Om Vores Rivaler IX

7 år 4 måneder siden #6421 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX
Sjesse tæt på Betis.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #6422 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
@asp3200.

Er du okay? Du har liket Daniel's indlæg, hvor han skriver, at han foretrækker Rabiot foran din kærlighed nr. 1 Verratti? :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

7 år 4 måneder siden #6423 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: @asp3200.

Er du okay? Du har liket Daniel's indlæg, hvor han skriver, at han foretrækker Rabiot foran din kærlighed nr. 1 Verratti? :D

Nææ nej, rolig nu. Han skriver jo netop at han IKKE vil have rabiot primadonnaen til Madrid da vi har vores egne som godt kan udfylde den midtbane.

Jeg vil have Alaba, Hazard og Mbappe.
Eriksen er ikke god nok synes jeg.

7 år 4 måneder siden #6424 af Dios

asp3200 skrev:

Nææ nej, rolig nu. Han skriver jo netop at han IKKE vil have rabiot primadonnaen til Madrid da vi har vores egne som godt kan udfylde den midtbane.

Haha :D

Hvordan kan det være du er gået væk fra Verratti? :D

7 år 4 måneder siden #6425 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev:

asp3200 skrev:

Haha :D

Hvordan kan det være du er gået væk fra Verratti? :D

Han er ikke den samme mere, for skadet og dummer sig tit lig røde kort.

7 år 4 måneder siden #6426 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om Vores Rivaler IX

Rendering Error in layout Message/Item: KunenaBbcodeLibrary::DoInstagram(): Argument #1 ($bbcode) must be of type Nbbc\BBCode, string given, called in /var/www/madridista.dk/public_html/libraries/kunena/bbcode/bbcode.php on line 193. Please enable debug mode for more information.

7 år 4 måneder siden #6427 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
Latterligt, at Sevilla ikke kan holde den 2-målsføring... 5mål! Tag jer dog sammen!
Det er godt nok nedern, at Real ikke har niveauet i øjeblikket... der er simpelthen for lidt pres på Barca generelt.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

7 år 4 måneder siden #6428 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Det fulstændig til grint. De slår jo næsten hinanden ihjel i England, alle hold kæmper, og så har vi laliga.... haha...en børnehave hvor pædagogerne mishandler deres unger...

7 år 4 måneder siden #6429 af Dios

Elto92 skrev: Det fulstændig til grint. De slår jo næsten hinanden ihjel i England, alle hold kæmper, og så har vi laliga.... haha...en børnehave hvor pædagogerne mishandler deres unger...

Så var det godt du ikke så Chelsea igår. Der var ingen der kæmpede, og de eneste de var ved at dræbe var deres fans.

7 år 4 måneder siden #6430 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
Barca gør fuldstændig hvad der passer dem. Imponerende de bliver ved med at være så stærke. Og samtidig er det bare møg irriterende! Man bliver sku i dårligt humør.

7 år 4 måneder siden #6431 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL skrev: Barca gør fuldstændig hvad der passer dem. Imponerende de bliver ved med at være så stærke. Og samtidig er det bare møg irriterende! Man bliver sku i dårligt humør.

De er også ret gode til hver sommer at tilføre holdet lidt nyt blod, således der opretholdes en vis sult.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

7 år 4 måneder siden #6432 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL skrev: Barca gør fuldstændig hvad der passer dem. Imponerende de bliver ved med at være så stærke. Og samtidig er det bare møg irriterende! Man bliver sku i dårligt humør.

Messi er fantastisk, hvorfor Barcelona også spiller på et højt niveau. De ting hænger sammen. Jeg tror, Barcelonas dominans stopper den dag, hvor Messi ikke længere på toppen af sit spil. Det er en dristig spådom, da jeg formentlig også var blandt dem, der troede det samme, da de først vinkede farvel til Xavi og dernæst Iniesta.

Når det er sagt, så er jeg ikke i dårligt humør for tiden. Tingene lysner i Madrid, og jeg glæder mig som et lille barn til at se dem spille mod Girona i aften. Det er lang tid siden, at jeg har haft dén følelse op til en kamp.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo