Om Vores Rivaler IX
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real HWL skrev:
Daniel skrev: Ouch, Barca! Det ser ikke alt for godt ud for catalanernes drømme om at lande Griezmann.
Atletico Madrid er sure. Meget sure.
Hvad er der sket?
Hvis Barca aktivere hans frikøbsklausul, er der vel ikke så meget Atletico kan gøre.
Her lidt om sagen på engelsk: www.marca.com/en/football/spanish-footba...2704e6d4f8b4621.html
Ja de spytter virkelig mange store spillere ud dernede, og mange af de senere års spillere fra Real har også været gennem de klubber, som Di Maria, Pepe, Coentrao, James, Jovic, Danilo, Militao m.fl.-#7- skrev:
Mr.Jensen skrev: Er godt klar over at man på youtube kan få selv John Carew til at se godt ud. Men har lige set nogle forskellige klip med Joao Felix, og han ser virkelig spændende ud. Tror overhovedet ikke på at Lillebror kan blande sig i mesterskabskampen, da de skal erstatte for mange af de bærende spiller, men jeg kommer til at holde meget øje med Felix. han ser ud til at have XFactor
Han har set rigtig god ud i både Europa League og den portugisiske liga i sidste sæson. Men 126 mio. bananer, det er virkelig mange penge for en 19-årig der ikke hedder Mbappe. Ender han som Gelson Martins eller Thomas Lemar, så er det vel det største flop nogensinde i fodboldverdenen, måske pånær Coutinho? Så ved jeg godt at Atl. Madrid får mange for Grissemanden, men alligevel, at fyre dem allesammen efter Felix efter én god sæson i Portugal... Puha, det er et stort gamble synes jeg, og et gamble jeg er glad for at man trods alt ikke tager hos os. Man må håbe for Atl. Madrid at deres scouts virkelig har gjort deres hjemmearbejde.
Noget helt andet er, er der andre klubber i verden som er så gode til at sælge spillere som Benfica og Porto? De må have en sund økonomi efterhånden i det portugisiske.
Noget der dog æder rigtigt meget af klubbernes bundlinje er, at de ikke altid ejer spillerne selv. Ved rigtigt mange af de store salg fra Portugal, herunder har især været nævnt Falcao, Di Maria, Jackson Martinez, Mangala og senest Felix, går pengene i lommer på store firmaer. Og i rigtigt mange af tilfældene er det Gestifute. Jeg ved ikke om han er en helt unik scout, eller blot er så rig at han opkøber rettigheder til alle spillere i ligaen, men det kan nærmest ikke lade sig gøre at købe en spiller med tilknytning til Portugal eller Liga NOS, uden at smøre Jorge Mendes' lommer. I tilfældet med Joao Felix har jeg flere steder læst at det er op mod 30% af den samlede sum.
Og Bartomeu... Han/Barca har i den grad ageret respektløs og langt hen af vejen idiotisk. Den måde han udtaler sig om Neymar/PSG situationen og Griezmann er altså ikke særlig heldig. Jeg forstår sgu godt Lillesøster er hidsig.
Grisen er blevet bedt om at møde op til preseason. Jeg tænker ikke Wanda tager særlig godt imod ham, hvis han stadig måtte være i klubben når ligaen skydes igang. Kæmpe fjols.
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Hold kæft hvor er Griezmann bare en skidt Karl på alle tænkelige måder.
Og Bartomeu... Han/Barca har i den grad ageret respektløs og langt hen af vejen idiotisk. Den måde han udtaler sig om Neymar/PSG situationen og Griezmann er altså ikke særlig heldig. Jeg forstår sgu godt Lillesøster er hidsig.
Grisen er blevet bedt om at møde op til preseason. Jeg tænker ikke Wanda tager særlig godt imod ham, hvis han stadig måtte være i klubben når ligaen skydes igang. Kæmpe fjols.
PSG må sgu også være godt hidsige over at han bekræfter at Neymar vil væk, det må ikke have faldet i god jord blandt fans og spillere i PSG. Synes godt nok Barcelona klovner rundt i det til tider og det er her jeg synes Real Madrid oftest opfører sig mere som gentlemen.
Man kan også undre sig over at Barcelona beder om lov til at betale frikøbsklausulen senere, enten venter de på Neymar eller også har de simpelthen ikke pengene. I hvert fald ikke før Dembele/Coutinho er sendt videre.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/messi-give...-og-dommere-skylden/
Fantastisk spiller, skrøbeligt sind.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Ramos4 skrev: Messi kunne ikke klare at være i Ronaldos sko bare én dag. Den mindste modgang og så føler Messi hele verden er imod ham. Prøv at tænke på hvor mange rygklappere han har og hvordan alle elsker ham. Han skulle prøve at vinde 5 guldbolde når han samtidig bliver piftet af i 90 minutter på samtlige stadions i verden (nogen gange endda hans egen hjemmebane).
Ja, og så er han altså heller ikke den engel, som han får lov at portrætteret som...
Der var ikke skyggen af rødt, men andre og mere ‘kontroversielle’ spillere - som Ronaldo - var blevet slagtet for de udtalelser der :o
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
nono skrev: Griezmann har godt nok sat sig selv i en potentiel lorte-position... Ville det ikke være poetisk retfærdighed hvis Barcelona lavede en "Griezmann" og droppede handlen? Så har vi en Griezmann som sidder derhjemme, har lavet kontraktbrud for ikke at møde op til pre-season og ingen umiddelbare bejlere som virker interesserede i at smide 120m euro...
Og hvis det sker ville Atlético Madrid også være i problemer, da de allerede har spenderet de penge, som de regnede med at få for Griezmann på João Felix. Så de er i lidt af et dilemma lige nu. Enten kan de give efter for tåberne på Barcelonas direktionsgang og dermed sælge franskmanden, eller så kan de vise, at de rent faktisk mener det, de skrev i deres udmelding og straffe både catalanerne og Griezmann ved at nægte at forhandle med Barcelona. Så valget er lige nu 'dæk udgifter til João Felix-handlen vs. Integritet'.
Ramos4 skrev: Messi kunne ikke klare at være i Ronaldos sko bare én dag. Den mindste modgang og så føler Messi hele verden er imod ham. Prøv at tænke på hvor mange rygklappere han har og hvordan alle elsker ham. Han skulle prøve at vinde 5 guldbolde når han samtidig bliver piftet af i 90 minutter på samtlige stadions i verden (nogen gange endda hans egen hjemmebane).
Det er nok ved at gå op for ham at klokken er 5 minutter i CR7 hvad angår GOAT debatten. På sigt vil GOAT debatten 100p blive afgjort af hvem der vinder flest store titler -- specielt antallet af Ballon d´ors, CL og landsholdstitler vil vægte -- og CR trækker fra på alle parametre.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Arh, jeg tror der trods alt er rigeligt med meritter at tage af for Messi, men det er sgu alligevel spøjst hvor dårlig en taber, han alligevel virker som, når det går mod ham? I alt fald ligner det, at det manglende trofæ for landsholdet er begyndt at blive en forbandelse for ham.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu