Om Vores Rivaler IX
Madrid1998 skrev:
Af ren nysgerrighed, hvor på profilen? Altså hans profil ik? :)Administrationen skrev:
Nord skrev: Ikke at jeg skal blande mig, men blev han banned for at udtale sig negativt om Kovacic?
Jeg er på ingen måde enig med ham, men der skal forhåbentlig mere til, før man får sparket :-)
Begrundelsen er offentlig og kan læses i profilen, men han er tidligere blevet bannet. Sådan går brugere med dobbeltprofiler, Nord.
Jeg bliver også lidt nysgerrig. Er det ikke kun synligt for Administrationen?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
BBB skrev:
Madrid1998 skrev:
Af ren nysgerrighed, hvor på profilen? Altså hans profil ik? :)Administrationen skrev:
Nord skrev: Ikke at jeg skal blande mig, men blev han banned for at udtale sig negativt om Kovacic?
Jeg er på ingen måde enig med ham, men der skal forhåbentlig mere til, før man får sparket :-)
Begrundelsen er offentlig og kan læses i profilen, men han er tidligere blevet bannet. Sådan går brugere med dobbeltprofiler, Nord.
Jeg bliver også lidt nysgerrig. Er det ikke kun synligt for Administrationen?
Jeg kan nu godt læse det.
"Brugeren er bannet for at foreslå at sælge Kovacic"
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
RIP transferpriser.
madrid2000 skrev: Liverpool køber Virgil van Dijk for 75 millioner PUND.
RIP transferpriser.
Transferpriserne døde allerede i sommers da City brugte 1,03 mia. DKK på at købe backs, men nu stikker det jo helt af. 630 mio. DKK for en 26-årig forsvarsspiller fra Southampton..
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Brylle
- Gæst
-
Tja, det er den spiller de allerhelst vil have, det er midt på sæsonen og hele verden kan se hvor elendige Liverpool er defensivt. Southampton ved også hvor desperate Liverpool er efter en forstærkning til den bagerste kæde. Tilmed har de gode penge i PL. Jeg synes egentlig det giver god mening omend prisen da er lidt voldsom for en spiller, af den kaliber. Så tør man ikke tænke på, hvad Ramos og Varane egentlig burde koste hvis de skulle sælges.BBB skrev:
madrid2000 skrev: Liverpool køber Virgil van Dijk for 75 millioner PUND.
RIP transferpriser.
Transferpriserne døde allerede i sommers da City brugte 1,03 mia. DKK på at købe backs, men nu stikker det jo helt af. 630 mio. DKK for en 26-årig forsvarsspiller fra Southampton..
en.as.com/en/2017/12/29/football/1514545897_084831.html"Eden has rejected a contract extension so he can, if neccesary, deal with interest from Real Madrid, where he likes what he sees," his father told newspaper Le Soir
Udmeldingen lyder lidt for aggressiv for at jeg tror på den, men jeg kender intet til det belgiske medie. Hvis hans far har udtalt dette, så ville det overraske mig meget hvis Perez ikke slår til, når sommerens transfervindue åbner.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Steen skrev:
en.as.com/en/2017/12/29/football/1514545897_084831.html"Eden has rejected a contract extension so he can, if neccesary, deal with interest from Real Madrid, where he likes what he sees," his father told newspaper Le Soir
Udmeldingen lyder lidt for aggressiv for at jeg tror på den, men jeg kender intet til det belgiske medie. Hvis hans far har udtalt dette, så ville det overraske mig meget hvis Perez ikke slår til, når sommerens transfervindue åbner.
Hazard tror jeg da bestemt også er en mulighed til sommer. Men lige ift hans kontrakt er det jo ikke sådan megaakut for Chelsea - pt har han 2½ år tilbage af sin kontrakt, så der er jo rigelig tid til at forlænge ham og meget kan jo ske det næste år til halvandet. Men klart, med 2 år tilbage af kontrakten og Real Madrid som står i kæmpekrise og er tvunget til at handle stort, så slikker Chelski sig nok om munden og tænker 200 mio spanske EUR for Hazard hvis de føler det giver mening at sælge ham og tjene boksen på ham
Steen skrev:
De interne rygter går på, at Zidane vil have ham, men Perez ikke vil have ham. Prisen på ham kommer til at minde meget om Neymar's pris, så jeg håber godt nok på, at udtalelsen er rigtig, for så er der da ingen som kan sige, at Hazard ikke selv prøver at fremskynde et skifte.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
Steen skrev:
De interne rygter går på, at Zidane vil have ham, men Perez ikke vil have ham. Prisen på ham kommer til at minde meget om Neymar's pris, så jeg håber godt nok på, at udtalelsen er rigtig, for så er der da ingen som kan sige, at Hazard ikke selv prøver at fremskynde et skifte.
Klubben skal naturligvis ikke bruge Neymar-penge på en 27-årig.
BBB skrev:
Dios skrev:
Steen skrev:
Klubben skal naturligvis ikke bruge Neymar-penge på en 27-årig.
Så skal vi nok bare nøjes med ligegyldige 2. rangs spillere, som vi har haft de sidste 10-13 år på kanterne, hvis vi ser bort fra Ronaldo :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.