Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Steen skrev: Det ville kræve omkring €150M for Lewandowski. Det samme for Hazard. 300M for de to? Ellers tak, for de penge burde man kunne købe Neymar. Lewandowski er for gammel, og passer slet ikke ind ved siden af Ronaldo. Jeg tør slet ikke at tænke på, hvor forfærdelig en omgang bold holdet ville spille med de to ved siden af hinanden.
Passer Neymar pisse godt ind på 9eren i stedet for Benzema?
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Mathiaska skrev:
Steen skrev: Det ville kræve omkring €150M for Lewandowski. Det samme for Hazard. 300M for de to? Ellers tak, for de penge burde man kunne købe Neymar. Lewandowski er for gammel, og passer slet ikke ind ved siden af Ronaldo. Jeg tør slet ikke at tænke på, hvor forfærdelig en omgang bold holdet ville spille med de to ved siden af hinanden.
Neymar ska da selvfølgelig ik spille 9eren ifald han kommer - så hvorfor dét spørgsmål?
Siempre fiel skrev:
Mathiaska skrev:
Neymar ska da selvfølgelig ik spille 9eren ifald han kommer - så hvorfor dét spørgsmål?
Fordi målet med Lewandowski forhåbentlig er at erstatte Benzema.
Mathiaska skrev:
Ronaldo skal ind på 9'eren, mens Neymar overtager ventre wing.
Bale bliver solgt, hvis man kan få ham afsat til en god pris set fra vores perspektiv af - det kan man efterhånden ikke være i tvivl om længere. Isco har stadig ikke fundet sin rolle på holdet, og Asensio er bare ikke god nok endnu, og man satser vel næppe på Lucas. Benzema scorer ikke nok, men er godt nok vigtig for vores spil, og har en vigtig rolle at spille. Også selvom folk herinde ikke mener det, så er det altså ham der bliver valgt gang på gang.
Noget skal ske til sommer, men selvfølgelig køber man ikke Lewandowski for samme beløb man købe stort set alle andre spillere til.
Neymar kan udfylde den rolle Bale og Isco endnu ikke har kunne udfylde, så hvorfor udelukke NBC? Zidane elsker Benzema, og det samme gør Ronaldo. Det vil helt klart forstærke truppen gevaldigt, og reelt set, så behøves der jo ikke at blive købt flere spillere fra midtbane og op.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Brylle
- Gæst
-
Personligt håber jeg ikke på at se Neymar og al hans drama. Hazard eller Dybala som den kreative er jeg langt mere fan af. Samtidig skal man også snart vise, at det kan betale sig at være et ungt talent i klubben. Hvis aldrig man får chancen, så kommer den helt store stjerne aldrig til at slå igennem. Asensio er en af dem, der kan tage det sidste skridt og derfor skal han have tillid. Også i de store kampe. Han viser hele tiden at han kan sætte folk op til mål og også selv afslutte det. Han kommer bestemt ikke til at trække holdet ned.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Fed spillestil pga. hans lave tyngdepunkt. Kan godt se sammenligningen med Messi.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Lille snævre Salah scorede 4 mål i aften. 36 sæsonmål, 28 PL mål og fører kampen om den gyldne støvle. Han er kun 25 år - er han ved at være en seriøs kandidat til sommer?
Fed spillestil pga. hans lave tyngdepunkt. Kan godt se sammenligningen med Messi.
En verdensstjerne er altid på blokken i Real Madrid. Han var også god i Roma, men den måde han er ved at ødelægge Premier League på, må nødvendigvis betyde, at Real Madrid stemmer dørklokker på Anfield Road - jeg kan ikke forestille mig andet.
Han er pisse interessant. På højde med Hazard IMO.
madrid2000 skrev:
asp3200 skrev: Lewandowski er vist en done deal. 2 år med mulighed for forlængelse. Han vil væk fra Bayern.
Slut prut Benzema..
Han er 30 til sommer og vil heller selv afslutte end aflevere. Ronaldo siger Nej tak.
Lewan er en rigtig god spilstation og afleverer gerne. I sidste slutrunde lavede han nærmest ikke andet end at servicere for Milik og de andre polakkere. Derudover er han i fremragende fysisk form. Og Ronaldo vil gerne have ham til Real Madrid. Og nu hvor Ronaldo skal spares mere og mere, så er det en nødvendighed, at vi henter en som ham. Ellers kan vi godt vinke farvel til mesterskabet i de kommende 4 år.
Fondo_Sur skrev:
madrid2000 skrev:
asp3200 skrev: Lewandowski er vist en done deal. 2 år med mulighed for forlængelse. Han vil væk fra Bayern.
Slut prut Benzema..
Han er 30 til sommer og vil heller selv afslutte end aflevere. Ronaldo siger Nej tak.
Lewan er en rigtig god spilstation og afleverer gerne. I sidste slutrunde lavede han nærmest ikke andet end at servicere for Milik og de andre polakkere. Derudover er han i fremragende fysisk form. Og Ronaldo vil gerne have ham til Real Madrid. Og nu hvor Ronaldo skal spares mere og mere, så er det en nødvendighed, at vi henter en som ham. Ellers kan vi godt vinke farvel til mesterskabet i de kommende 4 år.
Jeg synes også Lewandowski kunne være en god signing. Jeg mener bare ikke at han er 150 mio. værd. Eller 100 mio. for den sags skyld. Det ville efter min mening være alt for meget for en 30-årig, som måske har 2-3 år i sig.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos