Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Min kammerat har ellers lige skrevet de slet ikke stiller i stærkeste?mohbar skrev: Man må tage hatten af for Valverde.. på trods af de tonser på mesterskabet stiller han i stærkeste opstilling. Sådan bør det være det er altså professionel fodbold og ikke DBU drengehold HVOR hver spiller skal spille mindst halvdelen af kampen!
Messi har åbenbart scoret et vanvittigt frispark igen, har dog ikke set det.
City flår Arsenal rundt, er virkeligt spændt på at se dem mod stærkere hold end de engelske.
Kimbo skrev:
Min kammerat har ellers lige skrevet de slet ikke stiller i stærkeste?mohbar skrev: Man må tage hatten af for Valverde.. på trods af de tonser på mesterskabet stiller han i stærkeste opstilling. Sådan bør det være det er altså professionel fodbold og ikke DBU drengehold HVOR hver spiller skal spille mindst halvdelen af kampen!
Messi har åbenbart scoret et vanvittigt frispark igen, har dog ikke set det.
City flår Arsenal rundt, er virkeligt spændt på at se dem mod stærkere hold end de engelske.
Tillykke med mesterskabet ;-)
- Madrid1998
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
mohbar skrev: Pinligt og ærgerligt. Vi kunne have hentet 2 p ind på Barca og ned de svære kampe de rammer ind i kunne vi sagtens hale mere ind på dem..
Ærgerligt vi ikke tager opgaven seriøst for vi kommer til at se flere af disse dumme pointtab fra Barcelonas side, specielt efter de har stillet med a-kæden gennem hele sæsonen og er ved at være pressede af Atletico.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
El_Juan skrev:
Real Madrid skrev: Griezmann er oppe på 4 kasser hertil aften, og scorede hattrick i sidste kamp. Jeg ville blive lykkelig over at se ham i den hvide del af Madrid.
Han gør det godt! Jeg er lidt nysgerrig... Hvem hælder folk mest til: Neymar, Hazard eller Griezmann?
Neymar, Hazard, Griezmann. I den rækkefølge.
Neymar tror jeg ikke kommer til sommer allerede, men jeg tror han kommer hertil, alene af den grund at det ikke giver mening at han spiller i Frankrig - der når han aldrig toppen.
Hazard så jeg også gerne i den hvide trøje, og gerne til sommer, men hvad så med Neymar. Er splittet.
Griezmann ryger helt sikkert til Barcelona, for at overtage for Suarez, og ærgerligt, for han er pludselig vildt billig.
Jeg så gerne Lewandowski som spids, jeg tror ikke på rygterne om 150M, Bayern skylder os, og vi kan give dem James kvit og frit for en nem handel. Det er trods alt 10M for næste års leje 42M for at købe ham fri, plus løn. Han er dog oppe i årene så ikke ligefrem en langtidsløsning. Bayern går måske også med til det af den grund og de kan fx hente Timo Werner i hans sted.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
El Siete skrev:
El_Juan skrev:
Real Madrid skrev: Griezmann er oppe på 4 kasser hertil aften, og scorede hattrick i sidste kamp. Jeg ville blive lykkelig over at se ham i den hvide del af Madrid.
Han gør det godt! Jeg er lidt nysgerrig... Hvem hælder folk mest til: Neymar, Hazard eller Griezmann?
Bayern skylder os...
? For hvad? Xabi Alonso/Kroos?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev:
El Siete skrev:
El_Juan skrev:
Bayern skylder os...
Vi køber James for 80M og vi lejer ham ud for 10M - i hvilken verden giver det mening? Alle var forvirrede over den "handel" i sommers.
De skylder! :)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
El Siete skrev:
Zyconith skrev:
El Siete skrev:
El_Juan skrev:
Bayern skylder os...
Vi køber James for 80M og vi lejer ham ud for 10M - i hvilken verden giver det mening? Alle var forvirrede over den "handel" i sommers.
De skylder! :)
Hvis det virkelig passer er det jo en skandale af dimensioner: De kloge (Bayern) narrede de mindre kloge (Madrid/Zidane). Jeg håber stadig på at Perez lejede ham ud for at sikre at han evt kan komme tilbage i tilfælde af Zidane exit. For der er stadig masser a X-faktor i James!