Om Vores Rivaler IX
- Brylle
- Gæst
-
Dios skrev: Og det er nok her jeg er uenig, for jeg kan vitterligt godt se Hazard hæve sit niveau, og dermed også sit hold. Han skal bare have friheden, spillestilen og det rigtige hold omkring sig. Det betyder ikke nødvendigvis, at han kommer til at scorer plus 40-50 mål, men dertil kan man sagtens være hamrende afgørende for sit hold, selvom det måske ikke kan ses sort på hvidt. Det er heller ikke forstået på den måde, at holdet omkring ham skal være Neymar og Griezmann, men mere at det er ham der er i centrum. Ham der er playmakeren og holdets nerve. Vi har set det i Chelsea, hvor han stort set alle år er deres bedste spiller. Spillerne omkring ham er bare ikke gode nok, og stilen passer ham egentlig heller ikke, da Chelsea oftest spiller maskinefodbold, og egentlig meget Mourinho-defensivt.
Kane har overrasket mig positivt, fordi han virkede til, at være en døgnflue ligesom stort set alle andre engelske angribere. Jeg vil på ingen måder have ham til Real Madrid, fordi det bare er en helt anden verden og spillestil i Spanien, og det er netop her mange andre hopper i med begge ben, og tror, at man per automatik bare kan overfører det samme spil fra Tottenham til Real Madrid. Vi har set det utallige af gange, og senest med Bale, for vi er heldigvis stoppet med, at købe de måske bedste spillere, men som så langtfra er de bedste spillere for Real Madrid.
Icardi ser jeg på ingen måder nogen værdi i. En typisk argentinsk angriber bortset fra han er mere stationær end hvad godt er, og han er helt ufattelig dårlig med bolden. En fantastisk afslutter, men så kommer man immervæk meget længere med en Griezmann, som besidder nogle af de samme kvaliteter bare med et langt større repertoire, og som aldrig har afvist Real Madrid, for det har Icardi efterhånden gjort nogle gange nu.
Men kom Bale ikke med præcis det man havde regnet med? Alt det han er blevet i Real Madrid sagde jeg for 5 år siden. Jeg kan ikke give dig lotto tallene, men jeg kan fortælle dig det mest oplagte, hvis man vel og mærke havde set ham spille. Jeg er helt med på, at der er mange faktorer som spiller ind, så forstå mig ret :)
Hvorfor tror du ikke jeg vil have folk er uenige med mig? Jeg prøver jo bare at forklarer hvorfor jeg ser det på den måde som jeg gør. Min agenda er jo ikke, at overtale dig til at have samme holdning som mig. Jeg mener bare man kommer længst med, at komme med argumenter og holdninger omkring emnet.
Folk må meget gerne være uenige med mig, det er jo også det som skaber en debat.
Selvfølgelig kan han komme med et godt bidrag i klubben, for han har helt sikkert mange egenskaber, der kan gavne holdet. Når jeg skal vælge en enkelt frem for en anden, så kan jeg ikke se ham gå ind og tage over for Ronaldo, da vi i den grad kommer til at mangle mål. Ligeså ser jeg ham ikke som den primære playmaker trods han kommer, for den sidder Isco forhåbentlig på i mange år fremover ligesom Kroos og Modric/Kovacic er fantastiske muligheder længere tilbage til at styre spillet. Selvfølgelig kun hvis Isco gider stramme sig an igen, for vi så jo hvordan en Isco i mellemrummet flækkede hele Europa i Champions League.
