Om Vores Rivaler IX

7 år 6 måneder siden #6397 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
Godt køb af Barca. Voldsom pris man betaler for en midtbanespiller der hverken laver mål eller oplæg. Så vil jeg hellere have Ødegaard.
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Real HWL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #6398 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
Er det Busquets han skal afløse i Barcelona på sigt? Må indrømme jeg ikke har set meget med De Jong. Men mon de ikke også henter De Ligt så.

DC19

7 år 6 måneder siden #6399 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Fandens. De Jong er en klasse spiller, de begynder virkeligt at opruste, også til fremtidens Barcelona hold. Av av. Kom nu med noget lækkert Perez :(

7 år 6 måneder siden #6400 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Sarabia har lige scoret til 1-0 mod Barcelona. Han har gang i en super sæson, 16 mål og 8 assist. Skal vi overveje at hente ham hjem til sommer?

Jeg husker stadig den enorme hype omkring ham, da han var en del af La Fabrica.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Fondo_Sur

7 år 6 måneder siden #6401 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Real Madrid skrev: Sarabia har lige scoret til 1-0 mod Barcelona. Han har gang i en super sæson, 16 mål og 8 assist. Skal vi overveje at hente ham hjem til sommer?

Han er i hvert fald bedre end Vazquez og kunne erstatte ham uden problemer.

7 år 6 måneder siden #6402 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX

FanOfMagicalTeams skrev: Tak for svaret!

Hvis jeg ikke må tælle Umtiti med 2 gange, så må du heller ikke tælle Kroos med ;-). Han er trods alt 34 om 5 år, og så længe ser jeg ham ikke spille for Real.
Jeg synes heller ikke Semedo er en god spiller. Hvis man ser hvad han bidrager med offensivt, så er det fornærmende ringe af en HB for FCB. Kæmpe tab, at man ikke har fået erstattet Alves ordentligt. Jeg tog ham bare med, fordi han er en del af A-kæden som jeg umiddelbart ser det :-)

Der er bestemt huller i Barcas hold, men jeg synes mere, at det skyldes, at man sov for nogle år tilbage. De sidste par transfervinduer har FCB godt nok stået stærkt, synes jeg. Hvis man desuden får De Jong til sommer, så er det virkelig nogle store signings, man har lavet i kølvandet på "Neymar-"skandalen".

Vanvittig bagkæde hos Real! Det jeg mangler på det Real hold, er bare et par verdensklassespillere frem ad banen. Altså fx en Dembele og en Coutinho. Jeg er en af dem, der har mistet tiltroen til Isco (26 år - 31 år). Asensio (23-28) begynder jeg også at tvivle lidt på, omend det ikke er rimeligt at vurdere ham i denne sæson. Der er selvfølgelig den helt store joker i form af Vinicius, men det er godt nok svært at vurdere. Håber han bliver god, da han bringer noget af det X-factor, jeg virkelig har savnet. Jeg synes derfor, at Barcas hold ser lidt stærkere ud, men jeg må medgive, at du har flyttet lidt på min overbevisning. Jeg mente bestemt, at FCB var lysår foran, men sandheden er jo nok nærmere, at begge hold også om 5 år har nogle yderst konkurrencedygtige mandskaber. Jeg er dog stadig bekymret for Real på den korte bane. De næste 2-3 år, kan jeg altså ikke se dem være med, hvor det er sjovt, hvis ikke de får 1-2 stjerner ind på de offensive pladser.

Enig ift. Stuani. Vanvittig sæson, han har gang i. Jeg vil dog stadig mene, at "Prince" er en god januar signing :-)

Haha! Jeg slettede Kroos igen - troede, han var yngre :-D
Men til mit forsvar havde jeg faktisk glemt Ødegaard ... det må gå lige op. Ødegaard er vanvittig i Holland pt.

Apropos Holland - så ligger føromtalte nordmand så godt som lige rent rating-mæssigt på WhoScored med ham der De Jong. Så vi har igen, ser det ud til, været de kloge og lavet en langt bedre (billigere) handel med en udviklingsspiller end et køb af en dyr, dyr hollænder, som er presset unaturligt højt op.
Og så helt ærligt er denne De Jong bedre end Ceballos, som trods alt kun er et år ældre - det stiller jeg mig kraftigt tvivlende overfor. Eller det gør jeg ikke en gang - for det er han ikke. Slet ikke endda.

I øvrigt enig - Dembele har været bemærkelsesværdigt god, meeeeen det var jo ikke en gang med disciplinære problemer, det var af flere omgange, ligesom hele skiftet fra Dortmund også indikerede en spiller, der ikke har ret meget mere end to knækkede LEGO klodser at flytte rundt med. Så bare vent ... han fucker op ... igen ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, FanOfMagicalTeams

7 år 6 måneder siden #6403 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev:

Real Madrid skrev: Sarabia har lige scoret til 1-0 mod Barcelona. Han har gang i en super sæson, 16 mål og 8 assist. Skal vi overveje at hente ham hjem til sommer?

Han er i hvert fald bedre end Vazquez og kunne erstatte ham uden problemer.

Som breddespiller helt sikkert. Han er vist også overkommelig rent prismæssigt.

Og så får Lucas slet, slet ikke den kredit han fortjener - han er ikke verdens bedste spiller, men han slås for logoet og for klubben. Mere end luddovne Isco, Bale med flere. For mig vækker det minder om folk som Callejón, Solari og Helguera.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Real HWL, Lars1991, JimmyBroe, Chamartin

7 år 6 måneder siden #6404 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Synes også at Lucas har gjort det fint. I perioder rigtig godt. Han skal jo bare fungere som indskifter og ikke som starter. Elsker hans attitude.

7 år 6 måneder siden #6405 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Om Vores Rivaler IX
slet
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Matamoro.

7 år 6 måneder siden #6406 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Sebberg skrev: Det er mange penge, og det er ikke et køb, som ville passe til Real, men....

Hvor ville jeg dog ønske, at vi snart gjorde lidt som Barca og brugte penge. Det er lidt paradoksalt, at vi er i total krise og alligevel kun henter en 13-årig spanier i England, mens det kører på skinner for Barca, der alligevel smider penge om sig.

Er godt klar over, at man skal foretage de rette køb, men det ville bare være rart med lidt fandenivoldskhed og risikovillighed på transfermarkedet.

Og hvor ville det være fantastisk hvis klubben i samme omgang ligeledes gik ud og købte ind i god tid. Jeg ville blive en glad, glad mand hvis man forhandlede tidligt og Hazard, med en verdensklassetræner i hånden, troppede op på Valdebebas 1. juli i år. Men ak, vi er nok langt inde i juli eller henne i august.

Ifht Barcelonas spendering kan jeg faktisk læse mig til at de i 17/18 og 18/19 har et minus på €64M, hvilket er overraskende lidt eftersom man har hentet Coutinho, Dembele osv, men de har jo været gode til at sælge ud, hvor Neymar, Yerry Mina og Paulinho alene står for 300M i salg.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

7 år 6 måneder siden #6407 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

FanOfMagicalTeams skrev: El Siete: Altså jeg skal ikke gøre mig til ekspert, men ser da helst alle Barca og Real kampe, så her får du min vurdering af de to :-) :

Coutinho: Startede fantastisk. Siden har han skuffet, synes jeg. Det var en etableret spiller tæt på sin bedste alder, så jeg troede han ville gå ind og gøre en langt større forskel på en historisk ringe Barca midtbane. Når man ser ham spille for tiden, så ligner han en deprimeret og presset spiller. Til Coutinhos forsvar skal det dog siges, at han også har været lidt uheldig. Han har været meget tæt på at score mål, i næsten alle kampe han har spillet. Til prisen tror jeg dog, at de fleste havde forventet, han ville gøre det bedre. Han virker lidt ensidig i sit spil også. Jeg tror dog stadig, han kan blive en stor succes, hvis han har mentaliteten.

Dembele: For mig er det en gåde, at han ikke skiftede til Real. Han ville gøre det FANTASTISK med Reals spillestil, og jeg så ham virkeligt som fejlcastet til Barca. Er stadig forundret over, man ikke fik fat i ham. For Barca startede han lidt skidt. Blev skadet 6 md., havde for store bevægelser, dårlig spilforståelse og ingen defensiv disciplin. Derefter kom så alt den negativ presse omkring mangel på disciplin uden for banen. Herefter skal jeg ellers love for, at han har overrasket mig. Han spiller virkelig fantastisk. Han er begyndt at slå nogle vanvittige afleveringer og udvise et blik for spillet, der kommer helt bag på mig. Derudover er han vanvittig hurtig, og så er han begyndt at drible langt bedre, mens han også har brug for langt mindre plads at spille på. Jeg ved godt, at det er mod Leganes, men prøv at gå ind og se "every touch" videoer fra den kamp. Den viser, hvad det er, han er begyndt at kunne for Barca. Han har virkelig overrasket mig.

Tak for det svar. Jeg ser sjældent Barcelonas kampe, kun hvis det er storkampe i CL, men læser selvfølgelig om deres spillere osv. Men er ret overrasket over at det er Coutinho og ikke Dembele der kæmper med at komme op i gear. For 160M forlanger man sgu lidt mere, men mon ikke han højner sit niveau, vi har selv set egne spillere kæmpe i de første 1-2 sæsoner for derefter at vise verdensklasse. Modric er een af dem.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

7 år 6 måneder siden #6408 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Vi er endnu engang kåret som klubben med størst indtjening, så hvis Barcelona kan bruge den slags penge de gør, så bør vi også kunne. De står ligeledes foran at skulle renovere stadion inden for en overskuelig fremtid.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum