Om Vores Rivaler IX

5 år 4 måneder siden #7333 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: Jeg synes stadig en front med Messi-Suarez-Neymar-Griezmann lyder som FM-snak. Det hold må da knække over hele tiden. Men spændende bliver det. Vi får desværre nok endnu en svær sæson på den hjemlige front.

Vanvittigt angreb, men ren FM. Læste på Marca den anden dag at det er lønninger for €120M bare for de fire, så har svært ved at tro på det.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #7334 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete skrev:

Ramos4 skrev: Jeg synes stadig en front med Messi-Suarez-Neymar-Griezmann lyder som FM-snak. Det hold må da knække over hele tiden. Men spændende bliver det. Vi får desværre nok endnu en svær sæson på den hjemlige front.

Vanvittigt angreb, men ren FM. Læste på Marca den anden dag at det er lønninger for €120M bare for de fire, så har svært ved at tro på det.

Barca bruger i forvejen over 80% af deres udgifter på lønninger. Det er vanvittigt.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.

5 år 4 måneder siden #7335 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Om Vores Rivaler IX

Ro på, Real Madrid har da både Vini & Asensio..
Der må komme flere forstærkninger, da det reelt kun er Hazard der må formodes at være starter. Der er ikke sket meget med det hold der havde en rædsels sæson sidst.

5 år 4 måneder siden #7336 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
Nu håber jeg ikke ligefrem på Neymar, men hvis PSG gerne vil af med ham til 150M, som AS skriver, og det står mellem ham og Pogba til den pris, så er det næsten (og kun næsten) lige før jeg ville tage den handel i stedet for.

en.as.com/en/2019/07/11/football/1562831163_727916.html

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 5 år 4 måneder siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

5 år 4 måneder siden #7337 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete skrev: Nu håber jeg ikke ligefrem på Neymar, men hvis PSG gerne vil af med ham til 150M, som AS skriver, og det står mellem ham og Pogba til den pris, så er det næsten (og kun næsten) lige før jeg ville tage den handel i stedet for.

en.as.com/en/2019/07/11/football/1562831163_727916.html

Men eftersigne vil han jo kun til Barca, hvor han kan genforenes med Messi og kannibalen.

Jeg er med på at man ikke kan sige nej til spiller af den kaliber, men jeg synes han historik er utrolig bekymrende. Han har i TO omgange nu skabt ballade fordi han ikke vil være i den klub, som ellers betaler ham så mange penge. Han skaber også splid i omklædningsrummet og er en del skadet efterhånden.

Derudover er vi efterhånden godt og grundigt dækket på den venstrekant. Jeg tror at valget har været mellem ham og Hazard og jeg er ikke i tvivl om, at klubben har valgt rigtigt. Hazard er alt det Neymar ikke er. Ydmyg, fokusetet etc. Og så vil han om nogen RM.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, El Siete

5 år 4 måneder siden #7338 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg forstår egentlig ikke al den hetz, som Pogba bliver udsat for. Vi har brug for en type som ham. Desuden har han et godt forhold til Zidane, og hvis den gode træner vurderer, at han ville styrke vores hold og ikke have en negativ påvirkning på harmonien så må vi jo respektere det.

Neymar har vi derimod slet ikke brug for. Og da slet ikke nu, hvor han stort set har smadret sin karriere/ry.

Han ville totalt ødelægge harmonien i truppen og med alle sine skader, ville hun jo blive til Bale nr. 2. Ekstremt dårlig investering.
Sidste redigering: 5 år 4 måneder siden ved Bismo.

5 år 4 måneder siden #7339 af Kaká8
Besvaret af Kaká8 på emne Om Vores Rivaler IX
Så er det officielt, Barca betaler de 120 mio euro til Atletico for Griezmann - den nye frikøbsklausul er på 800 mio euro. Det bliver interessant at se om han kan leve op til den sum penge, når man ser på hans historik det seneste stykke tid.

HALA MADRID Y NADA MAS

5 år 4 måneder siden #7340 af Reus
Besvaret af Reus på emne Om Vores Rivaler IX
Et angreb som allerede er længder foran vores. De får så lige tilføjet Griezmann, som egentlig passer godt ind til i front sammen med TUDE-Messi og kannibalen på sympati-fronten. Og endnu en gang forstår Barcelona at skabe et sandt drama mellem spiller og klub.

Jeg håber heller ikke, at Neymar kommer til klubben. Jeg kan ikke forestille ham i den pæne trøje. Der må satses på Jovic, Vinicius og så Rodrygo. Spillere som vi har betalt dyrt for og som Neymar vil blokere for spilletid og for den sags skyld nok også vil hente Dani Alves med sig, så han kan blokere for andre, når Neymar skal have lov til at tage frispark eller straffespark.

Giv det et års tid og så kan vi forhåbentlig hente Mbappé, mens Messi og Suarez kun bliver ældre. Her ser jeg næppe Griezmann være nogen langtidsholdbar løsning, men lige nu ser Barca rigtig stærke ud.

5 år 4 måneder siden #7341 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Om Vores Rivaler IX
Barcelona er klart storfavoritten til at genvinde LaLiga og den er blevet større med Griezmann.

Real Madrid har stadigvæk ikke fundet trioen som kan vinde ligaen hjem med masser af mål.
Hazard er fantastisk, men han kommer ikke til at score +50mål.
Benzema kan være fantatisk og ustabilt.
Og så har vi Jovic, Bale, Vinicinius, Asensio, Isco, Rodrygo... det er svært at fornemme hvordan deres sæson kan blive.

Bare Mbappe ville komme i år... Men ses næste år, Kylian!

5 år 4 måneder siden #7342 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Om Vores Rivaler IX
Al den snak om Mbappe. Vinicius sætter det hele på plads i den kommende sæson. Han var 18 år, spillede sin debutsæson for verdens største klub som var i dyb spillemæssig krise. Han legede med sine modstandere på venstrefløjen. Han kommer til at dominere fuldstændig i den nye sæson. Han vil igen i år blive det spillemæssige omdrejningspunkt. Han vil skabe så meget ravage hos modstanderen. Det vil Hazard, Rodrygo, benz og Jovic kunne udnytte. Vi mangler lige en enkelt forstærkning på midtbanen så har vi et hold der kan vinde det hele. Jeg håber det bliver Van der Beek. Vi vil i så fald kunne praktisere den form for overfaldsfodbold som Ajax og Liverpool har haft stor succes med. Det vil Barca ikke kunne modstå.

5 år 4 måneder siden #7343 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Udover Messi har Barcas angreb da været rimeligt tandløst i sidste sæson. Griezman er med al respekt ikke lige frem en spiller vi skal frygte. Kan ikke se hvorfor han skulle være bedre end Malcom eksempelvis.. Han er totalt overvurderet.

5 år 4 måneder siden #7344 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Griezmann bliver præsenteret for en tomt Camp Nou på søndag. Rimelig underligt.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.

Leveret af Kunena Forum