Om Vores Rivaler IX

3 måneder 3 uger siden #7357 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Cristiano7 skrev:

Ramos4 skrev: Juve henter De Ligt og er stadig med i kapløbet for Pogba og Icardi. De må da også skulle sælge for ikke at komme i problemer med FFP.

Og hvis De Ligt fortsætter hans udvikling, så har jeg på en fornemmelse at Real snupper ham som Ramos’ arvtager og Real Madrids fremtidige 4’er om 2-3 år. De Ligt forguder Ramos og liker nærmest alle hans IG post. De Ligt fortæller også at han valgte Italien for at udvikle hans spil. Just my thoughts.

Tror snarere det ender med at han ligesom Pogba, Mpabbe mfl. ender med at performe. Når vi så vover at byde på ham vil prisskiltet vise 250 mio euro eller deromkring.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 uger siden #7358 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: Juve henter De Ligt og er stadig med i kapløbet for Pogba og Icardi. De må da også skulle sælge for ikke at komme i problemer med FFP.

Så vidt jeg har forstået betaler Juventus af over 5 år og der bliver kun trukket 15 millioner euro fra denne sæson. Økonomiske set har de lavet en rigtig god deal, som ikke forhindrer dem i at handle mere.
Jeg er mere forundret over hvordan Barcelona kan blive ved med at smide den ene milliard efter den anden. Det er jo ikke fordi de sælger spillere dyrt og Neymar-pengene har de brugt op til flere gange. Griezmann og (måske) Neymar i samme vindue.

3 måneder 3 uger siden #7359 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev:

Cristiano7 skrev:

Og hvis De Ligt fortsætter hans udvikling, så har jeg på en fornemmelse at Real snupper ham som Ramos’ arvtager og Real Madrids fremtidige 4’er om 2-3 år. De Ligt forguder Ramos og liker nærmest alle hans IG post. De Ligt fortæller også at han valgte Italien for at udvikle hans spil. Just my thoughts.

Tror snarere det ender med at han ligesom Pogba, Mpabbe mfl. ender med at performe. Når vi så vover at byde på ham vil prisskiltet vise 250 mio euro eller deromkring.

Han kan købes fri for 150 mio euro om vist 2 år. Det er blevet indført i hans kontrakt. Ja lige lovligt dyrt for en forsvarsspiller.

3 måneder 3 uger siden #7360 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX

Cristiano7 skrev:

mohbar skrev:

Cristiano7 skrev:

Han kan købes fri for 150 mio euro om vist 2 år. Det er blevet indført i hans kontrakt. Ja lige lovligt dyrt for en forsvarsspiller.

3 år og den stiger årligt.

3 måneder 3 uger siden #7361 af mohbar
Ifl nogle medier har Atletico Eriksen som plan B hvis det mislykkes at hente James...

Fatter være ikke hvorfor vi (Zidane) vil smide guld på gaden.
Sidste redigering: 3 måneder 3 uger siden ved mohbar.

3 måneder 3 uger siden #7362 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev: Ifl nogle medier har Atletico Eriksen som plan B hvis det mislykkes at hente James...

Eriksen? Guld? Han har ikke niveauet til at spille i Real. Hvordan er han bedre end James, Kovacic, Ceballos og et hav af andre midtbanespillere, som ikke er slået til i Madrid i de seneste år?? Vi har brug for langt mere kvalitet.

Desuden virker han som en humørspiller og dem har vi ikke brug for flere af.

3 måneder 3 uger siden #7363 af mohbar

Bismo skrev:

mohbar skrev: Ifl nogle medier har Atletico Eriksen som plan B hvis det mislykkes at hente James...

Eriksen? Guld? Han har ikke niveauet til at spille i Real. Hvordan er han bedre end James, Kovacic, Ceballos og et hav af andre midtbanespillere, som ikke er slået til i Madrid i de seneste år?? Vi har brug for langt mere kvalitet.

Desuden virker han som en humørspiller og dem har vi ikke brug for flere af.

Det er også det jeg mener. at vi vil af med James samtidig med at vi tilsyneladende gerne vil have Erikson som jeg bestemt ikke mener har kvalitet til Real Madrid. Mht at smide guld så mener jeg altså James Rodriguez som har meget mere kvalitet i sig

3 måneder 3 uger siden #7364 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Det er vildt nok at beskrive James som guld, når han ikke har vist et kontinuerligt højt niveau i årevis.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, El Siete

3 måneder 3 uger siden #7365 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Så er Eriksen talt nok ned. Han er en klassespiller.

Klart et niveau over Ceballos, Kovacic mm.

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Lars1991, El Siete, doven, Jbner, Ramos4

3 måneder 3 uger siden #7366 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev: Så er Eriksen talt nok ned. Han er en klassespiller.

Klart et niveau over Ceballos, Kovacic mm.

Tak! Jeg synes bestemt heller ikke Eriksen er en humørspiller som Bismo kalder ham. Han har præsteret stabilt på et meget højt niveau i Premier League de sidste år, og langt de fleste kampe på landsholdet efter Åge kom til, og han begyndte at blive brugt rigtigt.
Jeg er sikker på at Eriksen kunne blive en succes i Real Madrid, og så ville det da være fantastisk med en danske i den hvide trøje, og det kunne også hjælpe til at bringe La Liga tilbage på dansk tv, mere end en enkelt kamp her og der på tv2 sport.

3 måneder 3 uger siden #7367 af Bismo
Det kunne selvfølgeligt være rart med en dansker i den hvide trøje, men tror desværre ikke Eriksen er den type spiller, som vi har brug for pt. Vi har brug for noget fysik og fart a la Pogba.

3 måneder 3 uger siden #7368 af Bismo
Fekir skifter fra Lyon til Betis. Den havde jeg ikke lige set komme.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.