Om Vores Rivaler IX
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Der er VAR i den kamp, er det noget vi kommer til at se i ligaen i år? og hvad med mållinjeteknologi?
Ellers har jeg lige et par observationer i forhold til Barca og deres nye spillere. De sætter sig tungt på spillet men de spiller til gengæld meget langsomt. Nyindkøbet Arthur ligner en spiller der vil tabe en 100 meter spurt til Illaramendi, ham har jeg ikke været imponeret over. Lenglet har været dårlig, men det har resten af deres 4 backkæde også. Suarez ubeskriveligt ringe. Messi som altid farlig og er i det hele taget ham der står for alt det positive i Barcas spil. I første halvleg har de dog stadig været det bedste hold og fik fortjent udlignet, mens Sevilla kun lever på kontra og intet andet.
Elto92 skrev: Sevilla bliver kørt trætte. Jeg havde lige håbet at de kunne vinde i aften, men de virker trætte og om ingen længe så udligner Barca desværre.
Har været alt andet end imponeret. Kampen foregår i et meget lavt tempo, men det er selvfølgelig også kun opstarten. Og Dembele med en rigtig flot kasse, men det var også individuel klasse der skulle til, for de har spillet meget, meget langsomt.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Brylle
- Gæst
-
TV3 Sport/ViaplayZyconith skrev: Hvor så I kampen igår?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Madridnation.
-
- Ekspert bruger
-
Igår så vi nemlig at dommeren dømte offside på Sevilla's første mål - men efterfølgende tjekkede de VAR og der blev korrekt dømt mål.
Det dér VAR er så genialt ærligt!
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
Er tilhænger af flere korrekte dommerkendelser, som VAR helt klart vil medfølge (vi har alt for mange forkerte kendelser i Spanien)
Men syntes det er ødelæggende at se en situation som Sevillas første mål, hvor jeg syntes det er rumlig tydeligt at der ikke er offside. Pga den tid det tager st se hændelsen igennem, ender Sevillas jubelscene med at se ligegyldig ud. Minder mest af alt om en scoring til 5-0 i en ligegyldig venskabskamp
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Mr.Jensen skrev: Då vidt jeg ved, kommer der ikke VAR i den kommende la liga sæson. Men der bliver indført goal-Line technology. Nogen der kan bekræfte?
Er tilhænger af flere korrekte dommerkendelser, som VAR helt klart vil medfølge (vi har alt for mange forkerte kendelser i Spanien)
Men syntes det er ødelæggende at se en situation som Sevillas første mål, hvor jeg syntes det er rumlig tydeligt at der ikke er offside. Pga den tid det tager st se hændelsen igennem, ender Sevillas jubelscene med at se ligegyldig ud. Minder mest af alt om en scoring til 5-0 i en ligegyldig venskabskamp
VAR bliver en del af La Liga fra denne sæson (18/19). Goal Line Tech bliver formentlig også brugt, men det kan jeg ikke rigtig finde endegyldig kilde på ved et hurtigt søg på google :)
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu