Om Vores Rivaler IX

8 år 5 måneder siden #5185 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Fik selv en voldsom forstuvning i anklen sidste uge til træning. Det kan virkeligt gøre ondt!

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #5186 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Neymar må gerne blive klar til retur.
I tilfælde af, at vi går videre, så vil folk bruge hans fravær til at tale vores sejr ned.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

8 år 5 måneder siden #5187 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev: Neymar må gerne blive klar til retur.
I tilfælde af, at vi går videre, så vil folk bruge hans fravær til at tale vores sejr ned.

Så kan vi jo bare sige at vi afgjorde det på hjemmebane

• Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
8 år 5 måneder siden #5188 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg fik allerede en kommentar fra en kær Barca fan lige efter hændelsen igår hvor han sagde “i er så heldige. Neymar er lige gået ud med en skade. Real gå videre i chl..”

8 år 5 måneder siden #5189 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev: Fik selv en voldsom forstuvning i anklen sidste uge til træning. Det kan virkeligt gøre ondt!

Jeg måtte selv stille mine serie-støvler på hylden i en relativ ung alder pga. forstuvede ankler, som jeg aldrig kom ordentlig på den anden side af - jeg tog ikke genoptræningen seriøst, hvorfor jeg flere gange led tilbagefald.

Jeg nok været ude med forstuvede ankler tæt på ti gange. En håndfuld gang med små vrid, som ikke har taget alverden at komme på den anden side af, men også en håndfuld gange, hvor det har krævet 2-3 måneder (lægens anbefaling) på sidelinjen og krykker de første par uger.

Neymar er naturligvis ikke en serie-spiller. Han er en top-atlet og disse kommer hurtigere tilbage fra vrid i anklen - håber han bliver klar til d. 6. marts.

Edit: Nu har jeg fået set episoden og Neymars efterfølgende reaktion, og ud fra det at bedømme, ser det ikke for heldigt ud. Men nu må vi se.
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Daniel.

8 år 5 måneder siden #5190 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Emery nedtoner - naturligt nok - skaden og siger, han er klar til Madrid. Forståeligt og forventeligt, men jeg tror nu også, han er klar til at spille, det er trods alt 'kun' en forstuvning og ikke noget, der er revet over.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 5 måneder siden #5191 af Zyconith

Daniel skrev:

Zyconith skrev: Fik selv en voldsom forstuvning i anklen sidste uge til træning. Det kan virkeligt gøre ondt!

Jeg måtte selv stille mine serie-støvler på hylden i en relativ ung alder pga. forstuvede ankler, som jeg aldrig kom ordentlig på den anden side af - jeg tog ikke genoptræningen seriøst, hvorfor jeg flere gange led tilbagefald.

Jeg nok været ude med forstuvede ankler tæt på ti gange. En håndfuld gang med små vrid, som ikke har taget alverden at komme på den anden side af, men også en håndfuld gange, hvor det har krævet 2-3 måneder (lægens anbefaling) på sidelinjen og krykker de første par uger.

Neymar er naturligvis ikke en serie-spiller. Han er en top-atlet og disse kommer hurtigere tilbage fra vrid i anklen - håber han bliver klar til d. 6. marts.

Edit: Nu har jeg fået set episoden og Neymars efterfølgende reaktion, og ud fra det at bedømme, ser det ikke for heldigt ud. Men nu må vi se.

Efter adskillige knæskader og knæoperationer + diverse relaterede skader burde jeg også holde mig langt væk fra en fodboldbane. Men jeg er en idiot.

Yogaen kan dog varmt anbefales som genoptræning og efterfølgende vedlighold af kroppen.

Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Real HWL, El_Juan, andreashn, Jonas

8 år 5 måneder siden #5192 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Man siger jo også en forstuvning er langt værre end en brækket knogle - ihvertfald på den lange bane. Alle der har forstuvet eller slået anklen lidt ved, at det altid vender tilbage.

Angående Neymar, så er det skide hamrende synd. Jeg ville dog overhovedet ikke begræde, hvis han ikke spiller imod os, så længe han spiller for os næste sæson :D Jeg kunne ikke være mere ligeglad med hvad alle andre siger. Bare vi vinder samlet set over Psg :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

8 år 5 måneder siden #5193 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev:

Daniel skrev:

Efter adskillige knæskader og knæoperationer + diverse relaterede skader burde jeg også holde mig langt væk fra en fodboldbane. Men jeg er en idiot.

Yogaen kan dog varmt anbefales som genoptræning og efterfølgende vedlighold af kroppen.

Tak for det gode yoga råd :) jeg har selv fået lavet 4 gange korsbånd og lidt minisk.

8 år 5 måneder siden #5194 af Zyconith

Real HWL skrev:

Zyconith skrev:

Daniel skrev:

Tak for det gode yoga råd :) jeg har selv fået lavet 4 gange korsbånd og lidt minisk.

Det har virkelig været godt for mig. Har prøvet så meget forskelligt, men yoga og motionscykling i to år har gjort at jeg kunne spille fodbold igen. Jeg har selv ikke fået dyrket yoga siden november pga. travlhed og så kommer smerterne tilbage, lysken bliver overbelastet og anklerne vrikker om til fodboldtræning. Så skal lige have meldt mig til igen her til marts. Der er et sted i KBH jeg har kigget på der hedder Tinkuy hvor det er okay billigt (108kr i måneden) hvor den instruktør jeg tidligere har været hos har hold.

Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El_Juan

8 år 5 måneder siden #5195 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev: Det har virkelig været godt for mig. Har prøvet så meget forskelligt, men yoga og motionscykling i to år har gjort at jeg kunne spille fodbold igen. Jeg har selv ikke fået dyrket yoga siden november pga. travlhed og så kommer smerterne tilbage, lysken bliver overbelastet og anklerne vrikker om til fodboldtræning. Så skal lige have meldt mig til igen her til marts. Der er et sted i KBH jeg har kigget på der hedder Tinkuy hvor det er okay billigt (108kr i måneden) hvor den instruktør jeg tidligere har været hos har hold.

Fedt du har kastet dig ud i det med yogaen! Man skal bestemt ikke kimse af yoga. Jeg vil i hvert fald ikke være foruden mine ture må måtten!

Mit indtryk er også at det vinder mere og mere ind i den professionelle fodboldverden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 5 måneder siden #5196 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Kæft en flok yoga tøser herinde....;D

Troede først jeg var på Feminas forum.

I kan tage det;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Zyconith

Leveret af Kunena Forum