Om Vores Rivaler IX

7 år 5 måneder siden #6361 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX

Administrationen skrev: Reglerne frikender Barcelona. Der er et cirkulære fra november, som gør op med den regel og desuden ville en eventuel klage være indgivet for sent.

Barca er endnu ikke kommet med en officielt udmelding, men adskillige medier i Catalonien og Spanien citerer kilder i klubben for at sige, at Barca ikke har brudt reglerne. Her henviser man til en ændring i reglementet, som blev foretaget den 29. november 2018, hvor det fremgår, at det fremover kun er alvorlige og større karantæner, som gælder på tværs af turneringer, mens små og lettere karantæner udelukkende gælder i den turnering, som de er udløst i.

Chumi fik karantæne for Barca B på grund af for mange gule kort, hvilket betragtes som den mindste karantæne, hvorfor Barca dermed mener, at man var i sin gode ret til at bruge Chumi.

Der er som bekendt endnu ikke meldt noget officielt ud fra hverken Barca eller fra turneringskommiteen, så intet er endnu sikkert.

Han fik direkte rødt, så om det er en mindre karantæne tør jeg ikke spå om men den var ikke gået hvis det var Madrid...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 5 måneder siden #6362 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Hvorfor er det kun i Spanien de regler kan være så indviklet haha :D Hvem fanden skal dog vurdere om forseelsen var lille eller stor? Det sejler jo fuldstændig for dem derinde.

Men fuck it. Jeg håber helt sikkert Barca ryger ud. Cuppen har mindsteprioritet alligevel, men derimod kan der opstå noget kaos, og måske endda miste fokus i klubben.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

7 år 5 måneder siden #6363 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo skrev: Argh kan vi lade bold.dk om det uefalona gøgl, man skal heller ikke smide med sten når man selv bor i et glashus.
Har de lavet samme bommert som vi gjorde skal de selvfølgelig lide samme skæbne.
Dog er jeg helt på samme vogn som den bruger der mener det ville være en fordel for dem.
Ser hellere de tager cuppen end CL.

Fra tid til anden synes jeg sgu det er godt med en verbal Pepe der lige slagter modstanderen når man er mentalt bagud - så længe det ikke tager overhånd. Vil faktisk sige at forum er så poleret hvad det angår så det bringer som regel et smil på mine læber når der kommer et udbrud :D

7 år 5 måneder siden #6364 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

asp3200 skrev:

Administrationen skrev: Reglerne frikender Barcelona. Der er et cirkulære fra november, som gør op med den regel og desuden ville en eventuel klage være indgivet for sent.

Barca er endnu ikke kommet med en officielt udmelding, men adskillige medier i Catalonien og Spanien citerer kilder i klubben for at sige, at Barca ikke har brudt reglerne. Her henviser man til en ændring i reglementet, som blev foretaget den 29. november 2018, hvor det fremgår, at det fremover kun er alvorlige og større karantæner, som gælder på tværs af turneringer, mens små og lettere karantæner udelukkende gælder i den turnering, som de er udløst i.

Chumi fik karantæne for Barca B på grund af for mange gule kort, hvilket betragtes som den mindste karantæne, hvorfor Barca dermed mener, at man var i sin gode ret til at bruge Chumi.

Der er som bekendt endnu ikke meldt noget officielt ud fra hverken Barca eller fra turneringskommiteen, så intet er endnu sikkert.

Han fik direkte rødt, så om det er en mindre karantæne tør jeg ikke spå om men den var ikke gået hvis det var Madrid...

@asp3200

Du må gerne skrive at 98 % af dit indlæg er fra FCB.dk :-)

Forresten fik han gult eller rødt Kort? Anyway kampen bliver spillet nu. Så der sker desværre ikke noget medmindre Levante vælger at klage.

Eller endnu bedre. De sender selv Barca ud.

7 år 5 måneder siden #6365 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

Jonas skrev:

Kimbo skrev: Argh kan vi lade bold.dk om det uefalona gøgl, man skal heller ikke smide med sten når man selv bor i et glashus.
Har de lavet samme bommert som vi gjorde skal de selvfølgelig lide samme skæbne.
Dog er jeg helt på samme vogn som den bruger der mener det ville være en fordel for dem.
Ser hellere de tager cuppen end CL.

Fra tid til anden synes jeg sgu det er godt med en verbal Pepe der lige slagter modstanderen når man er mentalt bagud - så længe det ikke tager overhånd. Vil faktisk sige at forum er så poleret hvad det angår så det bringer som regel et smil på mine læber når der kommer et udbrud :D

Er vild med udbrud, bare ikke den infantile af slagsen :)
Hænger nok sammen med alle de gange jeg har hørt på Perez og hans tasker med penge og bla bla bla
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved Kimbo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

7 år 5 måneder siden #6366 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Slet
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved Kimbo.

7 år 5 måneder siden #6367 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

asp3200 skrev:

Det er da fuldstændig håbløst, hvis man ændrer regler midt i en turnering. Skal man ændre noget, kan det da først være gældende fra og med næste turnering.

7 år 5 måneder siden #6368 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Dejligt at se egentlig...
vi spiller over evne. En rimelig god første halvleg

7 år 5 måneder siden #6369 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 skrev: Dejligt at se egentlig...
vi spiller over evne. En rimelig god første halvleg

Bare irriterende vi ikke score i vores gode perioder. Men enig, fin 1. Halvleg.

7 år 5 måneder siden #6370 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Enig.... jeg gad godt havde set Vini afslutte på sin solotur på et tidspunkt istedet for at spille den videre... havde sat gang i tingene

7 år 5 måneder siden #6371 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Har sgu lidt af Vini. Han burde udvikle sig i skyggen af 1-2 megastars men istedet for er han den man sætter sit lid til og forventer stort af.

Flot mål!

7 år 4 måneder siden #6372 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX
Piatek fra Genoa til Milan -> Higuaín fra Milan til Chelsea -> Morata fra Chelsea til Atlético Madrid.

Leveret af Kunena Forum