Om Vores Rivaler IX

7 år 10 måneder siden #5953 af Higuain99
Besvaret af Higuain99 på emne Om Vores Rivaler IX
Hazard havde været som skabt til vores hold og vores nye måde at spille fodbold på. Og hans kommentarer efter gårdagens kamp må også have skabt bange anelser i Chelsea-lejren.

“Everybody know what I have said after the World Cup. But I’m happy here. I don’t want to talk about it yet. A lot has been said, but at the moment I’m happy. I have two years left on my contract and we’ll see what happens. Leaving this year? I won’t go.”
“We have seen today that the fans quite like me. I’m good where I am. Let’s see what happens in one or two years.”

Det er ihvertfald tydeligt, at han ikke agter at skrive under på en ny kontrakt. Forstår ikke, at vi ikke bare betaler de penge, og glemmer Perez våde drøm om Neymar.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #5954 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Så er Andre Silva stemplet ind i La Liga. Hattrick i hans første kamp for Sevilla. I hele sidste sæson scorede han 2 mål i Serie A.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Higuain99, JimmyBroe, Zyconith

7 år 10 måneder siden #5955 af Higuain99

Real Madrid skrev: Så er Andre Silva stemplet ind i La Liga. Hattrick i hans første kamp for Sevilla. I hele sidste sæson scorede han 2 mål i Serie A.

Ligner han kunne have været et godt alternativ til Benzema.

7 år 10 måneder siden #5956 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX

Higuain99 skrev:

Real Madrid skrev: Så er Andre Silva stemplet ind i La Liga. Hattrick i hans første kamp for Sevilla. I hele sidste sæson scorede han 2 mål i Serie A.

Forestil dig ham foreslåede? 2 mål på én sæson i serie A. Hvis han havde kostet 11 kroner og en basse fra den lokale bager var det måske blevet accepteret. Ellers havde folk syntes det var en vanvittig ide at signe så dårlig en “stat”.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved JimmyBroe.

7 år 10 måneder siden #5957 af Higuain99

JimmyBroe skrev:

Higuain99 skrev:

Forestil dig ham foreslåede? 2 mål på én sæson i serie A. Hvis han havde kostet 11 kroner og en basse fra den lokale bager var det måske blevet accepteret. Ellers havde folk syntes det var en vanvittig ide at signe så dårlig en “stat”.

Nu var han jo ikke et ukendt blad før Milan. Har nu altid synes han så ret spændnde ud. At det ikke fungerede i Milan kan der jo være mange gode grunde til, heriblandt at hele holdet var hentet ind på en sæson nærmest. Men ja, hans navn har nok lidt skade af et ufatteligt ringe ophold i det italienske.

7 år 10 måneder siden #5958 af JimmyBroe

Higuain99 skrev:

JimmyBroe skrev:

Higuain99 skrev:

Nu var han jo ikke et ukendt blad før Milan. Har nu altid synes han så ret spændnde ud. At det ikke fungerede i Milan kan der jo være mange gode grunde til, heriblandt at hele holdet var hentet ind på en sæson nærmest. Men ja, hans navn har nok lidt skade af et ufatteligt ringe ophold i det italienske.

Jeg mente ej heller at han var ukendt, mere en lille stikpille til dem som kun kigger på stats:) Jeg er enig.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Higuain99

7 år 10 måneder siden #5959 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Andre Silva har alle dage været en fantastisk spiller. At AC Milan er en lorte klub og hellere ville spille med italienske talenter i forreste række og André Silva aldrig rigtig fik en chance kan han jo ikke gøre for.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

7 år 10 måneder siden #5960 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

JimmyBroe skrev:

Higuain99 skrev:

JimmyBroe skrev:

Higuain99 skrev:

Jeg mente ej heller at han var ukendt, mere en lille stikpille til dem som kun kigger på stats:) Jeg er enig.

Icardi - anyone? Jeg ved du ikke har set mere end halvandet minuts youtube klip med ham ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

7 år 10 måneder siden #5961 af JimmyBroe

Dios skrev:

JimmyBroe skrev:

Higuain99 skrev:

JimmyBroe skrev:

Higuain99 skrev:

Icardi - anyone? Jeg ved du ikke har set mere end halvandet minuts youtube klip med ham ;)

Icardi - anyone... [sagt med pibene skinger stemme]

Hold kæft hvor irriterende:D

Hvem snakker vi om nu? Icardi eller Silva?

Jeg ved personligt ikke en skid om noget som helst. Jeg er ligesom ministrene på Christiansborg; Omgivet af “eksperter” som fortæller mig fede ting om de forskellige spillere ude i resten af verden.

Men, Jeg har set en del til Andre Silva og Porto. Et hold jeg altid har haft øje på. Da de i tidens løb fandme har skabt talent så det basker.
Jeg har en kammerat som er indædt Inter-fan. Ooog så har jeg set næsten 11 minutters YouTube-klip af Icardi i forrig uge. Sååå jeg er snart selv ekspert.

Men for at blive helt ekspert ville det kræve at jeg så seria a uge efter uge... og hvem helvede gider det::)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jbner

7 år 9 måneder siden #5962 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX
UEFA Financial Fair Play komitéen skulle efter sigende komme med en afgørelse på den genåbnede sag mod PSG på fredag. PSG havde jo ellers nærmest klaret frisag i første omgang.
Der spekuleres derfor i, at såfremt de bliver straffet af UEFA, så må de nødtvungent sælge ud af guldet (læs Neymar/Mbappe) til fx. Madrid.

Jeg tror personligt, det er pressespekulationer, at det skulle komme så langt. Skulle PSG få en ekstra straf, så bliver den nok ikke større, end at de kan klare det ved at sælge nogle af de mindre og mellemstore profiler.

7 år 9 måneder siden #5963 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Chamartin skrev: UEFA Financial Fair Play komitéen skulle efter sigende komme med en afgørelse på den genåbnede sag mod PSG på fredag. PSG havde jo ellers nærmest klaret frisag i første omgang.
Der spekuleres derfor i, at såfremt de bliver straffet af UEFA, så må de nødtvungent sælge ud af guldet (læs Neymar/Mbappe) til fx. Madrid.

Jeg tror personligt, det er pressespekulationer, at det skulle komme så langt. Skulle PSG få en ekstra straf, så bliver den nok ikke større, end at de kan klare det ved at sælge nogle af de mindre og mellemstore profiler.

Tror Verratti ryger som den første, hvis ikke selv Neymar eller Mbappé selv rykker for et skifte. Barca ligner stadig en klub som godt kunne skyde 1 milliard efter ham. Måske endda os selv, hvis Kovacic har forlads os for real.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

7 år 9 måneder siden #5964 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev:

Chamartin skrev: UEFA Financial Fair Play komitéen skulle efter sigende komme med en afgørelse på den genåbnede sag mod PSG på fredag. PSG havde jo ellers nærmest klaret frisag i første omgang.

Tror Verratti ryger som den første, hvis ikke selv Neymar eller Mbappé selv rykker for et skifte. Barca ligner stadig en klub som godt kunne skyde 1 milliard efter ham. Måske endda os selv, hvis Kovacic har forlads os for real.

Det bliver Rabiot tror jeg.

De skal nok bare betale en lille bøde og så er den sag slut. Lidt kufferter med penge til en schweizisk bank og så er UEFA glade igen.

Leveret af Kunena Forum