Om Vores Rivaler IX
mohbar skrev:
El Siete skrev:
Zyconith skrev:
El Siete skrev:
El_Juan skrev:
Real Madrid skrev: Griezmann er oppe på 4 kasser hertil aften, og scorede hattrick i sidste kamp. Jeg ville blive lykkelig over at se ham i den hvide del af Madrid.
Han gør det godt! Jeg er lidt nysgerrig... Hvem hælder folk mest til: Neymar, Hazard eller Griezmann?
Bayern skylder os...
? For hvad? Xabi Alonso/Kroos?
Vi køber James for 80M og vi lejer ham ud for 10M - i hvilken verden giver det mening? Alle var forvirrede over den "handel" i sommers.
De skylder! :)
Hvis det virkelig passer er det jo en skandale af dimensioner: De kloge (Bayern) narrede de mindre kloge (Madrid/Zidane). Jeg håber stadig på at Perez lejede ham ud for at sikre at han evt kan komme tilbage i tilfælde af Zidane exit. For der er stadig masser a X-faktor i James!
Bayerns option på James til sommeren 2019 beløber sig i følge Rummenigge til ca 42 mill. €, så helt billig er han vel ikke for dem.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Chamartin skrev:
mohbar skrev:
El Siete skrev:
Zyconith skrev:
El Siete skrev:
El_Juan skrev:
Real Madrid skrev: Griezmann er oppe på 4 kasser hertil aften, og scorede hattrick i sidste kamp. Jeg ville blive lykkelig over at se ham i den hvide del af Madrid.
Han gør det godt! Jeg er lidt nysgerrig... Hvem hælder folk mest til: Neymar, Hazard eller Griezmann?
Bayern skylder os...
Vi køber James for 80M og vi lejer ham ud for 10M - i hvilken verden giver det mening? Alle var forvirrede over den "handel" i sommers.
Hvis det virkelig passer er det jo en skandale af dimensioner: De kloge (Bayern) narrede de mindre kloge (Madrid/Zidane). Jeg håber stadig på at Perez lejede ham ud for at sikre at han evt kan komme tilbage i tilfælde af Zidane exit. For der er stadig masser a X-faktor i James!
Bayerns option på James til sommeren 2019 beløber sig i følge Rummenigge til ca 42 mill. €, så helt billig er han vel ikke for dem.
Ift hans reelle markedsværdi (udbud/efterspørgsel) så er han langt mere værd. Hvis de virkelig slipper ham (-håber der er en klausul der besværliggør dette) for sådanne håndører så er det idioti. Drengen har vist han kan skabe resultater for gode trænere der formår at få noget ud af ham.
Så formentlig (forhåbentlig) har Perez sikret sig at James kan vende hjem igen i tilfælde af Zidane exit (da det er 100% sikkert han og Zidane ikke kan sammen)
Chamartin skrev:
mohbar skrev:
El Siete skrev:
Zyconith skrev:
El Siete skrev:
El_Juan skrev:
Bayern skylder os...
Har lige tjekket tallene igen. Han koster 13M at leje over 2 sæsoner, hvorefter Bayern, som du siger, kan gøre bruge af købsoptionen og hente ham for 42M. Udover det får han 6,5M i løn årligt af Bayern. Gør han det skidt, falder i niveau (hvilket pt. ikke er tilfældet) hænger vi på ham, og de har kun tabt 13M+løn, men gør han det godt (som han er på vej til) skal de kun punge ud med 55M+løn, for en verdensklassespiller. Endda fordelt over flere år. Der er kun een klub der står til at vinde ved den handel.
€55M i dagens marked er småpenge for en spiller som James, 26 år og på vej i sin bedste år, når spillere som Coutinho ryger til næsten det tredobbelte.
www.managingmadrid.com/2017/8/19/1617296...ezs-loan-deal-leaked
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
El Siete skrev: Både Marquinhos og Mbappe skulle være ude med hhv en muskel- og ankelskade. Nogen der ved om de skulle være klar til næste uge?
Marquinhos blev meldt ude på samme tid som Neymar. Mbappés skade har jeg ikke hørt noget om. Men man ved aldrig til opgør som dette. Kan sagtens være begge bliver meldt ude, og spiller alligevel
Hvil i fred!
El Siete skrev: Både Marquinhos og Mbappe skulle være ude med hhv en muskel- og ankelskade. Nogen der ved om de skulle være klar til næste uge?
Der er rigtigt hvad du siger: Mbappé er skadet. Hans tilbagevending: dag til dag. Hvis både Neymar og Mbappé er tilbage er der vel kun reelt set Cavani som en trussel.
Madrid777 skrev:
Der er rigtigt hvad du siger: Mbappé er skadet. Hans tilbagevending: dag til dag. Hvis både Neymar og Mbappé er tilbage er der vel kun reelt set Cavani som en trussel.
Ingen af dem var i hvert i truppen i gårsdagens kamp, måske bare for at blive sparet, hvem ved. Nu må vi se om de er med fra start eller de eventuelt kommer på banen senere. Det kunne godt gå hen og blive en Di Maria - Draxler - Cavani trio, og det ser immervæk noget mindre skræmmende ud end sidste kamp. Hvis bare vi så kunne Kroos og Modric klar, eller i det mindste en af dem.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
- Aouassar
- Gæst
-
Vildt scenarie - i know, men overvej lige hvis man sælger Bale og Benzema og køber Hazard og Neymar :D Jeg tror desværre ikke det sker, men det skulle være den eneste grund til at jeg ville se Ronaldo som den forreste mand nogensinde i Real Madrid trøjen :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Aouassar
- Gæst
-
Ingen leder på banen, Mou har formået at knække pogba fulstændig. Han spiller uden en eneste gram selvtillid.
- Brylle
- Gæst
-
Forfærdelig måde at spille fodbold på... Det ligner gang på gang at der ingen plan er lagt for hvad de skal gøre offensivt. Det hele hænger på at Alexis skal gøre noget med bolden, men når han kommer langt op, så har han kun Lukaku og nogle gange Lingard som løber foran ham. Pogba er forfærdelig og deres Illarramendi-klon på midten kan man ikke forvente meget af. Ingen på det hold tager ansvar, og de aner ikke hvad de skal med bolden. Man bliver nærmest irriteret over det, når man ved hvad de kunne i deres seneste storhedstid.Aouassar skrev: Gudskelov at man ikke er united fan.