Det er fint at nævne Bale som et eksempel, men en anden spiller som kom fra Tottenham var Modric, og selvom han ikke har været der fra starten af sin karriere, så er det stadig her han lykkedes på den helt store scene inden han tog skridtet til en absolut topklub, og det er trods alt gået ret godt. I forhold til Icardi, så behøver man ikke 11 mand der alle kan tage 5000 på fødderne eller spille i helt små rum, for når et hold består af blandt andet Isco, Carvajal, Marcelo, Kroos og Modric som en central akse, så har man et godt grundlag for at skabe chancer. Ellers kan vi lige så godt spille med Kovacic på toppen hvis det vigtigste for en angriber er at kunne lege i de små rum. Man behøver ganske enkelt ikke en angriber til dette når både backsne og midtbanen har de kompetencer. Derimod har problemet i år jo ofte været, at der ikke bliver lavet mål. Se lige hvis Icardi havde spillet i stedet for Benzema. Ikke nok med at han havde scoret på de fleste af Benzemas store chancer, så havde vi også stået med en sindsyg aktiv spiller i og omkring feltet, som faktisk deltager for at score mål og så er der for alvor noget som modstanderens forsvar skal forholde sig til. Derudover, så er det en løgn at Icardi er dårlig med bolden. Han går ganske vist ikke ned og leger i de små rum, men han kan jo sagtens deltage i 1-2 spil, til at spille op på (så længe den ikke er med bolde på øverste etage) og så understreger hans teknik i sine skud og førsteberøringer netop, at han faktisk kan en del med bolden. Er man "ufattelig dårlig med bolden", så kommer man aldrig til at kunne time sine afslutninger som Icardi kan gøre det. Det er ligegyldigt om bolden flyver i luften, kommer hoppende eller på anden vis bør volde ham problemer. Han får altid en kvalificeret afslutning ud af det.
Det handler ikke om hvad Bale kom med eller hvor god du er til at se ud i fremtiden, men om hvordan du kigger mere på afsenderens navn end på det, der bliver skrevet når dit argument er at han gerne så Bale i klubben den gang. Den del er vi jo helt enige om, og der findes vel ikke mange Real fans, som føler at Bale for alvor er lykkes, så det er en ligegyldig diskussion.
"Hvorfor tror du ikke jeg vil have folk er uenige med mig? Jeg prøver jo bare at forklarer hvorfor jeg ser det på den måde som jeg gør"
Det tror jeg jo netop, når dit argument i det, jeg citerede, er hvad brugerne enten tidligere har ment eller når du gør dig til dommer over, om folk har set kampe med den pågældende spiller. Hvilket jeg synes er nogle elendige argumenter, for det giver langt mere mening at snakke om emnet end hvad en bruger tidligere har ment og deraf konkludere, at han ikke rigtig ved hvad han snakker om :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Selvfølgelig kan han komme med et godt bidrag i klubben, for han har helt sikkert mange egenskaber, der kan gavne holdet. Når jeg skal vælge en enkelt frem for en anden, så kan jeg ikke se ham gå ind og tage over for Ronaldo, da vi i den grad kommer til at mangle mål. Ligeså ser jeg ham ikke som den primære playmaker trods han kommer, for den sidder Isco forhåbentlig på i mange år fremover ligesom Kroos og Modric/Kovacic er fantastiske muligheder længere tilbage til at styre spillet. Selvfølgelig kun hvis Isco gider stramme sig an igen, for vi så jo hvordan en Isco i mellemrummet flækkede hele Europa i Champions League.
Det er fint at nævne Bale som et eksempel, men en anden spiller som kom fra Tottenham var Modric, og selvom han ikke har været der fra starten af sin karriere, så er det stadig her han lykkedes på den helt store scene inden han tog skridtet til en absolut topklub, og det er trods alt gået ret godt. I forhold til Icardi, så behøver man ikke 11 mand der alle kan tage 5000 på fødderne eller spille i helt små rum, for når et hold består af blandt andet Isco, Carvajal, Marcelo, Kroos og Modric som en central akse, så har man et godt grundlag for at skabe chancer. Ellers kan vi lige så godt spille med Kovacic på toppen hvis det vigtigste for en angriber er at kunne lege i de små rum. Man behøver ganske enkelt ikke en angriber til dette når både backsne og midtbanen har de kompetencer. Derimod har problemet i år jo ofte været, at der ikke bliver lavet mål. Se lige hvis Icardi havde spillet i stedet for Benzema. Ikke nok med at han havde scoret på de fleste af Benzemas store chancer, så havde vi også stået med en sindsyg aktiv spiller i og omkring feltet, som faktisk deltager for at score mål og så er der for alvor noget som modstanderens forsvar skal forholde sig til. Derudover, så er det en løgn at Icardi er dårlig med bolden. Han går ganske vist ikke ned og leger i de små rum, men han kan jo sagtens deltage i 1-2 spil, til at spille op på (så længe den ikke er med bolde på øverste etage) og så understreger hans teknik i sine skud og førsteberøringer netop, at han faktisk kan en del med bolden. Er man "ufattelig dårlig med bolden", så kommer man aldrig til at kunne time sine afslutninger som Icardi kan gøre det. Det er ligegyldigt om bolden flyver i luften, kommer hoppende eller på anden vis bør volde ham problemer. Han får altid en kvalificeret afslutning ud af det.
Det handler ikke om hvad Bale kom med eller hvor god du er til at se ud i fremtiden, men om hvordan du kigger mere på afsenderens navn end på det, der bliver skrevet når dit argument er at han gerne så Bale i klubben den gang. Den del er vi jo helt enige om, og der findes vel ikke mange Real fans, som føler at Bale for alvor er lykkes, så det er en ligegyldig diskussion.
"Hvorfor tror du ikke jeg vil have folk er uenige med mig? Jeg prøver jo bare at forklarer hvorfor jeg ser det på den måde som jeg gør"
Det tror jeg jo netop, når dit argument i det, jeg citerede, er hvad brugerne enten tidligere har ment eller når du gør dig til dommer over, om folk har set kampe med den pågældende spiller. Hvilket jeg synes er nogle elendige argumenter, for det giver langt mere mening at snakke om emnet end hvad en bruger tidligere har ment og deraf konkludere, at han ikke rigtig ved hvad han snakker om :)
Og netop den med mål har jeg altid haft det lidt ambivalent med, for hvis vi ser bort fra Ronaldo og Messi, så har der jo aldrig rigtig manglet mål i en sådan forstand, at der ikke var nogle hold som vandt. Og hvad med de klubber, som ikke har de 2 spillere? Real og Barca er jo ikke engang de mest scorende hold i Europa, selvom de har de 2 med flest mål i støvlerne. Det handler om holdet, og den måde holdet er sat op på. Køber vi de rigtige spillere, hvor det både er individualister, men samtidig med de gør holdet bedre, så skal vi nok scorer ligeså mange mål. Omvendt, så tænker man også tit, at uden Ronaldo ser det svært ud, for hvor skulle målene komme fra. Her plejer jeg bare at tænke på vi var ligeså succesfulde før Ronaldo, som vi er det med Ronaldo på holdet.
Isco mener jeg ikke er god nok som playmaker. Enten så har man det eller så har man ikke, og Isco lærer det ikke i en alder af 26 år. Han har simpelthen ikke øjet eller evnen til, at slå de gyldne afleveringer. Han er en langt større individualist end en playmaker som jeg ser det. Han er ikke typen, som tager temperaturen på kampen, og ligger og fordeler spillet. Ej heller er han god nok til at sætte sine holdkammerater op. Forstå mig ret, så skal der være plads til ham på holdet, men han er ingen Iniesta og bliver det heller aldrig. Han er en fantastisk spiller at have på sit hold, og det er faktisk mere sådan nogle typer som jeg vil have mange af i stedet for kun at have en spiller, som alle søger og hele holdet er afhængige af. Her taler jeg ikke om Isco's spillestil, selvom jeg er kæmpe fan af den type fodbold, men mere den måde han spiller for holdet på.
Det er netop her jeg ser Hazard som det perfekte match. Han kan sætte tempo, lægge den afgørende aflevering, drible og bare skabe plads for sine holdkammerater via hans bevægelighed. Ham og Isco som de 2 "10'ere" med en kynisk afslutter, som kan langt mere med bolden end Icardi. Jeg er uenig med dig, da Icardi på ingen måder går med i spillet, eller generelt bare deltager i opspillet. Det er også derfor han scorer så mange mål, fordi han altid er at finde i boksen. Alle kan lave 1-2 når der er plads til det, men når pladsen er så trængt som den ofte er i Spanien, så er det her de fleste spillere må erkende, at de bare ikke er gode nok teknisk, og jeg vil godt lægge hovedet på blokken, og sige, at Icardi oppe foran vil blive en Bale-lignende udfordring, hvor man virkelig kommer til, at se Icardi's mangler. Han er langt dårligere end Higuain med bolden, men det er jo ikke for sjovt, at samtlige trænere valgte Benzema fremfor Higauin, selvom sidstnævnte scorede langt mere.
Icardi afslutter fantastisk, og har en utrolig god evne til at time sine løb og sparker fantastisk med begge ben. Udenfor boksen er han bare ikke eksisterende, og her foretrækker jeg helt klart, at alle 11 spillere deltager i alle spillets facetter.
Nu er der immervæk også stor forskel på Modric og Bale. Du misforstår pointen fuldstændig. Det handler ikke om hvor spillerne kommer fra, men hvilke typer de er.
Nu skrev han jo, at han mente folk overvurderede den effekt Hazard vil have på vores spil. Nu deltager han sjælden i debatten, så det er ikke ligefrem nemt, at tage andre eksempler. Hvis du fortæller mig hvad jeg skal oddse på, og du oftes taber, så må der jo være noget om snakken ;D Om du ser kampene eller ej, så har man en rigtig dårlig evne til at se ting, så du vælger selv :)
Det var egentlig også ment lidt i sjov, men fair nok du vil have den op til overfladen :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev: Han er langt dårligere end Higuain med bolden, men det er jo ikke for sjovt, at samtlige trænere valgte Benzema fremfor Higauin, selvom sidstnævnte scorede langt mere.
Du forstår da at dreje sandheden helt ekstremt nogle gange. I Mourinho's første sæson spillede Higuain mest indtil han blev skadet, hvorefter Benzema ikke engang startede alle følgende kampe. Adebayor blev endda hentet i transfervinduet.
Hvilken anden træner tænker du på? Pellegrino? Manden der fik Benzema og skulle få ham til at fungere?
"Samtlige trænere" dækker over Mourinho i sin tredje sæson. I øvrigt en sæson hvor Benzema stadig var elendig.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
BBB skrev:
Dios skrev: Han er langt dårligere end Higuain med bolden, men det er jo ikke for sjovt, at samtlige trænere valgte Benzema fremfor Higauin, selvom sidstnævnte scorede langt mere.
Du forstår da at dreje sandheden helt ekstremt nogle gange. I Mourinho's første sæson spillede Higuain mest indtil han blev skadet, hvorefter Benzema ikke engang startede alle følgende kampe. Adebayor blev endda hentet i transfervinduet.
Hvilken anden træner tænker du på? Pellegrini? Manden der fik Benzema og skulle få ham til at fungere?
"Samtlige trænere" dækker over Mourinho i sin tredje sæson. I øvrigt en sæson hvor Benzema stadig var elendig.
Jeg er ikke helt med. Hvem blev solgt af de 2 spillere? :D Mon dog Mourinho havde solgt Higuain, hvis det var ham Mourinho ville satse på?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Men det handler jo ikke kun om de to spillere når vi snakker mål. Min appel er at Hazard absolut ikke scorer nok mål i forhold til hvis man ikke køber en ordentlig angriber, som jo er det holdet har manglet i år, for der er virkelig blevet brændt kæmpe chancer og ingen kan vel være sig selv bekendt hvad angår målscoringen. Tidligere har man netop haft målmaskiner som Higuain, Raul og Nistelrooy her de sidste år inden Ronaldo.Dios skrev: Brylle skrev:
Selvfølgelig kan han komme med et godt bidrag i klubben, for han har helt sikkert mange egenskaber, der kan gavne holdet. Når jeg skal vælge en enkelt frem for en anden, så kan jeg ikke se ham gå ind og tage over for Ronaldo, da vi i den grad kommer til at mangle mål. Ligeså ser jeg ham ikke som den primære playmaker trods han kommer, for den sidder Isco forhåbentlig på i mange år fremover ligesom Kroos og Modric/Kovacic er fantastiske muligheder længere tilbage til at styre spillet. Selvfølgelig kun hvis Isco gider stramme sig an igen, for vi så jo hvordan en Isco i mellemrummet flækkede hele Europa i Champions League.
Det er fint at nævne Bale som et eksempel, men en anden spiller som kom fra Tottenham var Modric, og selvom han ikke har været der fra starten af sin karriere, så er det stadig her han lykkedes på den helt store scene inden han tog skridtet til en absolut topklub, og det er trods alt gået ret godt. I forhold til Icardi, så behøver man ikke 11 mand der alle kan tage 5000 på fødderne eller spille i helt små rum, for når et hold består af blandt andet Isco, Carvajal, Marcelo, Kroos og Modric som en central akse, så har man et godt grundlag for at skabe chancer. Ellers kan vi lige så godt spille med Kovacic på toppen hvis det vigtigste for en angriber er at kunne lege i de små rum. Man behøver ganske enkelt ikke en angriber til dette når både backsne og midtbanen har de kompetencer. Derimod har problemet i år jo ofte været, at der ikke bliver lavet mål. Se lige hvis Icardi havde spillet i stedet for Benzema. Ikke nok med at han havde scoret på de fleste af Benzemas store chancer, så havde vi også stået med en sindsyg aktiv spiller i og omkring feltet, som faktisk deltager for at score mål og så er der for alvor noget som modstanderens forsvar skal forholde sig til. Derudover, så er det en løgn at Icardi er dårlig med bolden. Han går ganske vist ikke ned og leger i de små rum, men han kan jo sagtens deltage i 1-2 spil, til at spille op på (så længe den ikke er med bolde på øverste etage) og så understreger hans teknik i sine skud og førsteberøringer netop, at han faktisk kan en del med bolden. Er man "ufattelig dårlig med bolden", så kommer man aldrig til at kunne time sine afslutninger som Icardi kan gøre det. Det er ligegyldigt om bolden flyver i luften, kommer hoppende eller på anden vis bør volde ham problemer. Han får altid en kvalificeret afslutning ud af det.
Det handler ikke om hvad Bale kom med eller hvor god du er til at se ud i fremtiden, men om hvordan du kigger mere på afsenderens navn end på det, der bliver skrevet når dit argument er at han gerne så Bale i klubben den gang. Den del er vi jo helt enige om, og der findes vel ikke mange Real fans, som føler at Bale for alvor er lykkes, så det er en ligegyldig diskussion.
"Hvorfor tror du ikke jeg vil have folk er uenige med mig? Jeg prøver jo bare at forklarer hvorfor jeg ser det på den måde som jeg gør"
Det tror jeg jo netop, når dit argument i det, jeg citerede, er hvad brugerne enten tidligere har ment eller når du gør dig til dommer over, om folk har set kampe med den pågældende spiller. Hvilket jeg synes er nogle elendige argumenter, for det giver langt mere mening at snakke om emnet end hvad en bruger tidligere har ment og deraf konkludere, at han ikke rigtig ved hvad han snakker om :)
Og netop den med mål har jeg altid haft det lidt ambivalent med, for hvis vi ser bort fra Ronaldo og Messi, så har der jo aldrig rigtig manglet mål i en sådan forstand, at der ikke var nogle hold som vandt. Og hvad med de klubber, som ikke har de 2 spillere? Real og Barca er jo ikke engang de mest scorende hold i Europa, selvom de har de 2 med flest mål i støvlerne. Det handler om holdet, og den måde holdet er sat op på. Køber vi de rigtige spillere, hvor det både er individualister, men samtidig med de gør holdet bedre, så skal vi nok scorer ligeså mange mål. Omvendt, så tænker man også tit, at uden Ronaldo ser det svært ud, for hvor skulle målene komme fra. Her plejer jeg bare at tænke på vi var ligeså succesfulde før Ronaldo, som vi er det med Ronaldo på holdet.
Isco mener jeg ikke er god nok som playmaker. Enten så har man det eller så har man ikke, og Isco lærer det ikke i en alder af 26 år. Han har simpelthen ikke øjet eller evnen til, at slå de gyldne afleveringer. Han er en langt større individualist end en playmaker som jeg ser det. Han er ikke typen, som tager temperaturen på kampen, og ligger og fordeler spillet. Ej heller er han god nok til at sætte sine holdkammerater op. Forstå mig ret, så skal der være plads til ham på holdet, men han er ingen Iniesta og bliver det heller aldrig. Han er en fantastisk spiller at have på sit hold, og det er faktisk mere sådan nogle typer som jeg vil have mange af i stedet for kun at have en spiller, som alle søger og hele holdet er afhængige af. Her taler jeg ikke om Isco's spillestil, selvom jeg er kæmpe fan af den type fodbold, men mere den måde han spiller for holdet på.
Det er netop her jeg ser Hazard som det perfekte match. Han kan sætte tempo, lægge den afgørende aflevering, drible og bare skabe plads for sine holdkammerater via hans bevægelighed. Ham og Isco som de 2 "10'ere" med en kynisk afslutter, som kan langt mere med bolden end Icardi. Jeg er uenig med dig, da Icardi på ingen måder går med i spillet, eller generelt bare deltager i opspillet. Det er også derfor han scorer så mange mål, fordi han altid er at finde i boksen. Alle kan lave 1-2 når der er plads til det, men når pladsen er så trængt som den ofte er i Spanien, så er det her de fleste spillere må erkende, at de bare ikke er gode nok teknisk, og jeg vil godt lægge hovedet på blokken, og sige, at Icardi oppe foran vil blive en Bale-lignende udfordring, hvor man virkelig kommer til, at se Icardi's mangler. Han er langt dårligere end Higuain med bolden, men det er jo ikke for sjovt, at samtlige trænere valgte Benzema fremfor Higauin, selvom sidstnævnte scorede langt mere.
Icardi afslutter fantastisk, og har en utrolig god evne til at time sine løb og sparker fantastisk med begge ben. Udenfor boksen er han bare ikke eksisterende, og her foretrækker jeg helt klart, at alle 11 spillere deltager i alle spillets facetter.
Nu er der immervæk også stor forskel på Modric og Bale. Du misforstår pointen fuldstændig. Det handler ikke om hvor spillerne kommer fra, men hvilke typer de er.
Nu skrev han jo, at han mente folk overvurderede den effekt Hazard vil have på vores spil. Nu deltager han sjælden i debatten, så det er ikke ligefrem nemt, at tage andre eksempler. Hvis du fortæller mig hvad jeg skal oddse på, og du oftes taber, så må der jo være noget om snakken ;D Om du ser kampene eller ej, så har man en rigtig dårlig evne til at se ting, så du vælger selv :)
Det var egentlig også ment lidt i sjov, men fair nok du vil have den op til overfladen :D
Isco viste gode prøver på sin kunnen i foråret, hvor hans indflydelse i Champions League var enorm. Han er stadig ikke perfekt og skal stadig lægge lidt til sit spil, men som en central spiller i klubbens offensiv er der ingen tvivl om, at han har rigtig meget at byde ind med. Som jeg nævnte i mit indlæg behøver han ikke ligge som den der skal fordele spillet, for der har vi nogle fantastiske spillere længere tilbage på banen som fordeler rigtig fornemt. Hazard er bestemt ikke en playmaker, men i højere grad en "kantspiller", der kan udfordre, sætte tempo og skabe noget derfra. Det er der helt sikkert også brug for, men det gør ham ikke til den 4. bedste spiller i verden. Med det hold de har i Chelsea, så skal han simpelthen kunne gøre mere.
Og så er vi vist bare uenige om hvordan angrebet skal sammensættes, så det giver ikke mere mening at diskutere Icardi. Der er ingen tvivl om at han kan bombe mål ind på samlebånd og at kalde det en Bale-lignende tilstand er simpelthen for mærkeligt. Der er jo kæmpe forskel på de to som typer.
Der er også stor forskel på Kane og Bale, så din point falder stadig fuldkommen til jorden. Modric kunne tage springet og Bale har ikke lykkes på samme måde. Det er samme situation med en spiller der leverer på højt højt niveau for Spurs.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev: Jeg er ikke helt med. Hvem blev solgt af de 2 spillere? :D Mon dog Mourinho havde solgt Higuain, hvis det var ham Mourinho ville satse på?
Igen skal jeg nok genopfriske din hukommelse: De forlod klubben samme sommer. Higuain ønskede sig væk.
Hvis vi bare kan tage tilfældige ting og tillægge dem stor værdi, så husk at året inden, sang fansene hans navn. Ikke Benzema's. Ramos talte til Higuain. Ikke Benzema.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Offline
- Platin bruger
-
Steen skrev: Coutinho skifter til Barcelona for omkring 1,2 milliarder. Skræmmende trup de har fået samlet. Der kan gå mange år, før vi vinder ligaen igen.
Altimens vores modtræk er den store beslutning om vi ska hente en reservekeeper nu eller vente til sommer. Stærkt!! Jeg forventer de ryster i bukserne i Catalonien
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real Madrid er dog fuldt ud i gang med at implementere sin strategi, som begyndte for et par år siden. Den vil jeg respektere. At være bæredygtige og hente unge og talentfulde spillere for at være klar til post Messi-Cristiano æraen. Jeg har så småt alligevel givet op i dette hold i liga-sammenhæng. Træneren og spillerne kan simpelthen ikke magte opgaven med at skulle hamle op med et Barca hold, der er på et helt andet taktisk niveau.
Den stille revolution er forhåbenligt i gang. Jeg medgiver dog at det pt. er for tyndt i forhold til nye spillere. Eksempelvis ser jeg ikke så meget fodboldmæssig mening i at hente Vinicius Junior og Theo. De bedste må hentes og sådan er det. I mens må Ramos, Cristiano og co. meget gerne hente det tredje Champions League-trofæ i træk.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er meget irriterende for mig at vi køber en reservekeeper og så er det bare det. Det er som om det står lidt stille. Jeg ville være stor fan af Hazard fordi at jeg tror han kan bringe noget energi ind på holdet som der tydeligvis mangler. Og så er det store spørgsmål jo også hvad fanden vil man gøre for at hente en spiller der bomber mål ind. Mulighederne er ikke mange men ledelsen bliver simpelthen nød til at gøre noget. Det er da til at få grå hår af.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Madrid777 skrev: Jeg må ærligt talt også indrømme at jeg er nervøs for den situation vi er i. At satse på 18 årige spanske spillere der ikke får spilletid virker meget risikabelt og så nu også Coutinho til Barcelona. Det virker som om at Perez og Zidane har mistet det med at sige vi er stærkest og ingen overgår os.
Det er meget irriterende for mig at vi køber en reservekeeper og så er det bare det. Det er som om det står lidt stille. Jeg ville være stor fan af Hazard fordi at jeg tror han kan bringe noget energi ind på holdet som der tydeligvis mangler. Og så er det store spørgsmål jo også hvad fanden vil man gøre for at hente en spiller der bomber mål ind. Mulighederne er ikke mange men ledelsen bliver simpelthen nød til at gøre noget. Det er da til at få grå hår af.
Svært at være uenig.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvor mon Valverde spiller ham?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
