Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Om Vores Rivaler IX

Om Vores Rivaler IX 4 måneder 12 timer siden #6409

• El Siete
  • El Siete's profilbillede
  • Platin bruger
FanOfMagicalTeams skrev:
El Siete: Altså jeg skal ikke gøre mig til ekspert, men ser da helst alle Barca og Real kampe, så her får du min vurdering af de to :-) :

Coutinho: Startede fantastisk. Siden har han skuffet, synes jeg. Det var en etableret spiller tæt på sin bedste alder, så jeg troede han ville gå ind og gøre en langt større forskel på en historisk ringe Barca midtbane. Når man ser ham spille for tiden, så ligner han en deprimeret og presset spiller. Til Coutinhos forsvar skal det dog siges, at han også har været lidt uheldig. Han har været meget tæt på at score mål, i næsten alle kampe han har spillet. Til prisen tror jeg dog, at de fleste havde forventet, han ville gøre det bedre. Han virker lidt ensidig i sit spil også. Jeg tror dog stadig, han kan blive en stor succes, hvis han har mentaliteten.

Dembele: For mig er det en gåde, at han ikke skiftede til Real. Han ville gøre det FANTASTISK med Reals spillestil, og jeg så ham virkeligt som fejlcastet til Barca. Er stadig forundret over, man ikke fik fat i ham. For Barca startede han lidt skidt. Blev skadet 6 md., havde for store bevægelser, dårlig spilforståelse og ingen defensiv disciplin. Derefter kom så alt den negativ presse omkring mangel på disciplin uden for banen. Herefter skal jeg ellers love for, at han har overrasket mig. Han spiller virkelig fantastisk. Han er begyndt at slå nogle vanvittige afleveringer og udvise et blik for spillet, der kommer helt bag på mig. Derudover er han vanvittig hurtig, og så er han begyndt at drible langt bedre, mens han også har brug for langt mindre plads at spille på. Jeg ved godt, at det er mod Leganes, men prøv at gå ind og se "every touch" videoer fra den kamp. Den viser, hvad det er, han er begyndt at kunne for Barca. Han har virkelig overrasket mig.

Tak for det svar. Jeg ser sjældent Barcelonas kampe, kun hvis det er storkampe i CL, men læser selvfølgelig om deres spillere osv. Men er ret overrasket over at det er Coutinho og ikke Dembele der kæmper med at komme op i gear. For 160M forlanger man sgu lidt mere, men mon ikke han højner sit niveau, vi har selv set egne spillere kæmpe i de første 1-2 sæsoner for derefter at vise verdensklasse. Modric er een af dem.
Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
The administrator has disabled public write access.

Om Vores Rivaler IX 4 måneder 3 timer siden #6410

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
Vi er endnu engang kåret som klubben med størst indtjening, så hvis Barcelona kan bruge den slags penge de gør, så bør vi også kunne. De står ligeledes foran at skulle renovere stadion inden for en overskuelig fremtid.

Om Vores Rivaler IX 4 måneder 3 timer siden #6411

• mohbar
  • mohbar's profilbillede
  • Platin bruger
[nationalist mide off]

Hvorfor hulen skal vi have Eriksen? James kan da levere langt bedre imod de gode hold, hvorimod Eriksen kun gør det godt mod inferiøre hold.

[nationalist mode on]

Om Vores Rivaler IX 4 måneder 2 timer siden #6412

Andre der har set med i Chelsea - Spurs kampen? Hvor jeg dog glæder mig til Hazard, han er alt det Bale ikke er. Langt bedre i de små rum, tager en masse ansvar, hvor man ofte ser ham helt nede omkring egen banehalvdel og med til at diktere spillet (Messi agtigt) og så er han bare konstant farlig.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios, El Siete

Om Vores Rivaler IX 4 måneder 2 timer siden #6413

• Mølbat
  • Mølbat's profilbillede
  • Platin bruger
mohbar skrev:
[nationalist mide off]

Hvorfor hulen skal vi have Eriksen? James kan da levere langt bedre imod de gode hold, hvorimod Eriksen kun gør det godt mod inferiøre hold.

[nationalist mode on]

Som jeg ser det, er James og Eriksen slet ikke i nærheden af at være samme type spiller. James er en rigtig dygtig dribler, mens Eriksen er en fabelagtig distributør af gode afleveringer. Umiddelbart vil jeg ikke vurdere Eriksen som en 10'er, hvilket James er. Danskeren minder mig utrolig meget om Kroos i forhold til hans afleveringsevner, og han er derfor nok mere en 8'er. Han finder stort set altid den rigtig pasning, ligesom tyskeren gør. Det er vel også derfor, at man overvejer ham som Modric' erstatning. Kroaten spiller jo også lidt længere tilbage på banen, men tager ofte nogle gode dybdeløb, ligesom Eriksen. Samtidig har de begge et godt langskud.

Så hvis man ønsker at vurdere Eriksen ud fra hans flair, så er man ikke fair overfor ham IMO. Det der med, at danskeren kun leverer mod dårlige hold, er også noget BS. Medmindre man selvfølgelig anser Real Madrid som et dårligt hold. (Og en hel del andre engelske storhold).
Sidste redigering: 4 måneder 2 timer siden af Mølbat.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Daniel

Om Vores Rivaler IX 4 måneder 2 timer siden #6414

• Mln25
  • Mln25's profilbillede
  • Forum begynder
Ja ser også med på den kamp. Hazard og Eriksen ville være spændende køb!
Til sommer er det vel realistisk, at den duo kan hentes til 1-1,5 mia, med er par spillere i bytte.
Det er godkendt i dagens marked (se hvad Barca fik for 160 mil euro) ;)
Følgende bruger(e) har sagt tak: Madrid1998

Om Vores Rivaler IX 4 måneder 1 time siden #6415

• Fondo_Sur
  • Fondo_Sur's profilbillede
  • Platin bruger
@Mølbat

Jeg er helt vild med dit profilbillede, men James er ikke en dribler.

Tror at Eriksen ville passe så godt ind på dette Real Madrid! Han er ikke bare god, men løber helt vildt meget i løbet af en kamp.
"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"

Om Vores Rivaler IX 3 måneder 4 uger siden #6416

Dortmund er simpelthen en fornøjelse at følge i år!
(Endnu) en brandkamp af Sancho, Reus og Hakimi.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) har sagt tak: Zyconith

Om Vores Rivaler IX 3 måneder 3 uger siden #6417

Morata er tilbage i Madrid............og klar til at tørne ud for sin barndomsklub.......

Om Vores Rivaler IX 3 måneder 3 uger siden #6418

• El Siete
  • El Siete's profilbillede
  • Platin bruger
Nu hvor Barcelona har købt Frenkie De Jong, hvad siger i så til Adrien Rabiot til Real Madrid på en fri transfer? Nu ved jeg godt CM's ikke ligefrem er positionen hvor truppen mangler forstærkning.
Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Om Vores Rivaler IX 3 måneder 3 uger siden #6419

• Elto92
  • Elto92's profilbillede
  • Ekspert bruger
Haha hold da op Messi har det nemt i la liga... score hver eneste evige kamp. Vi har ingen i nærheden til at true...

Om Vores Rivaler IX 3 måneder 3 uger siden #6420

Det var sgu ærgerligt, at Girona fik det røde kort, de var godt med i kampen. Havde håbet på et X.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Daniel
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.