Om Vores Rivaler IX

10 år 8 måneder siden #601 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Om Vores Rivaler IX
Tobias fra porto, Så længe han spiller som han gjorde igår så har du fandme ret, fordi i alle de kampe jeg har set cristiano, var den kamp nok den værste præstation jeg har set ham komme med. Simpelhen så uheldig. Jeg håber han kommer stærkt tilbage som han plejer, måske skippede han ekstra træningen fordi han skulle hjem og se hans film igen. EJ DEN MAND, har intet end respekt for ham. Han er nok den vildeste ego tripper, men han er en ægte madridista og snart topscorer for klubben. applaus

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #602 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis jeg kunne få lov at overtage et genpres fra et hvilket som helst andet hold i verden, så ville jeg vælge Bayer Leverkusen. Det er simpelthen intet mindre end imponerende den måde, de flytter holdet som en enhed og formår at presse Barcelona overalt på banen. De spiller så seværdigt fodbold :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #603 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
Helt enig. De har - i størstedelen af kampen - fuldstændig presset Barcelona i bund. Udstillet som kegler.

Halvleg. Er der nogen der kan svare på hvorfor der var massiv pibekoncert ned mod spillere og dommere mens Champions League-hymnen blev spillet på Camp Nou kort inden kampen blev fløjtet i gang?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #604 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
Er der nogen der kan svare på hvorfor der var massiv pibekoncert ned mod spillere og dommere mens Champions League-hymnen blev spillet på Camp Nou kort inden kampen blev fløjtet i gang?[/quote]

De tager en skuffende sæson på forskud...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #605 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev: Hvis jeg kunne få lov at overtage et genpres fra et hvilket som helst andet hold i verden, så ville jeg vælge Bayer Leverkusen. Det er simpelthen intet mindre end imponerende den måde, de flytter holdet som en enhed og formår at presse Barcelona overalt på banen. De spiller så seværdigt fodbold :-)


De spiller rigtig flot.

Men Chicarito har godt nok været ringe op-front. Minder dog at han var bedre for os, selv om han ikke fik mange kampe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #606 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Ja, den kæmpe chance han lige har brændt - han spiller rigtig skidt. Men jeg er vildt imponeret over deres midtbane.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #607 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Iniesta også skadet... Tyndere og tyndere trup ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #608 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Til gengæld får de et ualmindeligt heldigt mål. Typisk Barcelona.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #609 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Synd for Leverkusen, at de går helt ned her til sidst. De har stor ære af den her kamp.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #610 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg ser Neymar som en knægt med hjertet på det rette sted, men nej hvor ville det glæde mig hvis UEFA gik ind og straffede ham for alt det film.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #611 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
En anden ting - jeg er fuldt ud tilfreds med vores nuværende trup, men nej hvor jeg dog misunder FC Bayern for at have købt en spiller som Douglas Costa, manden er jo komplet hjernedød.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #612 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: En anden ting - jeg er fuldt ud tilfreds med vores nuværende trup, men nej hvor jeg dog misunder FC Bayern for at have købt en spiller som Douglas Costa, manden er jo komplet hjernedød.


Det er skræmmende så gode handler den klub foretager sig. Deres 10 største handler nogensinde:
Javi Martinez - €40 mio
Mario Götze - €37 mio
Arturo Vidal - €37 mio
Douglas Costa - €30 mio
Manuel Neuer - €30 mio
Mario Gomez - €30 mio
Medhi Benatia - €28 mio
Thiago - €25 mio
Ribery - €25 mio
Arjen Robben - €24 mio

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum