Om Vores Rivaler IX

6 år 11 måneder siden #7213 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Vasquez på vej til Arsenal. Spændende, der nævnes 27 mil pund. God fødselsdag Lucas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #7214 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Om Vores Rivaler IX

asp3200 skrev: Vasquez på vej til Arsenal. Spændende, der nævnes 27 mil pund. God fødselsdag Lucas

Hvis vi kan slippe af med Vazquez og Asensio så lysner det

6 år 11 måneder siden #7215 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Om Vores Rivaler IX

asp3200 skrev: Vasquez på vej til Arsenal. Spændende, der nævnes 27 mil pund. God fødselsdag Lucas

Hvis det virkelig lykkes Florentino Pérez at få £27 millioner for Lucas Vázquez, fortjener han at få rejst en statue foran det moderniserede Bernabéu.

6 år 11 måneder siden #7216 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om Vores Rivaler IX
I øvrigt tankevækkende at ikke ÉN eneste spiller i U21-landsholdets trup på 23 mand, var fra Barcelona. Omend vi heller ikke kan prale af det helt store aftryk i forhold til at have udviklet de spillere, så var det da trods alt to fra Real der i fællesskab løftede trofæet som anførere og bærende spillere.

6 år 11 måneder siden #7217 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om Vores Rivaler IX

Mølbat skrev:

Hvis det virkelig lykkes Florentino Pérez at få £27 millioner for Lucas Vázquez, fortjener han at få rejst en statue foran det moderniserede Bernabéu.

Jeg synes du er hård ved Vazquez, han er slet ikke så dårlig som jeg synes mange gør ham til. Han er ikke en man falder baglæns ned af stolen over, men han arbejder altid stenhårdt, og udfører de opgaver han bliver bedt om. Hvis alle på holdet havde samme indstilling og disciplin som ham til hver kamp, så tror jeg vi ville klare os bedre i La Liga.

Selvfølgelig er han ikke i idealopstillingen, men i min optik er han heller ikke nødvendigvis en af de spillere der bare SKAL væk.
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved JesperA.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Dios, Real HWL, Lars1991, 2:18

6 år 11 måneder siden #7218 af Mølbat

JesperA skrev:

Mølbat skrev:

Jeg synes du er hård ved Vazquez, han er slet ikke så dårlig som jeg synes mange gør ham til. Han er ikke en man falder baglæns ned af stolen over, men han arbejder altid stenhårdt, og udfører de opgaver han bliver bedt om. Hvis alle på holdet havde samme indstilling og disciplin som ham til hver kamp, så tror jeg vi ville klare os bedre i La Liga.

Selvfølgelig er han ikke i idealopstillingen, men i min optik er han heller ikke nødvendigvis en af de spillere der bare SKAL væk.

IMO var Lucas Vázquez netop et symbol på, hvad der var galt med Real Madrid i sidste sæson. Man havde i mange transfervinduer forsømt at forstærke holdet ordentligt, hvilket kulminerede sidste sæson med, at en ufattelig middelmådig spiller som Lucas V. var fast mand i startopstillingen i store dele af sæsonen. Har intet at indvende mod hans indstilling og arbejde, men hvis en spiller med hans evner kan være en prominent figur for Los Blancos, står det ufattelig skidt til.
Klubben har heldigvis handlet, og mulighederne på kanten ser utrolig stærke ud frem imod den nye sæson. Derfor må Lucas Vázquez naturligvis også sælges. Hvis han ender med at stjæle en plads fra enten Rodrygo, Brahim eller Vinicius, har Real Madrid virkelig skudt sig selv i foden. Asensio og Hazard er selvskrevne til førsteholdet, men de tre førnævnte spillere har været sat i forbindelse med udlejninger. Så vil jeg ærlig talt langt hellere se Lucas Vázquez smutte end én af dem.

6 år 11 måneder siden #7219 af Mølbat

JesperA skrev: I øvrigt tankevækkende at ikke ÉN eneste spiller i U21-landsholdets trup på 23 mand, var fra Barcelona. Omend vi heller ikke kan prale af det helt store aftryk i forhold til at have udviklet de spillere, så var det da trods alt to fra Real der i fællesskab løftede trofæet som anførere og bærende spillere.

Dani Olmo er vist udviklet i La Masía, men ham sendte man til Kroatien, da floppet Alen Halilovic blev hentet, hvilket jo bare er endnu et eksempel på, at Barcelonas akademi bliver negligeret af klubbens ledelse. Man tror slet ikke på egne talenter i ligeså høj grad som før, og sender dem i stedet til andre europæiske klubber før de overhovedet får en chance på førsteholdet.

Desuden kan man også inkludere Borja Mayoral blandt de Real Madrid-spillere, som var i den spanske u/21-trup. (Også selvom klubben forsømmer at gøre det på sociale medier). Han er trods alt Real Madrid-spiller lidt endnu, og er udviklet i klubben.
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Mølbat.

6 år 11 måneder siden #7220 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: De sælger jo Dembele og/eller Coutinho.

Nok begge, men de får jo ikke i nærheden af hvad de har givet for dem og så tjener Neymar og Griezmann nok over det dobbelte af Dembele og Coutinho. Neymar til 220M+ en lønpakke på 25M+ årligt (har læst han er villig til at gå 10M ned i løn) over 5/6 år, Griezmann til 120M + mindst 20M årligt (hvad han tjener nu) og så Frenkie de Jong til 75M + 10-16M i løn - jeg fatter det ikke, det er jo en afskrivning på over €750M de næste 5-6 år for 3 spillere.
Jeg er med på at vi har brugt 300M allerede, og stadig ikke er færdige, men klubben er jo godt i gang med at tjene mindst halvdelen ind igen og så er der jo ikke købt dyrt ind i 5 år, samt at lønningerne er relativt lave specielt hvis Bale smutter på leje - Messi alene tjener vel 3/4 gange mere end Bale.

PS er der ikke noget med at Neymar stadig har en sag kørende mod Barcelona omkring ubetalt løn?

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

6 år 11 måneder siden #7221 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Vi burde nappe Dembele.

6 år 11 måneder siden #7222 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Ndombele officielt til Tottenham. Godt køb

6 år 11 måneder siden #7223 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

asp3200 skrev: Ndombele officielt til Tottenham. Godt køb

Øv. Håbede på det til det sidste. Havde gerne set hans dynamik på midtbanen.
Følgende bruger(e) sagde tak: JK

6 år 11 måneder siden #7224 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Det er efterhånden tåkrummende at se Messi optræde for Argentina. Han burde sgu være stoppet første gang han truede med det - siden da har han jo bare blameret sig med den ene håbløse indsats og slutrunde efter den anden.

Jeg har tidligere frydet mig over hans impotens på landsholdet, men igår synes jeg faktisk at det var svært at se på. Som at se en gammel rotte forsøge at komme op af toiletkummen, for gang på gang at glide ned igen. Morsomt indtil det går op for én af den faktisk er ved at drukne.

Leveret af Kunena Forum