Om Vores Rivaler IX
- Cristiano7
- Platin bruger
-
mohbar skrev:
Cristiano7 skrev:
Ramos4 skrev: Juve henter De Ligt og er stadig med i kapløbet for Pogba og Icardi. De må da også skulle sælge for ikke at komme i problemer med FFP.
Og hvis De Ligt fortsætter hans udvikling, så har jeg på en fornemmelse at Real snupper ham som Ramos’ arvtager og Real Madrids fremtidige 4’er om 2-3 år. De Ligt forguder Ramos og liker nærmest alle hans IG post. De Ligt fortæller også at han valgte Italien for at udvikle hans spil. Just my thoughts.
Tror snarere det ender med at han ligesom Pogba, Mpabbe mfl. ender med at performe. Når vi så vover at byde på ham vil prisskiltet vise 250 mio euro eller deromkring.
Han kan købes fri for 150 mio euro om vist 2 år. Det er blevet indført i hans kontrakt. Ja lige lovligt dyrt for en forsvarsspiller.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Cristiano7 skrev:
mohbar skrev:
Cristiano7 skrev:
Ramos4 skrev: Juve henter De Ligt og er stadig med i kapløbet for Pogba og Icardi. De må da også skulle sælge for ikke at komme i problemer med FFP.
Og hvis De Ligt fortsætter hans udvikling, så har jeg på en fornemmelse at Real snupper ham som Ramos’ arvtager og Real Madrids fremtidige 4’er om 2-3 år. De Ligt forguder Ramos og liker nærmest alle hans IG post. De Ligt fortæller også at han valgte Italien for at udvikle hans spil. Just my thoughts.
Tror snarere det ender med at han ligesom Pogba, Mpabbe mfl. ender med at performe. Når vi så vover at byde på ham vil prisskiltet vise 250 mio euro eller deromkring.
Han kan købes fri for 150 mio euro om vist 2 år. Det er blevet indført i hans kontrakt. Ja lige lovligt dyrt for en forsvarsspiller.
3 år og den stiger årligt.
Fatter være ikke hvorfor vi (Zidane) vil smide guld på gaden.
mohbar skrev: Ifl nogle medier har Atletico Eriksen som plan B hvis det mislykkes at hente James...
Eriksen? Guld? Han har ikke niveauet til at spille i Real. Hvordan er han bedre end James, Kovacic, Ceballos og et hav af andre midtbanespillere, som ikke er slået til i Madrid i de seneste år?? Vi har brug for langt mere kvalitet.
Desuden virker han som en humørspiller og dem har vi ikke brug for flere af.
Bismo skrev:
mohbar skrev: Ifl nogle medier har Atletico Eriksen som plan B hvis det mislykkes at hente James...
Eriksen? Guld? Han har ikke niveauet til at spille i Real. Hvordan er han bedre end James, Kovacic, Ceballos og et hav af andre midtbanespillere, som ikke er slået til i Madrid i de seneste år?? Vi har brug for langt mere kvalitet.
Desuden virker han som en humørspiller og dem har vi ikke brug for flere af.
Det er også det jeg mener. at vi vil af med James samtidig med at vi tilsyneladende gerne vil have Erikson som jeg bestemt ikke mener har kvalitet til Real Madrid. Mht at smide guld så mener jeg altså James Rodriguez som har meget mere kvalitet i sig
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Klart et niveau over Ceballos, Kovacic mm.
Fondo_Sur skrev: Så er Eriksen talt nok ned. Han er en klassespiller.
Klart et niveau over Ceballos, Kovacic mm.
Tak! Jeg synes bestemt heller ikke Eriksen er en humørspiller som Bismo kalder ham. Han har præsteret stabilt på et meget højt niveau i Premier League de sidste år, og langt de fleste kampe på landsholdet efter Åge kom til, og han begyndte at blive brugt rigtigt.
Jeg er sikker på at Eriksen kunne blive en succes i Real Madrid, og så ville det da være fantastisk med en danske i den hvide trøje, og det kunne også hjælpe til at bringe La Liga tilbage på dansk tv, mere end en enkelt kamp her og der på tv2 sport.
Bismo skrev: Fekir skifter fra Lyon til Betis. Den havde jeg ikke lige set komme.
Vildt nok Betis kan tiltrække såden en spiller. Liverpool var tæt på at hente ham sidste sæson for omkring €60mill. Mener det var lægetjekket der satte en stopper for hans skifte.
Real HWL skrev:
Bismo skrev: Fekir skifter fra Lyon til Betis. Den havde jeg ikke lige set komme.
Vildt nok Betis kan tiltrække såden en spiller. Liverpool var tæt på at hente ham sidste sæson for omkring €60mill. Mener det var lægetjekket der satte en stopper for hans skifte.
Umiddelbart synes jeg det er en nedgradering klubmæssigt, men liga-mæssigt er det helt klart en opgradering.
Jeg havde nok set ham komme til klubber såsom Chelsea/United/Atl.Madrid-klubber/Tottenham mm.