Om Vores Rivaler IX

5 år 2 måneder siden #6409 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
[nationalist mide off]

Hvorfor hulen skal vi have Eriksen? James kan da levere langt bedre imod de gode hold, hvorimod Eriksen kun gør det godt mod inferiøre hold.

[nationalist mode on]

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #6410 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX
Andre der har set med i Chelsea - Spurs kampen? Hvor jeg dog glæder mig til Hazard, han er alt det Bale ikke er. Langt bedre i de små rum, tager en masse ansvar, hvor man ofte ser ham helt nede omkring egen banehalvdel og med til at diktere spillet (Messi agtigt) og så er han bare konstant farlig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #6411 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev: [nationalist mide off]

Hvorfor hulen skal vi have Eriksen? James kan da levere langt bedre imod de gode hold, hvorimod Eriksen kun gør det godt mod inferiøre hold.

[nationalist mode on]


Som jeg ser det, er James og Eriksen slet ikke i nærheden af at være samme type spiller. James er en rigtig dygtig dribler, mens Eriksen er en fabelagtig distributør af gode afleveringer. Umiddelbart vil jeg ikke vurdere Eriksen som en 10'er, hvilket James er. Danskeren minder mig utrolig meget om Kroos i forhold til hans afleveringsevner, og han er derfor nok mere en 8'er. Han finder stort set altid den rigtig pasning, ligesom tyskeren gør. Det er vel også derfor, at man overvejer ham som Modric' erstatning. Kroaten spiller jo også lidt længere tilbage på banen, men tager ofte nogle gode dybdeløb, ligesom Eriksen. Samtidig har de begge et godt langskud.

Så hvis man ønsker at vurdere Eriksen ud fra hans flair, så er man ikke fair overfor ham IMO. Det der med, at danskeren kun leverer mod dårlige hold, er også noget BS. Medmindre man selvfølgelig anser Real Madrid som et dårligt hold. (Og en hel del andre engelske storhold).
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Mølbat.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #6412 af Mln25
Besvaret af Mln25 på emne Om Vores Rivaler IX
Ja ser også med på den kamp. Hazard og Eriksen ville være spændende køb!
Til sommer er det vel realistisk, at den duo kan hentes til 1-1,5 mia, med er par spillere i bytte.
Det er godkendt i dagens marked (se hvad Barca fik for 160 mil euro) ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #6413 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
@Mølbat

Jeg er helt vild med dit profilbillede, men James er ikke en dribler.

Tror at Eriksen ville passe så godt ind på dette Real Madrid! Han er ikke bare god, men løber helt vildt meget i løbet af en kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #6414 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Dortmund er simpelthen en fornøjelse at følge i år!
(Endnu) en brandkamp af Sancho, Reus og Hakimi.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #6415 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX
Morata er tilbage i Madrid............og klar til at tørne ud for sin barndomsklub.......

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #6416 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
Nu hvor Barcelona har købt Frenkie De Jong, hvad siger i så til Adrien Rabiot til Real Madrid på en fri transfer? Nu ved jeg godt CM's ikke ligefrem er positionen hvor truppen mangler forstærkning.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #6417 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Haha hold da op Messi har det nemt i la liga... score hver eneste evige kamp. Vi har ingen i nærheden til at true...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #6418 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX
Det var sgu ærgerligt, at Girona fik det røde kort, de var godt med i kampen. Havde håbet på et X.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #6419 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete skrev: Nu hvor Barcelona har købt Frenkie De Jong, hvad siger i så til Adrien Rabiot til Real Madrid på en fri transfer? Nu ved jeg godt CM's ikke ligefrem er positionen hvor truppen mangler forstærkning.


Jeg har altid bedre kunne li' Rabiot mere end eksempelvis Verratti af PSG's midtbanespillere. Hans stil har bare tiltalt mig mere. Men jeg vil ikke have ham til Real Madrid. Hvorfor? Fordi Marcos Llorente, Dani Ceballos og Fede Valverde har overbevist mig om, at vi har rigeligt med spillere til at udfylde den rolle, som Rabiot ditto vil få i Real Madrid. Han vil i min bog ikke blive starter.

Jeg håber stadig på Eriksen, HVIS Modric virkelig gerne vil ud på et sidste eventyr til sommer.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, Real HWL, Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #6420 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 skrev: Haha hold da op Messi har det nemt i la liga... score hver eneste evige kamp. Vi har ingen i nærheden til at true...

Der findes også kun 2 af den slags, så når man sælger den ene og rivalen har den anden, er det ikke så mange enkeltmandspræstationer man skal regne med :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce