Om Vores Rivaler IX
Hvis vi endelig skal være idioter med pengene, så køb da Mbappe, Neymar, Pogba, Dybala eller hvem du nu ellers gerne vil have, som har lidt flere år i sig.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
BBB skrev: Det kommer an på, hvad du mener med "2. rangs spillere". Vi kan jo flytte rundt på vores spillere, så vi ikke er tvunget ud i en 4-3-3. Helt overordnet set vil du vel være irriteret over at bruge 50 mio euro per sæson på én spiller? Hvorfor så kaste ~200 mio euro efter en 27-årig?
Hvis vi endelig skal være idioter med pengene, så køb da Mbappe, Neymar, Pogba, Dybala eller hvem du nu ellers gerne vil have, som har lidt flere år i sig.
Di María, Robben, Bale etc. Spillere som ikke er i eliten, men alligevel har kvalitet, men er mere ustabil end Gutí :D
Kald det hvad du vil i talkombination, men vi skal immervæk have langt mere kvalitet oppe foran end hvad vi har. Her taler jeg hele BBC. Som jeg ser det, så er førsteprioriteten helt klart en dynamisk, bevægelig og kreativ type. Hazard eller Neymar er de 2 eneste som passer på den profil. Nu har jeg nævnt adskillige gange hvorfor, og selvom jeg vitterligt tror på Neymar, så er den mere realistiske jo Hazard. Uanset hvad, så skal én af de 2 hentes, da klubben vitterligt mangler den næste kæmpe stjerne i den kategori.
Pogba passer slet ikke ind i nogle kategorier, og man vil blot få endnu en ustabil spiller, som lader til at mangle motivation i hveranden kamp. Et kæmpe nej tak herfra :)
Hvis Hazard er ham, som bringer Real Madrid op hvor de hører til, og kan gøre dem mere stabile, så er €200 givet rigtig godt ud IMO.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev: Hvis Hazard er ham, som bringer Real Madrid op hvor de hører til, og kan gøre dem mere stabile, så er €200 givet rigtig godt ud IMO.
Du vil virkelig gerne vinde den Copa del Rey, hva'? ;-)
200 vil på nuværende tidspunkt være helt idiotisk for en 27-årig spiller, der har ført Chelsea til hele fire titler på 5½(?) år. Du kan passende putte Hazard på samme hylde som Dí María.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
BBB skrev:
Dios skrev: Hvis Hazard er ham, som bringer Real Madrid op hvor de hører til, og kan gøre dem mere stabile, så er €200 givet rigtig godt ud IMO.
Du vil virkelig gerne vinde den Copa del Rey, hva'? ;-)
200 vil på nuværende tidspunkt være helt idiotisk for en 27-årig spiller, der har ført Chelsea til hele fire titler på 5½(?) år. Du kan passende putte Hazard på samme hylde som Dí María.
Tja, hvorfor ikke vinde det der er muligt :) Overvej, at vi for engang skyld kunne vinde mesterskabet forholdsvis jævnligt, så der ikke går 5-8 år imellem hvergang vi vinder det trofæ.
Hahah :D Det er blevet sent for en ældre herre som dig :D Du burde prøve at se noget mere til Hazard, for meget siger mig, at du har set 2 kampe med ham de sidste 5 år, og det var sikkert sidste sæson :D Hazard er den eneste og tætteste kandidat til at nå Ronaldo, Messi og Neymar. Sammenligningen er vel ligeså tom som at købe en Chevrolet Matiz, fordi det er samme mærke som en Corvette. Der er immervæk forskel på de 2 spillere, og de 2 biler :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev:
BBB skrev:
Dios skrev: Hvis Hazard er ham, som bringer Real Madrid op hvor de hører til, og kan gøre dem mere stabile, så er €200 givet rigtig godt ud IMO.
Du vil virkelig gerne vinde den Copa del Rey, hva'? ;-)
200 vil på nuværende tidspunkt være helt idiotisk for en 27-årig spiller, der har ført Chelsea til hele fire titler på 5½(?) år. Du kan passende putte Hazard på samme hylde som Dí María.
Tja, hvorfor ikke vinde det der er muligt :) Overvej, at vi for engang skyld kunne vinde mesterskabet forholdsvis jævnligt, så der ikke går 5-8 år imellem hvergang vi vinder det trofæ.
Hahah :D Det er blevet sent for en ældre herre som dig :D Du burde prøve at se noget mere til Hazard, for meget siger mig, at du har set 2 kampe med ham de sidste 5 år, og det var sikkert sidste sæson :D Hazard er den eneste og tætteste kandidat til at nå Ronaldo, Messi og Neymar. Sammenligningen er vel ligeså tom som at købe en Chevrolet Matiz, fordi det er samme mærke som en Corvette. Der er immervæk forskel på de 2 spillere, og de 2 biler :D
Men det jo sandt det han siger. Hazard har aldrig været typen der tager et hold på sine skuldre og bærer det gennem en sæson. Jeg er af den mening at folk overvurderer den effekt Hazard vil have på vores spil. Jeg mener at Hazard er en spiller der kan pynte på et i forvejen velfungerende hold, men han er på ingen måde en spiller som kan gå ind og agere redningsmand. Dertil tager han simpelthen ikke ansvar nok på banen. Hvis et køb skulle ske, bør det være til sommer hvor der er tid til at få styr på alt vores lort, og få mere nyt blod til.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
elle44 skrev:
Dios skrev:
BBB skrev:
Dios skrev: Hvis Hazard er ham, som bringer Real Madrid op hvor de hører til, og kan gøre dem mere stabile, så er €200 givet rigtig godt ud IMO.
Du vil virkelig gerne vinde den Copa del Rey, hva'? ;-)
200 vil på nuværende tidspunkt være helt idiotisk for en 27-årig spiller, der har ført Chelsea til hele fire titler på 5½(?) år. Du kan passende putte Hazard på samme hylde som Dí María.
Tja, hvorfor ikke vinde det der er muligt :) Overvej, at vi for engang skyld kunne vinde mesterskabet forholdsvis jævnligt, så der ikke går 5-8 år imellem hvergang vi vinder det trofæ.
Hahah :D Det er blevet sent for en ældre herre som dig :D Du burde prøve at se noget mere til Hazard, for meget siger mig, at du har set 2 kampe med ham de sidste 5 år, og det var sikkert sidste sæson :D Hazard er den eneste og tætteste kandidat til at nå Ronaldo, Messi og Neymar. Sammenligningen er vel ligeså tom som at købe en Chevrolet Matiz, fordi det er samme mærke som en Corvette. Der er immervæk forskel på de 2 spillere, og de 2 biler :D
Men det jo sandt det han siger. Hazard har aldrig været typen der tager et hold på sine skuldre og bærer det gennem en sæson. Jeg er af den mening at folk overvurderer den effekt Hazard vil have på vores spil. Jeg mener at Hazard er en spiller der kan pynte på et i forvejen velfungerende hold, men han er på ingen måde en spiller som kan gå ind og agere redningsmand. Dertil tager han simpelthen ikke ansvar nok på banen. Hvis et køb skulle ske, bør det være til sommer hvor der er tid til at få styr på alt vores lort, og få mere nyt blod til.
Ret mig endelig hvis jeg tager helt fejl, men jeg føler mig overbevist om, at jeg ikke gør. Du var som jeg husker det kæmpe fortaler for et køb af Bale, right? Er det sandt, så kan jeg bedre forstå du har den mening omkring Hazard :D
Ellers er jeg uenig i alt, som du vel nok kan se :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Dios skrev:
Hahah :D Det er blevet sent for en ældre herre som dig :D Du burde prøve at se noget mere til Hazard, for meget siger mig, at du har set 2 kampe med ham de sidste 5 år, og det var sikkert sidste sæson :D
Dios skrev: Ret mig endelig hvis jeg tager helt fejl, men jeg føler mig overbevist om, at jeg ikke gør. Du var som jeg husker det kæmpe fortaler for et køb af Bale, right? Er det sandt, så kan jeg bedre forstå du har den mening omkring Hazard :D
Ellers er jeg uenig i alt, som du vel nok kan se :)
Så hvis man ikke er enig i dit udsagn om Hazard og ikke ønsker ham til klubben, så kan det kun være fordi man enten har set Hazard på et forkert tidspunkt eller kan lide en spiller som du ikke kan lide? Nu er der generelt et højt niveau herinde i forhold til andre steder, så er det svært at forestille sig at folk som er uenige faktisk ser kampene og vurderer Hazard på samme grundlag som dig?
Hazard er en god spiller, men han er bestemt ikke den eneste i en klasse som potentielt kan nå Ronaldo, Messi og Neymar. Jeg ville ikke brokke mig, hvis han bliver hentet, men det gør mig bestemt ikke noget hvis man kigger andre veje.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Brylle skrev:
Dios skrev:
Hahah :D Det er blevet sent for en ældre herre som dig :D Du burde prøve at se noget mere til Hazard, for meget siger mig, at du har set 2 kampe med ham de sidste 5 år, og det var sikkert sidste sæson :DDios skrev: Ret mig endelig hvis jeg tager helt fejl, men jeg føler mig overbevist om, at jeg ikke gør. Du var som jeg husker det kæmpe fortaler for et køb af Bale, right? Er det sandt, så kan jeg bedre forstå du har den mening omkring Hazard :D
Ellers er jeg uenig i alt, som du vel nok kan se :)
Så hvis man ikke er enig i dit udsagn om Hazard og ikke ønsker ham til klubben, så kan det kun være fordi man enten har set Hazard på et forkert tidspunkt eller kan lide en spiller som du ikke kan lide? Nu er der generelt et højt niveau herinde i forhold til andre steder, så er det svært at forestille sig at folk som er uenige faktisk ser kampene og vurderer Hazard på samme grundlag som dig?
Hazard er en god spiller, men han er bestemt ikke den eneste i en klasse som potentielt kan nå Ronaldo, Messi og Neymar. Jeg ville ikke brokke mig, hvis han bliver hentet, men det gør mig bestemt ikke noget hvis man kigger andre veje.
Det er umådeligt svært at forestille sig, at niveauet herinde er langt højere end andre steder :D
Pointen er, hvis man tager så grotesk fejl med Bale, så har jeg stor forståelse for, at man ikke mener Hazard passer til Real Madrid. Længere er den faktisk ikke. Lad os prøve at lave en rundspørge og se hvor mange som har set Icardi spille? :D Sådan er det med spillere, og de fleste mennesker. Man tilpasser sig, og hopper med på bølgen. Og for at du ikke vil misforstå mig, så en det ikke specifikt dig jeg hentyder til. De fleste ser lige 2-3 min. youtube klip, eller sågar spiller lidt Fifa, og så har de dannet deres mening om den virkelig verden.
Vil du ikke nævne nogle spillere, som du mener har potentialet/evnerne til at komme i noget der minder om samme kategori som Ronaldo, Messi og Neymar?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
I forhold til dit spørgsmål lige først: Jeg fik formuleret mig elendigt, for der er selvfølgelig ingen der er i samme kategori som de tre. Pointen var at Hazard ikke er i en kategori for sig selv lige under disse 3, men over resten. Men det er jo svært at sætte noget præcist sammen på den måde, for det afhænger meget af de forskellige positioner. Spillere som Icardi og Kane ligner de næste helt store boksspillere som kommer til at ligge på latterligt mange mål pr sæson de næste mange år. Læg dertil Mbappe som samtidig besidder noget helt fabelagtigt med sin kreativitet, teknik og fart kombineret med at han er farlig. Derfor ser jeg ikke den store sandsynlighed for at vi kan gå ud og hente en spiller med den samme indflydelse som Ronaldo, for Hazard kommer ikke til at bære et hold på sine skuldre. Det gør Icardi, Kane, Dybala og andre i den klasse heller ikke. Neymar gør det heller ikke i PSG, for der løber en hel trio rundt og flækker de forskellige modstandere, men hvor det i høj grad ligner, at Mbappe binder rigtig meget sammen.Dios skrev:
Brylle skrev:
Dios skrev:
Hahah :D Det er blevet sent for en ældre herre som dig :D Du burde prøve at se noget mere til Hazard, for meget siger mig, at du har set 2 kampe med ham de sidste 5 år, og det var sikkert sidste sæson :DDios skrev: Ret mig endelig hvis jeg tager helt fejl, men jeg føler mig overbevist om, at jeg ikke gør. Du var som jeg husker det kæmpe fortaler for et køb af Bale, right? Er det sandt, så kan jeg bedre forstå du har den mening omkring Hazard :D
Ellers er jeg uenig i alt, som du vel nok kan se :)
Så hvis man ikke er enig i dit udsagn om Hazard og ikke ønsker ham til klubben, så kan det kun være fordi man enten har set Hazard på et forkert tidspunkt eller kan lide en spiller som du ikke kan lide? Nu er der generelt et højt niveau herinde i forhold til andre steder, så er det svært at forestille sig at folk som er uenige faktisk ser kampene og vurderer Hazard på samme grundlag som dig?
Hazard er en god spiller, men han er bestemt ikke den eneste i en klasse som potentielt kan nå Ronaldo, Messi og Neymar. Jeg ville ikke brokke mig, hvis han bliver hentet, men det gør mig bestemt ikke noget hvis man kigger andre veje.
Det er umådeligt svært at forestille sig, at niveauet herinde er langt højere end andre steder :D
Pointen er, hvis man tager så grotesk fejl med Bale, så har jeg stor forståelse for, at man ikke mener Hazard passer til Real Madrid. Længere er den faktisk ikke. Lad os prøve at lave en rundspørge og se hvor mange som har set Icardi spille? :D Sådan er det med spillere, og de fleste mennesker. Man tilpasser sig, og hopper med på bølgen. Og for at du ikke vil misforstå mig, så en det ikke specifikt dig jeg hentyder til. De fleste ser lige 2-3 min. youtube klip, eller sågar spiller lidt Fifa, og så har de dannet deres mening om den virkelig verden.
Vil du ikke nævne nogle spillere, som du mener har potentialet/evnerne til at komme i noget der minder om samme kategori som Ronaldo, Messi og Neymar?
Det kan jo også være, at personen ikke havde forventet en sådan skuffelse som Bale egentlig er kommet med, og samtidig er det en del år siden, så det betyder jo ikke at en 4 år yngre fortaler for Bale betyder at man ikke vil have en type som Hazard nu? Jeg har set de fleste af Inters kampe i år, så det ville også være en fejl at hentyde til mig. Men med den mistro du så kommer med til alle brugere, når vi diskuterer nye spillere, så kan vi egentlig ikke diskutere nye spillere til klubben, eller hvordan skal jeg forstå det? Hvis du bare skyder folk ned med det argument, hvis de ikke er enige med dig, så bliver det svært at snakke om det fremtidige Real Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
I forhold til dit spørgsmål lige først: Jeg fik formuleret mig elendigt, for der er selvfølgelig ingen der er i samme kategori som de tre. Pointen var at Hazard ikke er i en kategori for sig selv lige under disse 3, men over resten. Men det er jo svært at sætte noget præcist sammen på den måde, for det afhænger meget af de forskellige positioner. Spillere som Icardi og Kane ligner de næste helt store boksspillere som kommer til at ligge på latterligt mange mål pr sæson de næste mange år. Læg dertil Mbappe som samtidig besidder noget helt fabelagtigt med sin kreativitet, teknik og fart kombineret med at han er farlig. Derfor ser jeg ikke den store sandsynlighed for at vi kan gå ud og hente en spiller med den samme indflydelse som Ronaldo, for Hazard kommer ikke til at bære et hold på sine skuldre. Det gør Icardi, Kane, Dybala og andre i den klasse heller ikke. Neymar gør det heller ikke i PSG, for der løber en hel trio rundt og flækker de forskellige modstandere, men hvor det i høj grad ligner, at Mbappe binder rigtig meget sammen.
Det kan jo også være, at personen ikke havde forventet en sådan skuffelse som Bale egentlig er kommet med, og samtidig er det en del år siden, så det betyder jo ikke at en 4 år yngre fortaler for Bale betyder at man ikke vil have en type som Hazard nu? Jeg har set de fleste af Inters kampe i år, så det ville også være en fejl at hentyde til mig. Men med den mistro du så kommer med til alle brugere, når vi diskuterer nye spillere, så kan vi egentlig ikke diskutere nye spillere til klubben, eller hvordan skal jeg forstå det? Hvis du bare skyder folk ned med det argument, hvis de ikke er enige med dig, så bliver det svært at snakke om det fremtidige Real Madrid.
Og det er nok her jeg er uenig, for jeg kan vitterligt godt se Hazard hæve sit niveau, og dermed også sit hold. Han skal bare have friheden, spillestilen og det rigtige hold omkring sig. Det betyder ikke nødvendigvis, at han kommer til at scorer plus 40-50 mål, men dertil kan man sagtens være hamrende afgørende for sit hold, selvom det måske ikke kan ses sort på hvidt. Det er heller ikke forstået på den måde, at holdet omkring ham skal være Neymar og Griezmann, men mere at det er ham der er i centrum. Ham der er playmakeren og holdets nerve. Vi har set det i Chelsea, hvor han stort set alle år er deres bedste spiller. Spillerne omkring ham er bare ikke gode nok, og stilen passer ham egentlig heller ikke, da Chelsea oftest spiller maskinefodbold, og egentlig meget Mourinho-defensivt.
Kane har overrasket mig positivt, fordi han virkede til, at være en døgnflue ligesom stort set alle andre engelske angribere. Jeg vil på ingen måder have ham til Real Madrid, fordi det bare er en helt anden verden og spillestil i Spanien, og det er netop her mange andre hopper i med begge ben, og tror, at man per automatik bare kan overfører det samme spil fra Tottenham til Real Madrid. Vi har set det utallige af gange, og senest med Bale, for vi er heldigvis stoppet med, at købe de måske bedste spillere, men som så langtfra er de bedste spillere for Real Madrid.
Icardi ser jeg på ingen måder nogen værdi i. En typisk argentinsk angriber bortset fra han er mere stationær end hvad godt er, og han er helt ufattelig dårlig med bolden. En fantastisk afslutter, men så kommer man immervæk meget længere med en Griezmann, som besidder nogle af de samme kvaliteter bare med et langt større repertoire, og som aldrig har afvist Real Madrid, for det har Icardi efterhånden gjort nogle gange nu.
Men kom Bale ikke med præcis det man havde regnet med? Alt det han er blevet i Real Madrid sagde jeg for 5 år siden. Jeg kan ikke give dig lotto tallene, men jeg kan fortælle dig det mest oplagte, hvis man vel og mærke havde set ham spille. Jeg er helt med på, at der er mange faktorer som spiller ind, så forstå mig ret :)
Hvorfor tror du ikke jeg vil have folk er uenige med mig? Jeg prøver jo bare at forklarer hvorfor jeg ser det på den måde som jeg gør. Min agenda er jo ikke, at overtale dig til at have samme holdning som mig. Jeg mener bare man kommer længst med, at komme med argumenter og holdninger omkring emnet.
Folk må meget gerne være uenige med mig, det er jo også det som skaber en debat.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
