Om Vores Rivaler IX

10 år 8 måneder siden #781 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX
Formanden for den danske Barcelona fanklub (vi er derude, hvor det næsten er ligegyldigt) har netop været i radioen. Som den sidste bemærkning påstod han, at der nu var håndfaste beviser på, at Madrid er korrupt. Han henviste til nyheden med den katalanske advokat, som "har fået en henvendelse fra en linjedommer", om at linjevogteren skulle dømme til Madrids fordel.

Er der kommet nyt i sagen, eller har formanden for den danske fanklub drømt de "håndfaste beviser"? Jeg plejer, at være ret god til sarkasme, og jeg er virkelig i tvivl, om han oprigtigt mente, at der var kommet beviser.

The Spanish Football Podcast behandlede emnet for ikke så længe siden, hvor de også var lidt skeptiske for "afsløringen".

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #782 af Raul7777
Besvaret af Raul7777 på emne Om Vores Rivaler IX

BBB skrev: Formanden for den danske Barcelona fanklub (vi er derude, hvor det næsten er ligegyldigt) har netop været i radioen. Som den sidste bemærkning påstod han, at der nu var håndfaste beviser på, at Madrid er korrupt. Han henviste til nyheden med den katalanske advokat, som "har fået en henvendelse fra en linjedommer", om at linjevogteren skulle dømme til Madrids fordel.

Er der kommet nyt i sagen, eller har formanden for den danske fanklub drømt de "håndfaste beviser"? Jeg plejer, at være ret god til sarkasme, og jeg er virkelig i tvivl, om han oprigtigt mente, at der var kommet beviser.

The Spanish Football Podcast behandlede emnet for ikke så længe siden, hvor de også var lidt skeptiske for "afsløringen".

Dommeren skulle angiveligt dømme mod Barca og ikke til Madrids fordel. Der er kæmpe forskel. At dommeren skal dømme mod Barca kan i princippet bunde i noget politik. Men hvis dommeren skulle dømme til Madrids fordel, så kunne man snakke om, hvorvidt Madrid er korrupt.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #783 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om Vores Rivaler IX

BBB skrev: Formanden for den danske Barcelona fanklub (vi er derude, hvor det næsten er ligegyldigt) har netop været i radioen. Som den sidste bemærkning påstod han, at der nu var håndfaste beviser på, at Madrid er korrupt. Han henviste til nyheden med den katalanske advokat, som "har fået en henvendelse fra en linjedommer", om at linjevogteren skulle dømme til Madrids fordel.

Så han var inde alene uden nogen til at modsige ham?

Den danske presse elsker jo at sætte alting sort og hvidt op. Barca er de gode og Madrid er de onde.

10 år 8 måneder siden #784 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

Raúl 7 skrev:

Så han var inde alene uden nogen til at modsige ham?

Den danske presse elsker jo at sætte alting sort og hvidt op. Barca er de gode og Madrid er de onde.

Ja, vi kunne desværre ikke finde nogen med så kort varsel. Heldigvis lader det til at udtalelserne er forbundet med så stor idioti at et modsvar slet ikke er nødvendigt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Siempre Madrid.

10 år 8 måneder siden #785 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7777 skrev:

Dommeren skulle angiveligt dømme mod Barca og ikke til Madrids fordel. Der er kæmpe forskel. At dommeren skal dømme mod Barca kan i princippet bunde i noget politik. Men hvis dommeren skulle dømme til Madrids fordel, så kunne man snakke om, hvorvidt Madrid er korrupt.

Resultatet er det samme, når det gælder én kamp. Det var slet ikke det, som spørgsmålet går på.

Raúl 7 skrev: Så han var inde alene uden nogen til at modsige ham?

Telefonopkald. Men ja.

10 år 8 måneder siden #786 af Raul7777
Besvaret af Raul7777 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg ved godt, at resultatet er det samme, men det er motivet bag ikke. Når Real Madrid inddrages så er det motivet der er relevant.
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Raul7777.

10 år 8 måneder siden #787 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Slet

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Dios.

10 år 8 måneder siden #788 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Uh, masser af Morbo i Chelsea - Porto i næste runde. Hvem ryger ud af Champions League? Mou eller Muldvarpen ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 8 måneder siden #789 af LasseRMD
Besvaret af LasseRMD på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid skrev: Uh, masser af Morbo i Chelsea - Porto i næste runde. Hvem ryger ud af Champions League? Mou eller Muldvarpen ;-)

Edit: "Mou eller Legenden" ;-)

Meget spændende kamp. Den bliver forbudt for børn!
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

10 år 8 måneder siden #790 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX
Ha ha, The Neville Bros to run Valencia!

Phil fortsætter som assistenttræner og Gary bliver så træner fra næste uge. Gary har 3 1/2 års erfaring som hjælpetræner for Roy Hodgson for England.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #791 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om Vores Rivaler IX
Det er alligevel sjældent man bliver overrasket over noget i fodbold. Men Neville i Valencia havde jeg ikke liiige set komme. Spændende valg.

10 år 8 måneder siden #792 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Valencia snydt for straffespark.
Suarez står bevidst ovenpå en modstanders fod i 2-3 sekunder og burde med al tydelighed være smidt ud.
Suarez scorer fra en offside position.

Der er rigtig mange ting, der render i catalanernes retning for tiden!

EDIT: Så er der alligevel retfærdighed til!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Pelle.

Leveret af Kunena Forum