Om Vores Rivaler IX

10 år 8 måneder siden #613 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Storken skrev:

Sahinovic skrev: En anden ting - jeg er fuldt ud tilfreds med vores nuværende trup, men nej hvor jeg dog misunder FC Bayern for at have købt en spiller som Douglas Costa, manden er jo komplet hjernedød.


Det er skræmmende så gode handler den klub foretager sig. Deres 10 største handler nogensinde:
Javi Martinez - €40 mio
Mario Götze - €37 mio
Arturo Vidal - €37 mio
Douglas Costa - €30 mio
Manuel Neuer - €30 mio
Mario Gomez - €30 mio
Medhi Benatia - €28 mio
Thiago - €25 mio
Ribery - €25 mio
Arjen Robben - €24 mio


Jeg har tit gjort mig de tanker og jeg har aldrig forstået, hvordan FC Bayern konstant formår at hente klassespillere til så latterlige små penge. Til deres held formåede de endda også at hente Lewandowski helt gratis (hvis jeg husker rigtigt).

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #614 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
Luna melder på sin twitter, at Iniesta er ude med en muskelskade i en måneds tid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #615 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel skrev: Luna melder på sin twitter, at Iniesta er ude med en muskelskade i en måneds tid.


Gode nyheder.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #616 af Gribben
Besvaret af Gribben på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: Jeg ser Neymar som en knægt med hjertet på det rette sted, men nej hvor ville det glæde mig hvis UEFA gik ind og straffede ham for alt det film.


For min skyld kunne Neymar i sin fritid komme med udtalelser, der ville få Dalai Lama til at minde om Joseph Stalin. Han ville i mine øjne stadig være den fodboldspiller med den klammeste og mest usympatiske attitude siden....nogensinde. Hvordan man kan have den mindste sympati for ham uden at være enten brasilianer eller hardcore Barcelonafan med skyklapper på, må være et mysterium af de større.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #617 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Gribben skrev:

Sahinovic skrev: Jeg ser Neymar som en knægt med hjertet på det rette sted, men nej hvor ville det glæde mig hvis UEFA gik ind og straffede ham for alt det film.


For min skyld kunne Neymar i sin fritid komme med udtalelser, der ville få Dalai Lama til at minde om Joseph Stalin. Han ville i mine øjne stadig være den fodboldspiller med den klammeste og mest usympatiske attitude siden....nogensinde. Hvordan man kan have den mindste sympati for ham uden at være enten brasilianer eller hardcore Barcelonafan med skyklapper på, må være et mysterium af de større.


Ej, nu må det holde... ingen opfører sig værre og mere usportsligt end Jordi Alba på en fodboldbane.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #618 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Gribben skrev:

Sahinovic skrev: Jeg ser Neymar som en knægt med hjertet på det rette sted, men nej hvor ville det glæde mig hvis UEFA gik ind og straffede ham for alt det film.


For min skyld kunne Neymar i sin fritid komme med udtalelser, der ville få Dalai Lama til at minde om Joseph Stalin. Han ville i mine øjne stadig være den fodboldspiller med den klammeste og mest usympatiske attitude siden....nogensinde. Hvordan man kan have den mindste sympati for ham uden at være enten brasilianer eller hardcore Barcelonafan med skyklapper på, må være et mysterium af de større.


''...den fodboldspiller med den klammeste og mest usympatiske attitude siden....nogensinde'' - og du taler om folk med skyklapper på? Lol.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #619 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Neymar ligner egentlig på mange områder Ronaldo. Ronaldo har/har haft tendenser til at falde let. Ligesom Neymar. Derudover har Ronaldo et hidsigt temperament, når tingene går ham imod. Ligesom Neymar. Jeg synes oftere og oftere, at man ser Neymar begynde at gå i clinch med sine modstandere og skændes med dem, når spillet ikke kører for ham.

Der er ingen tvivl om, at manden er en gudbenådet fodboldspiller. Men som jeg tidligere har nævnt, så synes jeg, at han er for afhængig af Messis afleveringer og overblik. I Brasilien kunne han uden problemer spille sambabold uden om alle de andre. Det gør han slet ikke i samme omfang i Spanien, selv om han indimellem laver nogle vidunderlige ting. Når Messi en dag forlader Barca, så spår jeg en Neymar, der dykker i niveau. Jeg tror ikke på ham som Balon D'Or vinder. Medmindre spillere som Pogba, Hazard, osv. går helt ned med flaget.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: FanOfMagicalTeams

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #620 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev: Jeg tror ikke på ham som Balon D'Or vinder. Medmindre spillere som Pogba, Hazard, osv. går helt ned med flaget.


Du glemte Ødegaard

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #621 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Arh Pelle. Han spillede dårligt i går, men det nu ikke hver gang det sker. Han lignede mest en spiller, som ikke var klar til at bære holdet i går.

Har set for mange gode Neymar præstationer til at tvivle på ham som en kommende Balon D'or.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #622 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg taler ikke kun om i går. Neymar har haft en dårlig periode længe, selv Barca fans siger det. Neymar shinede i foråret, da mesterskab og CL skulle afgøres, men han gjorde det meget på baggrund af Messis aktiviteter. I år er han startet forfærdeligt, og det samme gjorde han ligeledes sidste år.

Omkring Balon D'Or - det er jo blot min subjektive holdning. Jeg ser ikke Neymar som en spiller, der kan blive ved med at tilføre mere til sit spil. I min verden har han ramt sit limit. Modsat nogle af de andre nævnte.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #623 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er slet ikke enig med Pelle. Neymar har aldrig en dårlig måned. Han er stadig ung og en del bedre end sine konkurrenter i samme aldersgruppe.

Til gengæld er jeg helt enig i at jeg aldrig har mødt en person på en fodboldbane som ham. Jeg kan ikke huske at nogensinde have set en spiller overspille samtlige frispark, der bliver begået mod en. Det bliver retfærdigvis straffet en sjælden gang imellem. Senest i går aftes. Ronaldo når ham ikke til sokkeholderne, når det kommer til skuespil på en fodboldbane.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #624 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Neymar har aldrig en dårlig måned? Begynd at se nogle Barca-kampe, Kassow ;-) Jeg ville næsten ønske Storken læste med endnu, jeg er sikker på, at han som Barcelona-fan vil give mig ret.

Men der skal være plads til at være uenige :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum