Om Vores Rivaler IX

8 år 5 måneder siden #5173 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX

Brylle skrev:

Steen skrev:

Vi har ikke en eneste spiller i truppen, der kan dette.

Jeg har nu før set både Ronaldo og Bale tage et par træk hvorefter den bliver smækket i kassen udefra. Snakker vi blot skud, så har både Casemiro, Modric og Kroos fra tid til anden vist nogle rigtig fine egenskaber. Modric kan tilmed også sætte en mand når han endelig tager sig sammen.
Og så er det grinern at mene, at Asensio ikke kan sådan noget. Det er jo netop hans drev med bolden og det meget uforudsigelige langskud, der er hans styrker.

Coutinho har scoret adskillige af disse bare i denne sæson. Hverken Bale eller Ronaldo kan det længere. Det er også sjældent Kroos formår det.
Men du har helt ret i Asensio, ham havde jeg glemt alt om. Men han er til gengæld ikke dygtig til meget andet. Jeg er nok den eneste med denne holdning, men jeg kan aldrig nogensinde se Asensio blive fast starter.Han er dygtig som en super sub, men jeg har endnu ikke set ham dominere en kamp, hvor han er startet inde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 5 måneder siden #5174 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev:

Brylle skrev:

Steen skrev:

Vi har ikke en eneste spiller i truppen, der kan dette.

Jeg har nu før set både Ronaldo og Bale tage et par træk hvorefter den bliver smækket i kassen udefra. Snakker vi blot skud, så har både Casemiro, Modric og Kroos fra tid til anden vist nogle rigtig fine egenskaber. Modric kan tilmed også sætte en mand når han endelig tager sig sammen.
Og så er det grinern at mene, at Asensio ikke kan sådan noget. Det er jo netop hans drev med bolden og det meget uforudsigelige langskud, der er hans styrker.

Coutinho har scoret adskillige af disse bare i denne sæson. Hverken Bale eller Ronaldo kan det længere. Det er også sjældent Kroos formår det.
Men du har helt ret i Asensio, ham havde jeg glemt alt om. Men han er til gengæld ikke dygtig til meget andet. Jeg er nok den eneste med denne holdning, men jeg kan aldrig nogensinde se Asensio blive fast starter.Han er dygtig som en super sub, men jeg har endnu ikke set ham dominere en kamp, hvor han er startet inde.

Selvfølgelig kan de det :) Især Bale kommer selvfølgelig til at putte sådan nogle ind. Han har været ude stort set hele sæsonen og er først lige kommet tilbage, men alligevel viser han allerede et hav af kvaliteter. Han kan stadig sætte en mand og selvfølgelig mister man ikke sin evne til at smadre bolde i kassen bare fordi man har været ude i et halvt år med diverse skader. Heldigvis er det ikke den eneste måde at skabe chancer på ;)

Asensio er trods alt heller ikke færdigudviklet endnu. Er enig i at han mangler en del endnu, men vi har jo set hans topniveau og det er i den grad godt nok. Jeg tror nok at han skal nå dertil, men han skal helt sikkert bygge noget på i opspillet.

8 år 5 måneder siden #5175 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX
Ronaldos mål mod Barca i supercuppen, synes jeg minder meget om Coutinhos.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

8 år 5 måneder siden #5176 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev:

El Siete skrev:

Steen skrev:

Madrid1998 skrev: Synes nu Real har en bedre trup, udover målmanden, angrebet og så lige busquets..

Coutinho - Iniesta er langt bedre end Kroos - Modric. På papiret er sidstnævnte naturligvis at foretrække, men på banen er det en anden sag.

En duo der har spillet på samme hold en måned (med få minutter på samme tid på banen), og sammen bla. har slået mægtige Alaves og Espanyol, de er "klart bedre" end en duo der spillet sammen i snart 4 sæsoner og vundet alt der at vinde, over de stærkeste modstandere i Europa. Klart.

Så du mener heller ikke, at man kan sige, at Neymar - Cavani - Mbappe er bedre end BBC? OK.

Neymar, Cavani og Mbappe har bevist de kan sammen, med et hav af mål og assists til følge. At det så er i den franske liga, og deraf mindre imponerende, er en anden snak.
Iniesta og Coutinho har spillet et begrænset antal minutter sammen, og derfor mener jeg ikke det er logisk at sige at de er en bedre duo end Modric-Kroos der har domineret adskillige storhold, og netop bevist deres værd.
Så kan man snakke om at individuelt ville du foretrække Iniesta-Coutinho, og at det er en smagssag, hvilket er helt fair, men som duo er der ikke noget belæg for, med så kort tid sammen, at de er bedre.
Desuden er Iniesta 34 lige om lidt, så det er jo heller ikke en duo vi kommer til at se særlig meget til, tværtimod.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

8 år 5 måneder siden #5177 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Chelsea i Europa League næste sæson. Hazard til os pga Chl. Tror mere og mere på.. mon Courtois også kommer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

8 år 5 måneder siden #5178 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX
At diskutere Iniesta og Coutinhos sammenspil på nuværende tidspunkt er ikke meget anderledes end at diskutere sammenspillet mellem Kroos og Iniesta - det er på et rent hypotetisk plan. Dermed ikke sagt, at de teoretisk kan være lige så gode som Iniesta og Xavi. Men jeg mener bare ikke, at Iniesta er blevet den nye Xavi, og at Coutinho på nogen måde minder om Xavi. Kroos minder mere om Xavi - bare mindre kvalmende at høre på.

Hvad angår langskud, så er et langskud mod et oprykkerhold uden at være presset på kanten af feltet ved en 3-måls føring ikke noget som bør trække sådan en opmærksomhed. Det er virkelig ikke noget specielt - ikke for at negligere det. Men det bør ses i den rette context.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

8 år 5 måneder siden #5179 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX
Gud hvor er jeg glad for at Atlético er ude af Champions League. De er ved at finde sig selv igen sådan for alvor. Splitter Sevilla fuldstændig ad her til aften. Jeg tror det bliver en tæt kamp på Camp Nou næste weekend. Spiller de som i dag kan de sagtens hamle op med Barca. Kan de overraske på Camp Nou, så vil jeg ikke lukke mesterskabskampen helt endnu. I Europa League er de i min optik kæmpe favoritter. Klart det bedste af de tilbageværende hold.

8 år 5 måneder siden #5180 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX
Av. Neymar båret fra banen med voldsomme smerter i anklen. Det lignede en tribuneplads den 6. marts.

8 år 5 måneder siden #5181 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Administrationen skrev: Av. Neymar båret fra banen med voldsomme smerter i anklen. Det lignede en tribuneplads den 6. marts.

Det ser voldsomt ud, men det er slet ikke sikkert, at det bliver en langvarig skade. Ankler kan holde holde til lidt af hvert, men vi bliver i hvert fald meget klogere om hans situation om 1-2 dage!

Det ville uden tvivl være en svækkelse for PSG, hvis han ikke er med. Dog bliver Mbappé skubbet til hans favorit position til venstre i stedet. Og enten Di Maria eller Draxler kommer ind. Bestemt også gode alternativer: altså de spillere der skaffede en 4-0 sejr over Barca sidste år.
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Fondo_Sur.

8 år 5 måneder siden #5182 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler I
Ser dog ikke så slemt ud, da det sker, mens hans reaktion ser godt nok voldsom ud?

Jeg tænker dog også, at vi snart ser ham tilbage igen - det håber jeg i hvert fald.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved DarioGomez.

8 år 5 måneder siden #5183 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Om Vores Rivaler IX

Madrid1998 skrev: Ronaldos mål mod Barca i supercuppen, synes jeg minder meget om Coutinhos.

Og jeg syntes endda Ronaldos og Asensios mål var bedre men smag og behag...

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved MadridistaPorVida.

8 år 5 måneder siden #5184 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Når det så endeligt gør ondt, så er der ingen der tror på ham.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

Leveret af Kunena Forum