Om Vores Rivaler IX

7 år 10 måneder siden #5929 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX
Endelig. Den værste af dem alle Pique, har netop meldt ud at han stopper på det spanske landshold for at have fokus på Barcelona.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Gribben, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #5930 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX
Sidder lige og ser super cuppen mellem Barca og Sevilla.
Der er VAR i den kamp, er det noget vi kommer til at se i ligaen i år? og hvad med mållinjeteknologi?

Ellers har jeg lige et par observationer i forhold til Barca og deres nye spillere. De sætter sig tungt på spillet men de spiller til gengæld meget langsomt. Nyindkøbet Arthur ligner en spiller der vil tabe en 100 meter spurt til Illaramendi, ham har jeg ikke været imponeret over. Lenglet har været dårlig, men det har resten af deres 4 backkæde også. Suarez ubeskriveligt ringe. Messi som altid farlig og er i det hele taget ham der står for alt det positive i Barcas spil. I første halvleg har de dog stadig været det bedste hold og fik fortjent udlignet, mens Sevilla kun lever på kontra og intet andet.

7 år 10 måneder siden #5931 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Sevilla bliver kørt trætte. Jeg havde lige håbet at de kunne vinde i aften, men de virker trætte og om ingen længe så udligner Barca desværre.

7 år 10 måneder siden #5932 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 skrev: Sevilla bliver kørt trætte. Jeg havde lige håbet at de kunne vinde i aften, men de virker trætte og om ingen længe så udligner Barca desværre.

Har været alt andet end imponeret. Kampen foregår i et meget lavt tempo, men det er selvfølgelig også kun opstarten. Og Dembele med en rigtig flot kasse, men det var også individuel klasse der skulle til, for de har spillet meget, meget langsomt.

7 år 10 måneder siden #5933 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
Suk.. Sevilla tør ikke rigtig presse så meget, som de jo ved skal til, hvis man skal stresse Barca. Ellers svært rigtig at bedømme Katalanerne. Suarez er stadig dårlig, og Dembele scorer et vanvidsmål.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

7 år 10 måneder siden #5934 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Hvor så I kampen igår?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved Zyconith.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 10 måneder siden #5935 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev: Hvor så I kampen igår?

TV3 Sport/Viaplay

7 år 10 måneder siden #5936 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Okay, nice. Men det var kun en engangsting? Var der offside på Sevillas første mål? Synes ikke den så klar ud på den YouTube video jeg har set

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

7 år 10 måneder siden #5937 af Madridnation.
Besvaret af Madridnation. på emne Om Vores Rivaler IX
Vi enige om at der i den kommende La Liga sæson er indført VAR ikke?

Igår så vi nemlig at dommeren dømte offside på Sevilla's første mål - men efterfølgende tjekkede de VAR og der blev korrekt dømt mål.

Det dér VAR er så genialt ærligt!

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved Madridnation..

7 år 10 måneder siden #5938 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Det var fint i sådan en situation ja, men da Barca udlignende på et klart mål skulle det også tjekkes. Det tager for lang tid hvor spillerne jubler og så skal stå og vente 2 min på at finde ud af om målet bliver godkendt. Jeg er selvfølgelig for korrekte hændelser, men de der ekstra lange ophold i spillet dræber lidt det hele for, for mig i hvert fald.

7 år 10 måneder siden #5939 af Mr.Jensen
Besvaret af Mr.Jensen på emne Om Vores Rivaler IX
Då vidt jeg ved, kommer der ikke VAR i den kommende la liga sæson. Men der bliver indført goal-Line technology. Nogen der kan bekræfte?

Er tilhænger af flere korrekte dommerkendelser, som VAR helt klart vil medfølge (vi har alt for mange forkerte kendelser i Spanien)
Men syntes det er ødelæggende at se en situation som Sevillas første mål, hvor jeg syntes det er rumlig tydeligt at der ikke er offside. Pga den tid det tager st se hændelsen igennem, ender Sevillas jubelscene med at se ligegyldig ud. Minder mest af alt om en scoring til 5-0 i en ligegyldig venskabskamp

7 år 10 måneder siden #5940 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Mr.Jensen skrev: Då vidt jeg ved, kommer der ikke VAR i den kommende la liga sæson. Men der bliver indført goal-Line technology. Nogen der kan bekræfte?

Er tilhænger af flere korrekte dommerkendelser, som VAR helt klart vil medfølge (vi har alt for mange forkerte kendelser i Spanien)
Men syntes det er ødelæggende at se en situation som Sevillas første mål, hvor jeg syntes det er rumlig tydeligt at der ikke er offside. Pga den tid det tager st se hændelsen igennem, ender Sevillas jubelscene med at se ligegyldig ud. Minder mest af alt om en scoring til 5-0 i en ligegyldig venskabskamp

VAR bliver en del af La Liga fra denne sæson (18/19). Goal Line Tech bliver formentlig også brugt, men det kan jeg ikke rigtig finde endegyldig kilde på ved et hurtigt søg på google :)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Leveret af Kunena Forum