Om Vores Rivaler IX

8 år 3 måneder siden #5197 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX

asp3200 skrev: Kæft en flok yoga tøser herinde....;D

Troede først jeg var på Feminas forum.

I kan tage det;)

Sådan en gang bløde, metroseksuelle spelt-fædre fra indre by.

Næh du. Så er der sgu mere mand over Brylle og hans tarmrenser ven, Jimmy, fra Falster.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved DarioGomez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #5198 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez skrev:

asp3200 skrev: Kæft en flok yoga tøser herinde....;D

Troede først jeg var på Feminas forum.

I kan tage det;)

Sådan en gang bløde, metroseksuelle spelt-fædre fra indre by.

Næh du. Så er der sgu mere mand over Brylle og hans tarmrenser ven, Jimmy, fra Falster.

Savner Jimmy:(

8 år 3 måneder siden #5199 af AmorMadrid
Besvaret af AmorMadrid på emne Om Vores Rivaler IX
Yannick Carrasco og Nicolas Gaitan til den kinesiske klub Dalian Yifang. Det er da godt nok ærgerligt at ødelægge sin karriere i en så tidlig alder. Især Carrasco har ellers et stort potentiale.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

• Figo7Dk
  • Figo7Dk's profilbillede
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • No soy solo perfecto, soy madridista tambien
8 år 3 måneder siden #5200 af Figo7Dk
Besvaret af Figo7Dk på emne Om Vores Rivaler IX

AmorMadrid skrev: Yannick Carrasco og Nicolas Gaitan til den kinesiske klub Dalian Yifang. Det er da godt nok ærgerligt at ødelægge sin karriere i en så tidlig alder. Især Carrasco har ellers et stort potentiale.

Synd at den lorte lige kan trække så meget.
Men virker lidt korrupt at Dalian Yifang er finansieret at Wanda Group som er sponseren til Atletico ligeledes.

en.m.wikipedia.org/wiki/Wanda_Group
en.m.wikipedia.org/wiki/Dalian_Yifang_F.C.

Og ved godt det er den bedste kilde :o)

iHala Madrid!

8 år 3 måneder siden #5201 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

Figo7Dk skrev:

AmorMadrid skrev: Yannick Carrasco og Nicolas Gaitan til den kinesiske klub Dalian Yifang. Det er da godt nok ærgerligt at ødelægge sin karriere i en så tidlig alder. Især Carrasco har ellers et stort potentiale.

Synd at den lorte lige kan trække så meget.
Men virker lidt korrupt at Dalian Yifang er finansieret at Wanda Group som er sponseren til Atletico ligeledes.

en.m.wikipedia.org/wiki/Wanda_Group
en.m.wikipedia.org/wiki/Dalian_Yifang_F.C.

Og ved godt det er den bedste kilde :o)

Gad vide hvor mange PSG spillere, der ryger til kinesiske klubber til overpris for at omgås FFP? ;) Det er vel den nye fidus :P

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

8 år 3 måneder siden #5202 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Griezmann er oppe på 4 kasser hertil aften, og scorede hattrick i sidste kamp. Jeg ville blive lykkelig over at se ham i den hvide del af Madrid.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

8 år 3 måneder siden #5203 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Så er det bekræftet af Psg selv, at Neymar skal opereres, og dermed er han ikke med på tirsdag. Rigtig ærgerligt for ham, men godt for vores muligheder, selvom jeg nu også troede på et videre avancement med ham på holdet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

8 år 3 måneder siden #5204 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX

Real Madrid skrev: Griezmann er oppe på 4 kasser hertil aften, og scorede hattrick i sidste kamp. Jeg ville blive lykkelig over at se ham i den hvide del af Madrid.

Han gør det godt! Jeg er lidt nysgerrig... Hvem hælder folk mest til: Neymar, Hazard eller Griezmann?

8 år 3 måneder siden #5205 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

El_Juan skrev:

Real Madrid skrev: Griezmann er oppe på 4 kasser hertil aften, og scorede hattrick i sidste kamp. Jeg ville blive lykkelig over at se ham i den hvide del af Madrid.

Han gør det godt! Jeg er lidt nysgerrig... Hvem hælder folk mest til: Neymar, Hazard eller Griezmann?

100% Griezmann. Lad os få nogle angribere, som arbejder for bolden!

8 år 3 måneder siden #5206 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Var han ikke på vej til Barcelona?

8 år 3 måneder siden #5207 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om Vores Rivaler IX

El_Juan skrev: Han gør det godt! Jeg er lidt nysgerrig... Hvem hælder folk mest til: Neymar, Hazard eller Griezmann?

Helst Neymar. Ellers Hazard.

Tror at der er mere behov for deres kvaliteter end Griezmanns. Griezmann fungerer heller ikke som decideret frontløber, så det ville være i en mere fri rolle på den sidste tredjedel med udgangspunkt i højre. Og så længe Ronaldo stadig er her, så ser jeg umiddelbart et større behov for Neymar eller Hazards teknik, blik og snævre vendinger.

Men altså, Neymar/Hazard og Griezmann bag en angriber ville være noget af en trio.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

8 år 3 måneder siden #5208 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Om Vores Rivaler IX

Jaken skrev:

El_Juan skrev: Han gør det godt! Jeg er lidt nysgerrig... Hvem hælder folk mest til: Neymar, Hazard eller Griezmann?

Helst Neymar. Ellers Hazard.

Tror at der er mere behov for deres kvaliteter end Griezmanns. Griezmann fungerer heller ikke som decideret frontløber, så det ville være i en mere fri rolle på den sidste tredjedel med udgangspunkt i højre. Og så længe Ronaldo stadig er her, så ser jeg umiddelbart et større behov for Neymar eller Hazards teknik, blik og snævre vendinger.

Men altså, Neymar/Hazard og Griezmann bag en angriber ville være noget af en trio.

Kan vi faa to af dem, og spille dem sammen med Ronaldo ville det vel vaere paa MSN da de var bedst. Hold kaeft, det kunne vaere smukt.

Leveret af Kunena Forum