Carlos Carpio, Marca: Real Madrid indledte vejen mod et nederlag fra det øjeblik, hvor Zidane offentliggjorde startopstillingen. +++ Antonio Romero, AS: Isco er ikke god nok til at spille i Real Madrid eller nogen andre steder. +++ Álvaro Benito i AS: Man skal forvente meget mere af Jovic, som var usynlig mod Mallorca. Det gælder også for Isco, som bør genfinde den bedste version af sig selv. +++ Borja Mazarro, El Chiringuito: Real Madrid-ledelsen tænker allerede på Mourinho. +++ Mijatovic om Mallorcas mål: Det er det smukkeste, som kan ske for en angriber, hvor han løber mod en bakkende forsvarer. Så bliver det rigtig let for en angriber, særligt når han er hurtig som Lago. +++ Roberto Palomar, Marca: Denne sæsons trup er et dårligt samlet møbel. +++

Om Vores Rivaler IX

1 måned 3 uger siden #7525 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: For lige at vende den om, så får PSG ikke et ringe hold fremadrettet. Cavani som targetman og så Dembele og Mbappe på kanterne. Det lyder okay giftigt. Ingen brasilianer til at varme bolden og sætte sig selv i scene.

Til gengæld får de en ligeså uduelig franskmand, som intet tager seriøst overhovedet. Han er den nye Balotelli med et kæmpe potentiale, men med et fucked up sind.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #7526 af Monour
Besvaret af Monour på emne Om Vores Rivaler IX

Thomaskjensen skrev: Man ved ikke om man skal grine eller græde over at se Neymar i Barca, for ja deres angreb bliver skræmmende de næste år men Barca må begynde en foryngrings rejse for der er godt nok mange ældre spillere i truppen. kigger jeg på truppen er alle på nær Ter Stegen, Dembele og De Jong nogen man skal til at have en plan b for nær fremtid, 3 måske 4 år, så skal hele holdet byttes. Og med de invisteringer Barca har gjort de seneste år kan jeg ikke se hvordan de kan hente spillere som Vinicius, Rodryge, Jovic og Kubo for den type af talenter koster stadig kassen.

Det er netop derfor jeg ikke vil have Neymar, for vi har spillere der på en god dag kan løfte opgaven i form af Bale og Lucas. For hvordan fungere Hazard eller Naymar på højre kanten?

Så rent økonomiskt er det uforsvarligt at handle som Barca gør om de nu henter Neymar, man kan ikke blive ved med at købe så dyre spillere med mindre man er sikker på at de kommer at passe ind i truppen.
I blandt er det nødvendigt at købe en spiller man bare behøver, som Pogba eller Mbappé, og så får det faktisk koste kassen.

Nu lyder jeg efterhånden som en gammel slidt LP :)

Hvor gammel Er umtiti, Lenglet og semido eller hvad han hedder?
Udover de tre spillere du nævnt
Jeg kan virkelige ikke se hvad forskellen mellem Barcelona sidste år og i år hvad angå alderen!!! De kom af med nogle ældre angrebet og hentet griezman de sendt coutinho ud og de henter muligvis en der er lige så gammel i neymar
De har fået foryngret deres forsvar og midtbanen så hvorfor prøver vi at finde fejl i deres trup når vores er i en elendige forfatning
Vores central midt er Kroos og Modric (29, 33) hvor er erstatning?
Vores venstre back er Marcelo, hvor er erstatning? vores højre midt er Bale, hvor er erstatning ? Vi kan ikke komme udenom at vi har brugt 300 millioner på skrald
Den eneste forstærkning vi har fået er hazard, tænk hvis det vil koste os 300 mill hvergang vi skal forstærke os på én position!!

1 måned 3 uger siden #7527 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev: @JimmyBroe
Ja, det vil jeg faktisk sige ;) Eller det holdt én sæson.
2013/14 spillede de tre sindssygt godt - også sammen. Ronaldo var så den eneste, der efterfølgende kunne holde niveau og sig selv skadesfri :-)

Ja det er rigtigt at de statistisk set havde en god sæson sammen. Bales første sæson var uden sammenligning hans bedste. Jeg kan huske man målte ham med Neymars ditto og der var vurderingen vidst at de lå meget tæt. Idag er det jo nærmest blasfemi at sammenligne de to spillere:D

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

1 måned 3 uger siden #7528 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

Monour skrev:

Thomaskjensen skrev: Man ved ikke om man skal grine eller græde over at se Neymar i Barca, for ja deres angreb bliver skræmmende de næste år men Barca må begynde en foryngrings rejse for der er godt nok mange ældre spillere i truppen. kigger jeg på truppen er alle på nær Ter Stegen, Dembele og De Jong nogen man skal til at have en plan b for nær fremtid, 3 måske 4 år, så skal hele holdet byttes. Og med de invisteringer Barca har gjort de seneste år kan jeg ikke se hvordan de kan hente spillere som Vinicius, Rodryge, Jovic og Kubo for den type af talenter koster stadig kassen.

Det er netop derfor jeg ikke vil have Neymar, for vi har spillere der på en god dag kan løfte opgaven i form af Bale og Lucas. For hvordan fungere Hazard eller Naymar på højre kanten?

Så rent økonomiskt er det uforsvarligt at handle som Barca gør om de nu henter Neymar, man kan ikke blive ved med at købe så dyre spillere med mindre man er sikker på at de kommer at passe ind i truppen.
I blandt er det nødvendigt at købe en spiller man bare behøver, som Pogba eller Mbappé, og så får det faktisk koste kassen.

Nu lyder jeg efterhånden som en gammel slidt LP :)

Hvor gammel Er umtiti, Lenglet og semido eller hvad han hedder?
Udover de tre spillere du nævnt
Jeg kan virkelige ikke se hvad forskellen mellem Barcelona sidste år og i år hvad angå alderen!!! De kom af med nogle ældre angrebet og hentet griezman de sendt coutinho ud og de henter muligvis en der er lige så gammel i neymar
De har fået foryngret deres forsvar og midtbanen så hvorfor prøver vi at finde fejl i deres trup når vores er i en elendige forfatning
Vores central midt er Kroos og Modric (29, 33) hvor er erstatning?
Vores venstre back er Marcelo, hvor er erstatning? vores højre midt er Bale, hvor er erstatning ? Vi kan ikke komme udenom at vi har brugt 300 millioner på skrald
Den eneste forstærkning vi har fået er hazard, tænk hvis det vil koste os 300 mill hvergang vi skal forstærke os på én position!!

Aj lad nu vær med at kalde vores indkøb skrald. Hazard giver sig selv. Hverken Jovic, Mendy eller Militao har fået chancen endnu. De har alle helt sikkert noget potentiale, så lad os lige give dem en chance inden vi afskriver dem.
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Chamartin

1 måned 3 uger siden #7529 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
@Monour, jeg skal ikke gøre mig bedre end jeg er, og jeg er ikke ret godt sat ind i de spillere du nævner i Barcelona. Så jeg kan være ude at cykle, jeg har kigget på Barca og de spillere de har som jeg kender til og her er det bare Ter Stegen, Dembele og De Jong der fanger min opmærksomhed som rigtig gode spillere under 27 år. Pique 32, Alba 30, Rakitic 31, Busques 31, Vidal 32, kanibalen 32, Messi 32.
Javist har vi en Kroos, Modric, Bale, Ramos, og Benzeme der nærmer sig 100 år, men der er som jeg ser det købt ind unge spillere der har vist at de i deres gamle klubber kan levere. (på nær reserve for Bale og midtbanen).
Min pointe er at det er god forretning om man henter ind de bedste hvor de behøves, som i dag behøver vi en Hazard, en Pogba og en Mbappé og det må koste hvad det koste vil. Ja vi har brugt 300 mill for Hazard, eller vi har brugt 100 mill på Hazard og 4 andre spillere der hver i sær har talentet til at blive bedst i verden på deres position de kommende 10 år.

Lad os sige at 1 af de 4 nye bliver en succes og resten bliver solgt til ½ af hvad vi betalte så har vi stadig fået en bredere trup over et par år og 1 spiller til 50 mill som vi kan have glæde af i 10 år, hvor Barca køber Griezmann og måske Neymar for ja hvad ved jeg, men sikkert +350 mill og så har de sammenlagt glæde af disse i lad os være large og sige 8-10 år.
Vi har for 150 mill mindre fået en meget bredere trup og 14-16 års glæde af vores indkøb.

Der er det jeg mener med dårlige handler.

Man kan argumentere at ingen af de 4 nye kommer at levere, eller at alle kommer at levere, så vi står nok med en kalkyle der giver os mellem 4-44 år af kvalitets spillere mod Barcas 8-10, jeg ved godt hvilke odds jeg skulle spille på.
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Thomaskjensen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Matamoro

1 måned 3 uger siden #7530 af MLaudrup
Besvaret af MLaudrup på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg frygter at det bliver endnu en kedelig sæson for os :(

Vi har svært ved at score mål og defensivt ser det ej heller lovende ud.

Barcelona ser desværre ud til at være klasser over os rent offensivt.

Bale, Benzema, Vinicius, Vázquez og Hazard (samt Jovic)

Vs.

Messi, Suarez, Dembele, Griezmann og Neymar !! (sidstenævnte højt sandsynligt).

Barcelona har også to af de mest spændende unge midtbanespillere i form af De Jong og Arthur.

Glæder mig slet ikke til el Clasico om 2 måneders tid. Man må bare håbe at mine pessimistiske forudsigelser ikke bliver en realitet.

1 måned 3 uger siden #7531 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

MLaudrup skrev: Jeg frygter at det bliver endnu en kedelig sæson for os :(

Vi har svært ved at score mål og defensivt ser det ej heller lovende ud.

Barcelona ser desværre ud til at være klasser over os rent offensivt.

Bale, Benzema, Vinicius, Vázquez og Hazard (samt Jovic)

Vs.

Messi, Suarez, Dembele, Griezmann og Neymar !! (sidstenævnte højt sandsynligt).

Barcelona har også to af de mest spændende unge midtbanespillere i form af De Jong og Arthur.

Glæder mig slet ikke til el Clasico om 2 måneders tid. Man må bare håbe at mine pessimistiske forudsigelser ikke bliver en realitet.

Jeg håber sgu, at Atletico nosser sig sammen, så Barca ikke bare får foræret et nemt mesterskab igen. Det er skandaløst, at modstanden ikke længere er der :/

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, JesperThomsen

1 måned 3 uger siden #7532 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om Vores Rivaler IX
Virkelig en trist historie med Luis Enrique. Hans 9-årige datters sygdom, som fik ham til at sige op på landsholdet, har kostet hende livet. Det er sgu synd
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, Dios, Real HWL, JimmyBroe, Sahinovic, ChrillRM14, PMO, Evden, Matamoro, Ramos4 og 1 flere

1 måned 3 uger siden #7533 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
RIP Xana

1 måned 3 uger siden #7534 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Animo Xana! Så berørt over nyheden. Det er jo helt forfærdeligt.

1 måned 3 uger siden #7535 af JimmyBroe
Det er helt forfærdeligt.. Det må være den største sorg man kan opleve.

Følgende bruger(e) sagde tak: nono

1 måned 3 uger siden #7536 af JimmyBroe
www.marca.com/futbol/barcelona/2019/08/3...a47410e438b45f9.html

Spændene artikel som beskriver Barcas udfordringer ved at hente Neymar. Om de har regnet det rigtigt ud ved jeg ikke. Men den viser meget godt hvor astronomisk store beløb Barca får af udgifter, hvis Neymar kommer til catalonien.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.