Om Vores Rivaler IX
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Er du okay? Du har liket Daniel's indlæg, hvor han skriver, at han foretrækker Rabiot foran din kærlighed nr. 1 Verratti? :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: @asp3200.
Er du okay? Du har liket Daniel's indlæg, hvor han skriver, at han foretrækker Rabiot foran din kærlighed nr. 1 Verratti? :D
Nææ nej, rolig nu. Han skriver jo netop at han IKKE vil have rabiot primadonnaen til Madrid da vi har vores egne som godt kan udfylde den midtbane.
Jeg vil have Alaba, Hazard og Mbappe.
Eriksen er ikke god nok synes jeg.
asp3200 skrev:
Nææ nej, rolig nu. Han skriver jo netop at han IKKE vil have rabiot primadonnaen til Madrid da vi har vores egne som godt kan udfylde den midtbane.
Haha :D
Hvordan kan det være du er gået væk fra Verratti? :D
Dios skrev:
asp3200 skrev:
Haha :D
Hvordan kan det være du er gået væk fra Verratti? :D
Han er ikke den samme mere, for skadet og dummer sig tit lig røde kort.
Rendering Error in layout Message/Item: KunenaBbcodeLibrary::DoInstagram(): Argument #1 ($bbcode) must be of type Nbbc\BBCode, string given, called in /var/www/madridista.dk/public_html/libraries/kunena/bbcode/bbcode.php on line 193. Please enable debug mode for more information.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Det er godt nok nedern, at Real ikke har niveauet i øjeblikket... der er simpelthen for lidt pres på Barca generelt.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Elto92 skrev: Det fulstændig til grint. De slår jo næsten hinanden ihjel i England, alle hold kæmper, og så har vi laliga.... haha...en børnehave hvor pædagogerne mishandler deres unger...
Så var det godt du ikke så Chelsea igår. Der var ingen der kæmpede, og de eneste de var ved at dræbe var deres fans.
Real HWL skrev: Barca gør fuldstændig hvad der passer dem. Imponerende de bliver ved med at være så stærke. Og samtidig er det bare møg irriterende! Man bliver sku i dårligt humør.
De er også ret gode til hver sommer at tilføre holdet lidt nyt blod, således der opretholdes en vis sult.
Real HWL skrev: Barca gør fuldstændig hvad der passer dem. Imponerende de bliver ved med at være så stærke. Og samtidig er det bare møg irriterende! Man bliver sku i dårligt humør.
Messi er fantastisk, hvorfor Barcelona også spiller på et højt niveau. De ting hænger sammen. Jeg tror, Barcelonas dominans stopper den dag, hvor Messi ikke længere på toppen af sit spil. Det er en dristig spådom, da jeg formentlig også var blandt dem, der troede det samme, da de først vinkede farvel til Xavi og dernæst Iniesta.
Når det er sagt, så er jeg ikke i dårligt humør for tiden. Tingene lysner i Madrid, og jeg glæder mig som et lille barn til at se dem spille mod Girona i aften. Det er lang tid siden, at jeg har haft dén følelse op til en kamp.