Carlos Carpio, Marca: Real Madrid indledte vejen mod et nederlag fra det øjeblik, hvor Zidane offentliggjorde startopstillingen. +++ Antonio Romero, AS: Isco er ikke god nok til at spille i Real Madrid eller nogen andre steder. +++ Álvaro Benito i AS: Man skal forvente meget mere af Jovic, som var usynlig mod Mallorca. Det gælder også for Isco, som bør genfinde den bedste version af sig selv. +++ Borja Mazarro, El Chiringuito: Real Madrid-ledelsen tænker allerede på Mourinho. +++ Mijatovic om Mallorcas mål: Det er det smukkeste, som kan ske for en angriber, hvor han løber mod en bakkende forsvarer. Så bliver det rigtig let for en angriber, særligt når han er hurtig som Lago. +++ Roberto Palomar, Marca: Denne sæsons trup er et dårligt samlet møbel. +++

Om Vores Rivaler IX

1 måned 3 uger siden #7537 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis rygterne taler sandt om at Dembele og Rakitic ikke ønsker et skifte. Så virker det ualmindelig usansynligt at de har kapital til at hente Neymar. Jeg tror ikke den handel bliver til noget.. Med mindre en eller flere spillere skifter mining selvfølgelig.

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #7538 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

JimmyBroe skrev: Hvis rygterne taler sandt om at Dembele og Rakitic ikke ønsker et skifte. Så virker det ualmindelig usansynligt at de har kapital til at hente Neymar. Jeg tror ikke den handel bliver til noget.. Med mindre en eller flere spillere skifter mining selvfølgelig.

Er det ikke en handel til €500-600M over de 5 år hans kontrakt nok bliver? Det er jo helt groteske beløb og forstår udemærket godt at der er folk i og omkring Barcelona, der er modstandere af den handel. Men Bartomeu er nok villig til at tage det med, hvis det betyder de står utroligt stærkt ifht CL og at han bliver genvalgt ved næste valg.

Ifht Dembele, så forstår jeg overhovedet ikke PSGs interesse i ham. Rygterne vil vide at han er ekstremt udisciplineret og har en absurd livsstil, så de må virkelig have tiltro til at de kan få ham på ret køl. Men hvis de får ham og 170M er det måske det værd.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

1 måned 3 uger siden #7539 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete skrev:

JimmyBroe skrev: Hvis rygterne taler sandt om at Dembele og Rakitic ikke ønsker et skifte. Så virker det ualmindelig usansynligt at de har kapital til at hente Neymar. Jeg tror ikke den handel bliver til noget.. Med mindre en eller flere spillere skifter mining selvfølgelig.

Er det ikke en handel til €500-600M over de 5 år hans kontrakt nok bliver? Det er jo helt groteske beløb og forstår udemærket godt at der er folk i og omkring Barcelona, der er modstandere af den handel. Men Bartomeu er nok villig til at tage det med, hvis det betyder de står utroligt stærkt ifht CL og at han bliver genvalgt ved næste valg.

Ifht Dembele, så forstår jeg overhovedet ikke PSGs interesse i ham. Rygterne vil vide at han er ekstremt udisciplineret og har en absurd livsstil, så de må virkelig have tiltro til at de kan få ham på ret køl. Men hvis de får ham og 170M er det måske det værd.

Bartomeu bliver ikke genvalgt. Han må nemlig ikke genopstille.

1 måned 3 uger siden #7540 af JimmyBroe

Administrationen skrev:

El Siete skrev:

Bartomeu bliver ikke genvalgt. Han må nemlig ikke genopstille.

Hvordan kan det egentlig være? Har det noget at gøre med, at han ikke som sådan blev valgt, men “bare” tog over efter Sandro Rosell? Da han jo var vicepræsident.

Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved JimmyBroe.

1 måned 3 uger siden #7541 af JimmyBroe

1 måned 3 uger siden #7542 af El Siete
Det seneste skulle være at Barcelona er tæt på at give op da PSG vil have 130M + Rakitic og Todibo permanent og Dembele på lån, men ingen af dem vil væk.
Det kan godt være Neymar foretrækker Barcelona, men han har endnu ikke sagt noget offentligt, og indtil det sker, tror jeg Perez er med i kampen.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

1 måned 3 uger siden #7543 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete skrev: Det seneste skulle være at Barcelona er tæt på at give op da PSG vil have 130M + Rakitic og Todibo permanent og Dembele på lån, men ingen af dem vil væk.
Det kan godt være Neymar foretrækker Barcelona, men han har endnu ikke sagt noget offentligt, og indtil det sker, tror jeg Perez er med i kampen.

Håber det sker, at Perez pludselig springer ud af busken og tager Neymar op på skuldrene og hele vejen til bernabeu. Men tror (håber ikke...) desværre at han er tabt for os. Udadtil virker det som om Barca går 180% efter ham, hvorimod vi virker tvivlende og indadtil uenige om vi vil have ham eller ej (Perez vs ZZ). Og det kan godt påvirke situationen til at være at Neymar vil tøve ved at skifte til os...måske.

1 måned 3 uger siden #7544 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Nu har jeg været ret negativ over en Neymar signatur, men om de tager Bale, Navas, James og 100 mill så er det en god handel for alle.

Det mest latterlige er at Bale sikkert skulle stortrives i PSG og faktisk kunne vinde personlige priser da han i PSG får hvile i ligaen (ligegyldige kampe) og så rejse sig i CL. Navas fortjener ikke at være reserve i RM og James har vist at han er livsfarlig.

Isco smider jeg i puljen da jeg er træt af boldvarmere, jeg vil have spilere som Jovic der har et mål i livet, mål.

Helst vil jeg have Pogba, men hvad skulle UnitedCITY med Bale og Isco,.,.,

Ærligt tror jeg ikke på nye store handler denne sommer til nogen klubber, eneste kunne være Eriksson, men tror han går til Juventus næste sommer.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

1 måned 2 uger siden #7545 af El Siete

mohbar skrev:

El Siete skrev: Det seneste skulle være at Barcelona er tæt på at give op da PSG vil have 130M + Rakitic og Todibo permanent og Dembele på lån, men ingen af dem vil væk.

Håber det sker, at Perez pludselig springer ud af busken og tager Neymar op på skuldrene og hele vejen til bernabeu. Men tror (håber ikke...) desværre at han er tabt for os. Udadtil virker det som om Barca går 180% efter ham, hvorimod vi virker tvivlende og indadtil uenige om vi vil have ham eller ej (Perez vs ZZ). Og det kan godt påvirke situationen til at være at Neymar vil tøve ved at skifte til os...måske.

Jo, men det har hele tiden forlydt sig at Real bare er i venteposition, for Neymar har jo gjort det klart han vil væk og hvis Barcelona ikke kan, tror jeg ikke han ville have noget imod at skifte hertil. Nok også derfor han ikke melder noget officielt ud, for at holde alle muligheder åbne. Men der er da nok også noget omkring Perez v. Zidane - to stædige personligheder der krydser klinger :)
Jeg er sgu splittet, på den ene side lyder en fronttrio med Neymar, Hazard og Benzema lækkert, men hvilken position ville det sætte klubben i økonomisk at smide en halv milliard euro efter ham, plus alt det med hans personlighed, familie osv.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

1 måned 2 uger siden #7546 af Monour
Besvaret af Monour på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg vil så gerne have neymar til klubben, men det er noget pis at han kun kan komme til os hvis Barca ikke formå at lukke handlen
Hvor fedt er det at vi er hans anden valg!!

1 måned 2 uger siden #7547 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

According to L'Equipe, Neymar has already told his family that he'll be staying in the French capital.

Der kan stadig ske meget endnu, men ifølge Marca bliver Neymar i Paris. FC Barcelona kan ikke betale den pris der bliver forlangt, og Rakitić og Dembélé er angiveligt fastsat på at blive i Spanien, især sidstnævnte, og deraf virker transferen helt umulig.

Det havde været fint at se Neymar tilbage i La Liga, selvom det er for rivalerne, men har det egentligt også helt fint med hvis det først bliver til næste sommer - der står vi forhåbentligt selv lidt stærkere.

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.

1 måned 2 uger siden #7548 af El Siete

Sahinovic skrev:

According to L'Equipe, Neymar has already told his family that he'll be staying in the French capital.

Der kan stadig ske meget endnu, men ifølge Marca bliver Neymar i Paris. FC Barcelona kan ikke betale den pris der bliver forlangt, og Rakitić og Dembélé er angiveligt fastsat på at blive i Spanien, især sidstnævnte, og deraf virker transferen helt umulig.

Det havde været fint at se Neymar tilbage i La Liga, selvom det er for rivalerne, men har det egentligt også helt fint med hvis det først bliver til næste sommer - der står vi forhåbentligt selv lidt stærkere.

Og selv efter han skulle have tilbudt selv at smide 20M i puljen, så afviser PSG buddet. Vildt nok.
Men ja, fint at han bliver i Paris, for med ham i Barcelona ville det se rigtig skræmmende ud, og selvom vores offensiv også ville se skræmmende ud, er den transfer plus lønomkostninger, nok bedst lagt til side til Mbappe. Spørgsmålet er så om PSG vil af med begge to næste sommer, eller Neymar til januar og Mbappe næste sommer. Virker usandsynligt.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.