Om Vores Rivaler IX

1 uge 3 dage siden #7345 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Udover Messi har Barcas angreb da været rimeligt tandløst i sidste sæson. Griezman er med al respekt ikke lige frem en spiller vi skal frygte. Kan ikke se hvorfor han skulle være bedre end Malcom eksempelvis.. Han er totalt overvurderet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 3 dage siden #7346 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Griezmann bliver præsenteret for en tomt Camp Nou på søndag. Rimelig underligt.

1 uge 3 dage siden #7347 af emilkm123
Besvaret af emilkm123 på emne Om Vores Rivaler IX
Tror det er grundet at tilskuerne vil bruge tiden på at brokke sig over præsidenten under fremvisningen, som de gjorde under Frenkie De Jong fremvisning på camp nou

1 uge 3 dage siden #7348 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX

emilkm123 skrev: Tror det er grundet at tilskuerne vil bruge tiden på at brokke sig over præsidenten under fremvisningen, som de gjorde under Frenkie De Jong fremvisning på camp nou

De skifter græstæppet.

www.google.dk/amp/s/amp.marca.com/en/foo...6163f57b88b4655.html

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.

1 uge 3 dage siden #7349 af Ramos4
Tal om dårlige undskyldninger. Bernabéu får da også skiftet græs hvert år efterhånden. Skulle vi have droppet at præsentere Hazard foran 60.000 mennesker fordi der ikke ligger græs? Jeg forstår ikke Barca, men dem om det. Jeg tror nu ikke fansene vil tage dårligt imod Griezmann.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn

1 uge 1 dag siden #7350 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om Vores Rivaler IX
Neymar

Han gør da alt hvad han kan for at vende klubben og fansene mod sig..
Sidste redigering: 1 uge 1 dag siden ved JesperA.

6 dage 18 timer siden #7351 af Ramos4
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben, Evden

5 dage 22 timer siden #7352 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

JesperA skrev: Neymar

Han gør da alt hvad han kan for at vende klubben og fansene mod sig..

I al den tid jeg har fulgt fodbold, mindes jeg ikke en spiller, der er så illoyal over for den klub, han spiller for, som Neymar. Hvor er jeg dog glad for at vi ikke hentede ham i sin tid, det til trods for, at vi højst sandsynligt havde tilføjet en La liga titel eller to til samlingen.

Lige fra han kom til Barca, har der været tale om svindel og bedrag i forbindelse med hans handel. Så starter han en krig med Barca fordi han vil til PSG og al deres millioner. Læg dertil at han kører en retssag mod netop Barca, selv om han offentliggjorde sin handel med PSG lige efter at han var berettig til sin loyalitetsbonus Efter al dette skulle man tro, at døren var smækket i for al snak om en tilbagevenden, men næh. Det er Barca og de har ingen ære. Nu starter klovenen en ny krig mod den klub, der betalte så mange penge for ham i sin tid.

Jeg er med på at vi er mennesker og at vi sagtnes kan træffe forkerte beslutninger i vores liv. Det er helt naturligt, men så må man finde en løsning på en respektfuld måde. Så må man kigge indad. I Neymars tilfælde, der er han ligeglad med alt. PSG kommer jo til at tabe enorme mange penge på ham, når Barca udmærket ved, at han ikke vil spille for PSG. De sidder bare og venter på at tiden arbejder for dem, indtil PSG mærker presset.

Hvor jeg dog håber på at ledelsen i PSG bliver stædige og fuldstændig slå hårdt tilbage og fortæller Neymar at han ingen steder skal henne - lige som de gjord med Veratti.

I øvrigt så har Neymar en retsag mod Barca kørende, en anklage om voldtægt og nu også en skattesag i Spanien for slet ikke at snakke om al hans ballade med PSG. Puha..han får jo Balotelli til at ligne en engel.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, El Siete

5 dage 22 timer siden #7353 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX
i øvrigt er det bare mig eller er Barca (eller ledelsen) ved at pisse mange andre klubber og spillere af samtidig med at de viser at de ingen ære og værdier har?

Vi skal ikke længe tilbage til, hvor de var i krig med Liverpool vedr. Coutinho. Nu beskylder Coutinhos agent Barca for at lyve, da de pynter på at bruge ham som en evt. byttehandel med PSG for Neymar. Selv om de har fortalt både spilleren og agenten det stik modsatte.

Læg dertil Grissen og al den ballade der var omkring ham sidste år, hvor han jo ydmygede Barca totalt med sin berømte video. Så skulle man tro, at de aldrig vil være interesseret i ham igen, men næh nej, de smider 120 millioner efter ham og starter en ny krig med ATM, som de ellers plejer at være på god talefod med.

Samme sag med Neymar. Da han forlod dem var der kæmpe ballade og snak om snyd og bedrag. Det endte også med at Neymar sagsøgte dem for 120 M. Men hellere ikke i det her tilfælde afskrækker det "Mere end en klub" fra at hente ham tilbage. Og en nye krig er startet med PSG.

Hvor er jeg dog glad for at vores ledelse ikke agerer på samme måde. Vi har naturligvis nogle svipsere engang i mellem, men jeg mener slet ikke at der er en (top)klub, der er i nærheden af den destruktive attitude, som Barca udviser for tiden.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

5 dage 17 timer siden #7354 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX
Trippier til lillesøster

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.

5 dage 16 timer siden #7355 af Ramos4
Juve henter De Ligt og er stadig med i kapløbet for Pogba og Icardi. De må da også skulle sælge for ikke at komme i problemer med FFP.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

3 dage 21 timer siden #7356 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: Juve henter De Ligt og er stadig med i kapløbet for Pogba og Icardi. De må da også skulle sælge for ikke at komme i problemer med FFP.

Og hvis De Ligt fortsætter hans udvikling, så har jeg på en fornemmelse at Real snupper ham som Ramos’ arvtager og Real Madrids fremtidige 4’er om 2-3 år. De Ligt forguder Ramos og liker nærmest alle hans IG post. De Ligt fortæller også at han valgte Italien for at udvikle hans spil. Just my thoughts.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.