofiler, Nord.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4918 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX

Administrationen skrev:

Nord skrev: Ikke at jeg skal blande mig, men blev han banned for at udtale sig negativt om Kovacic?

Jeg er på ingen måde enig med ham, men der skal forhåbentlig mere til, før man får sparket :-)


Begrundelsen er offentlig og kan læses i profilen, men han er tidligere blevet bannet. Sådan går brugere med dobbeltprofiler, Nord.

Af ren nysgerrighed, hvor på profilen? Altså hans profil ik? :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4919 af Nord
Besvaret af Nord på emne Om Vores Rivaler IX

Administrationen skrev:

Nord skrev: Ikke at jeg skal blande mig, men blev han banned for at udtale sig negativt om Kovacic?

Jeg er på ingen måde enig med ham, men der skal forhåbentlig mere til, før man får sparket :-)


Begrundelsen er offentlig og kan læses i profilen, men han er tidligere blevet bannet. Sådan går brugere med dobbeltprofiler, Nord.


Han var så elskværdig at skrive en PB til mig, så tror jeg ved, hvem det er nu.

Det er muligt, jeg tolker her. Men anklager du/i mig for at være en tidligere bruger? I så fald vil det mest respektfulde vel være, at tage den med mig privat. Det andet synes jeg ikke er OK.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #4920 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

Nord skrev:

Administrationen skrev:

Nord skrev: Ikke at jeg skal blande mig, men blev han banned for at udtale sig negativt om Kovacic?

Jeg er på ingen måde enig med ham, men der skal forhåbentlig mere til, før man får sparket :-)


Begrundelsen er offentlig og kan læses i profilen, men han er tidligere blevet bannet. Sådan går brugere med dobbeltprofiler, Nord.


Han var så elskværdig at skrive en PB til mig, så tror jeg ved, hvem det er nu.

Det er muligt, jeg tolker her. Men anklager du/i mig for at være en tidligere bruger? I så fald vil det mest respektfulde vel være, at tage den med mig privat. Det andet synes jeg ikke er OK.


Ligesom det mere respektfulde - for ALLE - ville være at rette direkte henvendelse til administrationen via en PB, hvis man har spørgsmål til et permanent ban, i stedet for at bruge spalteplads på det i en tråd “om vores rivaler. Det andet synes jeg/vi ikke er OK.

Det var de sidste ord her fra. Ret henvendelse via PB til en af os, hvis du har mere på tapet. På forhånd tak.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum