Om Vores Rivaler IX
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
asp3200 skrev: Kæft en flok yoga tøser herinde....;D
Troede først jeg var på Feminas forum.
I kan tage det;)
Sådan en gang bløde, metroseksuelle spelt-fædre fra indre by.
Næh du. Så er der sgu mere mand over Brylle og hans tarmrenser ven, Jimmy, fra Falster.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DarioGomez skrev:
asp3200 skrev: Kæft en flok yoga tøser herinde....;D
Troede først jeg var på Feminas forum.
I kan tage det;)
Sådan en gang bløde, metroseksuelle spelt-fædre fra indre by.
Næh du. Så er der sgu mere mand over Brylle og hans tarmrenser ven, Jimmy, fra Falster.
Savner Jimmy:(
- AmorMadrid
- Guld bruger
-
AmorMadrid skrev: Yannick Carrasco og Nicolas Gaitan til den kinesiske klub Dalian Yifang. Det er da godt nok ærgerligt at ødelægge sin karriere i en så tidlig alder. Især Carrasco har ellers et stort potentiale.
Synd at den lorte lige kan trække så meget.
Men virker lidt korrupt at Dalian Yifang er finansieret at Wanda Group som er sponseren til Atletico ligeledes.
en.m.wikipedia.org/wiki/Wanda_Group
en.m.wikipedia.org/wiki/Dalian_Yifang_F.C.
Og ved godt det er den bedste kilde :o)
iHala Madrid!
Figo7Dk skrev:
AmorMadrid skrev: Yannick Carrasco og Nicolas Gaitan til den kinesiske klub Dalian Yifang. Det er da godt nok ærgerligt at ødelægge sin karriere i en så tidlig alder. Især Carrasco har ellers et stort potentiale.
Synd at den lorte lige kan trække så meget.
Men virker lidt korrupt at Dalian Yifang er finansieret at Wanda Group som er sponseren til Atletico ligeledes.
en.m.wikipedia.org/wiki/Wanda_Group
en.m.wikipedia.org/wiki/Dalian_Yifang_F.C.
Og ved godt det er den bedste kilde :o)
Gad vide hvor mange PSG spillere, der ryger til kinesiske klubber til overpris for at omgås FFP? ;) Det er vel den nye fidus :P
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Real Madrid skrev: Griezmann er oppe på 4 kasser hertil aften, og scorede hattrick i sidste kamp. Jeg ville blive lykkelig over at se ham i den hvide del af Madrid.
Han gør det godt! Jeg er lidt nysgerrig... Hvem hælder folk mest til: Neymar, Hazard eller Griezmann?
El_Juan skrev:
Real Madrid skrev: Griezmann er oppe på 4 kasser hertil aften, og scorede hattrick i sidste kamp. Jeg ville blive lykkelig over at se ham i den hvide del af Madrid.
Han gør det godt! Jeg er lidt nysgerrig... Hvem hælder folk mest til: Neymar, Hazard eller Griezmann?
100% Griezmann. Lad os få nogle angribere, som arbejder for bolden!
El_Juan skrev: Han gør det godt! Jeg er lidt nysgerrig... Hvem hælder folk mest til: Neymar, Hazard eller Griezmann?
Helst Neymar. Ellers Hazard.
Tror at der er mere behov for deres kvaliteter end Griezmanns. Griezmann fungerer heller ikke som decideret frontløber, så det ville være i en mere fri rolle på den sidste tredjedel med udgangspunkt i højre. Og så længe Ronaldo stadig er her, så ser jeg umiddelbart et større behov for Neymar eller Hazards teknik, blik og snævre vendinger.
Men altså, Neymar/Hazard og Griezmann bag en angriber ville være noget af en trio.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Jaken skrev:
El_Juan skrev: Han gør det godt! Jeg er lidt nysgerrig... Hvem hælder folk mest til: Neymar, Hazard eller Griezmann?
Helst Neymar. Ellers Hazard.
Tror at der er mere behov for deres kvaliteter end Griezmanns. Griezmann fungerer heller ikke som decideret frontløber, så det ville være i en mere fri rolle på den sidste tredjedel med udgangspunkt i højre. Og så længe Ronaldo stadig er her, så ser jeg umiddelbart et større behov for Neymar eller Hazards teknik, blik og snævre vendinger.
Men altså, Neymar/Hazard og Griezmann bag en angriber ville være noget af en trio.
Kan vi faa to af dem, og spille dem sammen med Ronaldo ville det vel vaere paa MSN da de var bedst. Hold kaeft, det kunne vaere smukt.