Om Vores Rivaler IX

7 år 10 måneder siden #5941 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

Mr.Jensen skrev: Då vidt jeg ved, kommer der ikke VAR i den kommende la liga sæson. Men der bliver indført goal-Line technology. Nogen der kan bekræfte?

Er tilhænger af flere korrekte dommerkendelser, som VAR helt klart vil medfølge (vi har alt for mange forkerte kendelser i Spanien)
Men syntes det er ødelæggende at se en situation som Sevillas første mål, hvor jeg syntes det er rumlig tydeligt at der ikke er offside. Pga den tid det tager st se hændelsen igennem, ender Sevillas jubelscene med at se ligegyldig ud. Minder mest af alt om en scoring til 5-0 i en ligegyldig venskabskamp

Hvorfor synes du det var ødelæggende ved det første mål når dommeren dømte offside?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #5942 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Ronaldo fik/får debut i dag. Han har haft et par gode chancer – særligt den første – men har ikke været involveret særligt meget i spillet. Han starter på toppen i en 4-2-3-1, hvor han er godt pakket ind af Chievos forsvar. Det er en af de første Serie A kampe jeg ser, hold da op, hvor er der lidt tempo i spillet. Juventus har 80% boldbesiddelse, men spiller uden risici eller tempo. Kampen står 1-1 til pause. Gad vide om ikke det havde været bedre for Juve med Higuain på toppen og Ronaldo med udgangspunkt i venstre?

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

7 år 10 måneder siden #5943 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX

Real Madrid skrev: Ronaldo fik/får debut i dag. Han har haft et par gode chancer – særligt den første – men har ikke været involveret særligt meget i spillet. Han starter på toppen i en 4-2-3-1, hvor han er godt pakket ind af Chievos forsvar. Det er en af de første Serie A kampe jeg ser, hold da op, hvor er der lidt tempo i spillet. Juventus har 80% boldbesiddelse, men spiller uden risici eller tempo. Kampen står 1-1 til pause. Gad vide om ikke det havde været bedre for Juve med Higuain på toppen og Ronaldo med udgangspunkt i venstre?

Så blev det hverdag for Ronaldo. Endnu en spiller der bitterligt kommer til at fortryde sit skifte fra Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Macon, JimmyBroe, Kimbo

7 år 10 måneder siden #5944 af Real Madrid
Tjaa Ronaldo har faktisk været meget involveret i 2. halvleg og haft nogle gode chancer. Sorrentino – Chievos målmand – står en helt fantastisk kamp. Ronaldo er langt mere involveret, efter han har fået udgangspunkt i venstre side med Mandžukić på toppen.

Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

7 år 10 måneder siden #5945 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

nono skrev:

Real Madrid skrev: Ronaldo fik/får debut i dag. Han har haft et par gode chancer – særligt den første – men har ikke været involveret særligt meget i spillet. Han starter på toppen i en 4-2-3-1, hvor han er godt pakket ind af Chievos forsvar. Det er en af de første Serie A kampe jeg ser, hold da op, hvor er der lidt tempo i spillet. Juventus har 80% boldbesiddelse, men spiller uden risici eller tempo. Kampen står 1-1 til pause. Gad vide om ikke det havde været bedre for Juve med Higuain på toppen og Ronaldo med udgangspunkt i venstre?

Så blev det hverdag for Ronaldo. Endnu en spiller der bitterligt kommer til at fortryde sit skifte fra Real Madrid.

Rønnebærene er sure... CR7 sætter forsvaret på overarbejde og de er konstant på ham hvilket levner plads til andre spillere. Jeg tror juve vel har haft op til 30 afslutninger...

7 år 10 måneder siden #5946 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om Vores Rivaler IX
Chelsea har 3 af de personer, jeg gerne ville have haft i Real Madrid efter Zidane og Cristiano forlod klubben: Sarri, Kovacic og Hazard.

Suk...

... Dog fik vi Courtois fra dem.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved Jaken.

7 år 10 måneder siden #5947 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

Jaken skrev: Chelsea har 3 af de personer, jeg gerne ville have haft i Real Madrid efter Zidane og Cristiano forlod klubben: Sarri, Kovacic og Hazard.

Suk...

Jeg sidder bare og er grøn af misundelse over at Hazard og Kovacic render rundt i Chelsea og at Mbappe render rundt i Paris. Håber Real Madrid kan få mig til at glemme de spillere.

7 år 10 måneder siden #5948 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Det er vanvittigt, at Perez ifølge Zidane ikke mener Hazard er så dygtig som vi er mange andre der synes. Det er fuldstændig vanvittigt og se på hvordan han bare kan ændre en kamp på banen. Han ville om nogen være en spiller som kunne ændre det her hold. Der er så meget hårdt arbejde og holdspiller i ham.
Av en signing han kunne have været blevet :(

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Daniel, Real HWL, Macon, El Siete, Kimbo, Hansen, Dragam

7 år 10 måneder siden #5949 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

Jaken skrev: Chelsea har 3 af de personer, jeg gerne ville have haft i Real Madrid efter Zidane og Cristiano forlod klubben: Sarri, Kovacic og Hazard.

Suk...

Synes også Marcos Alonso spillede fortræffeligt.

Ronaldo og Juve kan vel godt være tilfredse efter i dag. Sejr i årets første kamp, 26 forsøg på mål, 73% boldbesiddelse. Chievo kæmpede, men altså, de er bare ikke nærheden af Juves niveau.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

7 år 10 måneder siden #5950 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: Det er vanvittigt, at Perez ifølge Zidane ikke mener Hazard er så dygtig som vi er mange andre der synes. Det er fuldstændig vanvittigt og se på hvordan han bare kan ændre en kamp på banen. Han ville om nogen være en spiller som kunne ændre det her hold. Der er så meget hårdt arbejde og holdspiller i ham.
Av en signing han kunne have været blevet :(

Perez har været rigtig god i sit andet sæson for klubben, men hold da op hvor jeg engang imellem ønskede han vendte sig om og kiggede på sin gamle vaner. Altså, betale det sum der bliver krævet for Hazard, betale det sum der bliver krævet for Kante.. så havde vi alle været glade og tilfredse :D

7 år 10 måneder siden #5951 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev:

Suk...

Synes også Marcos Alonso spillede fortræffeligt.

Ronaldo og Juve kan vel godt være tilfredse efter i dag. Sejr i årets første kamp, 26 forsøg på mål, 73% boldbesiddelse. Chievo kæmpede, men altså, de er bare ikke nærheden af Juves niveau.

Ronaldo spiller en ganske fin kamp og kan være godt tilfreds. Det bliver spændende, hvordan han bliver brugt. Vil stadig savne hans evne til at komme frem til så mange chancer.
Og enig i Hazard. Med ham ville holdet løftes gevaldigt. Han ville ku gøre Benz til Pichichi med den måde, han åbner op for et holds offensive dynamik!

Desuden fedt, at Sarris projekt får en god start!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved ChrillRM14.

7 år 10 måneder siden #5952 af Real Madrid
Whoscored gav Ronaldo højeste rating (7.50) og han havde 8 skud i løbet af kampen, så intet der tyder på, at han ikke også kan lege med i støvlelandet.

Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved Real Madrid.

Leveret af Kunena Forum