Om Vores Rivaler IX
Storken skrev:
Sahinovic skrev: En anden ting - jeg er fuldt ud tilfreds med vores nuværende trup, men nej hvor jeg dog misunder FC Bayern for at have købt en spiller som Douglas Costa, manden er jo komplet hjernedød.
Det er skræmmende så gode handler den klub foretager sig. Deres 10 største handler nogensinde:
Javi Martinez - €40 mio
Mario Götze - €37 mio
Arturo Vidal - €37 mio
Douglas Costa - €30 mio
Manuel Neuer - €30 mio
Mario Gomez - €30 mio
Medhi Benatia - €28 mio
Thiago - €25 mio
Ribery - €25 mio
Arjen Robben - €24 mio
Jeg har tit gjort mig de tanker og jeg har aldrig forstået, hvordan FC Bayern konstant formår at hente klassespillere til så latterlige små penge. Til deres held formåede de endda også at hente Lewandowski helt gratis (hvis jeg husker rigtigt).
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Daniel skrev: Luna melder på sin twitter, at Iniesta er ude med en muskelskade i en måneds tid.
Gode nyheder.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev: Jeg ser Neymar som en knægt med hjertet på det rette sted, men nej hvor ville det glæde mig hvis UEFA gik ind og straffede ham for alt det film.
For min skyld kunne Neymar i sin fritid komme med udtalelser, der ville få Dalai Lama til at minde om Joseph Stalin. Han ville i mine øjne stadig være den fodboldspiller med den klammeste og mest usympatiske attitude siden....nogensinde. Hvordan man kan have den mindste sympati for ham uden at være enten brasilianer eller hardcore Barcelonafan med skyklapper på, må være et mysterium af de større.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Gribben skrev:
Sahinovic skrev: Jeg ser Neymar som en knægt med hjertet på det rette sted, men nej hvor ville det glæde mig hvis UEFA gik ind og straffede ham for alt det film.
For min skyld kunne Neymar i sin fritid komme med udtalelser, der ville få Dalai Lama til at minde om Joseph Stalin. Han ville i mine øjne stadig være den fodboldspiller med den klammeste og mest usympatiske attitude siden....nogensinde. Hvordan man kan have den mindste sympati for ham uden at være enten brasilianer eller hardcore Barcelonafan med skyklapper på, må være et mysterium af de større.
Ej, nu må det holde... ingen opfører sig værre og mere usportsligt end Jordi Alba på en fodboldbane.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Gribben skrev:
Sahinovic skrev: Jeg ser Neymar som en knægt med hjertet på det rette sted, men nej hvor ville det glæde mig hvis UEFA gik ind og straffede ham for alt det film.
For min skyld kunne Neymar i sin fritid komme med udtalelser, der ville få Dalai Lama til at minde om Joseph Stalin. Han ville i mine øjne stadig være den fodboldspiller med den klammeste og mest usympatiske attitude siden....nogensinde. Hvordan man kan have den mindste sympati for ham uden at være enten brasilianer eller hardcore Barcelonafan med skyklapper på, må være et mysterium af de større.
''...den fodboldspiller med den klammeste og mest usympatiske attitude siden....nogensinde'' - og du taler om folk med skyklapper på? Lol.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Der er ingen tvivl om, at manden er en gudbenådet fodboldspiller. Men som jeg tidligere har nævnt, så synes jeg, at han er for afhængig af Messis afleveringer og overblik. I Brasilien kunne han uden problemer spille sambabold uden om alle de andre. Det gør han slet ikke i samme omfang i Spanien, selv om han indimellem laver nogle vidunderlige ting. Når Messi en dag forlader Barca, så spår jeg en Neymar, der dykker i niveau. Jeg tror ikke på ham som Balon D'Or vinder. Medmindre spillere som Pogba, Hazard, osv. går helt ned med flaget.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Pelle skrev: Jeg tror ikke på ham som Balon D'Or vinder. Medmindre spillere som Pogba, Hazard, osv. går helt ned med flaget.
Du glemte Ødegaard
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har set for mange gode Neymar præstationer til at tvivle på ham som en kommende Balon D'or.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Omkring Balon D'Or - det er jo blot min subjektive holdning. Jeg ser ikke Neymar som en spiller, der kan blive ved med at tilføre mere til sit spil. I min verden har han ramt sit limit. Modsat nogle af de andre nævnte.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Til gengæld er jeg helt enig i at jeg aldrig har mødt en person på en fodboldbane som ham. Jeg kan ikke huske at nogensinde have set en spiller overspille samtlige frispark, der bliver begået mod en. Det bliver retfærdigvis straffet en sjælden gang imellem. Senest i går aftes. Ronaldo når ham ikke til sokkeholderne, når det kommer til skuespil på en fodboldbane.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men der skal være plads til at være uenige :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
