Om Vores Rivaler IX
DarioGomez skrev: Tre ting:
1) Pique ER en idiot. End of story.
2) Jeg tynder ud i mængden af Barcelona-fans på forum senere i dag.
3) Cristiano Ronaldo - og det her bør vi så omvendt nok diskutere - fejrede vores nederlag mod Sevilla med at tage til London for at sidde og ligne verdens lykkeligste mand og promovere sin 2 timer lange selfie. Det er krafteddeme idiotisk planlagt. Læg det dog som minimum midt på ugen, men dagen efter et nederlag og med den attitude, det underbygger blot fortællingen om en mand, der har tankerne et helt andet sted.
Angående Ronaldo så giver jeg dig ret, men forstår ikke hans signaler pt når hans agent igen er ude og sige at han vil ende sin karriere i Madrid. Må håbe han begynder at performe i et helt andet niveau så snakken forstummer ellers kan det give voldsom uro i truppen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
3) Cristiano Ronaldo - og det her bør vi så omvendt nok diskutere - fejrede vores nederlag mod Sevilla med at tage til London for at sidde og ligne verdens lykkeligste mand og promovere sin 2 timer lange selfie. Det er krafteddeme idiotisk planlagt. Læg det dog som minimum midt på ugen, men dagen efter et nederlag og med den attitude, det underbygger blot fortællingen om en mand, der har tankerne et helt andet sted.
Og så kunne der passende gives genvalg til (fan)atikeren Kassow, den evigt kritiske og dommer eksperten Sahinovic, samt Inspektøren, hvis evigt ensidige Ronaldo kritik, var lysår før sin tid. I så fald de kunne tænke sig at vende tilbage, er de mere end velkomne og savnet. Praksis'en med at ekskludere disse brugere, omend de til tider virker en anelse sindslidende, er helt hen i vejret.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Klubben har officielt sagt undskyld, men Alves og Pique skal lige lege Don Quijote og fægte lidt med pikkemanden, inden de lukker helt ned. Pinligt for spillere på det niveau.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Helt urimeligt enig i alle 3. Især den sidste. Det er helt tydeligt, især på mandens Facebook-side, at han slet ikke har Real Madrid i tankerne længere. Jeg har som regel forsvaret ham, når folk har været efter ham, fordi han bidrog med så mange mål til holdet, og jeg har ikke kunne se, at han ikke ville holdet det bedste, når folk var efter ham for ikke at fejre sine medspillere. Men i denne sæson har både Ronaldos målnæse og attitude været langt under niveau. Var han ydmyg af natur ligesom Bale eller James, så kunne det tilgives. Men manden stikker ofte næsen for langt frem og proklamerer sig selv som verdens bedste. I 6 år har han virkelig fulgt mantraet "walk the talk". Men det er helt slut nu. Han kæmper ikke for holdet længere, og det gør ondt helt ind i hjertet, når han spiller ad helvede til, men skælder sine medspillere ud, så snart de begår en mindre fejl.
Tænk, hvis man kunne få en ydmyg Ronaldo, der godt nok ikke scorede så mange mål mere, men i langt højere grad fungerede som indpisker og motivator. Den betydning, han kunne have for unge spillere på holdet, er ubetalelig. Desværre kommer vi aldrig til at se Ronaldo i den rolle. Til gengæld ser vi ham i rollen som den mest scorende i Real Madrid nogensinde. Det er en personlig milepæl, han har nået - nu er det videre til en anden klub. Ronaldo er all about personlig hæder. Det viser hans tur til London for at promovere hans selviscenesættende "biografi" med al tydelighed!
"Maybe they hate me because I'm too good."
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Kan det være, fyringen af ham ramte CR hårdere, end først antaget, og er medvirkede til den livstrætte Ronaldo, vi nu ser?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Arrangementet i London er aftalt for længe siden og kan - ligesom hans planlagte fødselsdagsfest - ikke bare aflyses med timers varsel, fordi Real Madrid har tabt en kamp. Og så er det jo sket med Real Madrids fulde accept og man har naturligvis en markedsføringsmæssig interesse i den film, så selvfølgelig skal han tage afsted og selvfølgelig skal han smile og nyde det øjeblik.
Tilbage i Madrid på træningsbanen skal han naturligvis begynde at kigge lidt indad og få styr på sig selv, så han kommer tilbage til sit gamle jeg.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
DarioGomez skrev: Og på seneste Instagram-billede fra London er han flankeret af Ancelotti.
Kan det være, fyringen af ham ramte CR hårdere, end først antaget, og er medvirkede til den livstrætte Ronaldo, vi nu ser?
Hvis den teori holder stik, er han vel sagtens ved at føle sig større end klubben?
- Sir
- Gæst
-
Dios skrev: Problemet som jeg ser det er ikke at de gik forkert.
Fair nok, selvom jeg faktisk synes, det var deri hele problemet lå (samt hvis de ikke aflevererede omklædningsrummet i ordentlig stand). Jeg synes med rette, klubben burde undskylde for det/de ting. Men jeg har så også lidt svært ved at se, hvorfor det derefter - når det var et uheld - skal gøres til noget stort (Eller svært ved at se... Man kender jo den spanske presse, så det er måske meget let at se).
Dios skrev: Det er mere når han åbner kæften det går helt galt. Alle kan gå forkert, og jeg tror da også at det ikke var planen de ville storme pressemødet, men når Pique så udtaler som han gjorde efterfølgende, så er det jo en skændsel for fodboldverdenen.
Tænker du på den udtalelse, som Dario citerede? Jeg må blot erklære mig uenig i, at den er en skændsel for fodboldverdenen. Når det er sagt, så kunne han sagtens (læs: burde) have knyttet en kommentar til, hvor han undskyldte for at afbryde Getafes spiller. Men (modsat Siempre) ser jeg ikke noget galt i, at klæde sig ud til Halloween for at forskrække holdets egen træner. En fest/fejring/prank på "egne" områder (eget omklædningsrum, egen pressekonference etc.) iført udklædning eller ej er for mig personligt på ingen måde provokerende.
Dios skrev: Man behøver ikke at være Real Madrid fan for at kunne se Pique er en idiot eller ej. Hans had til Real Madrid er enormt, og det lægger han ikke skjul på. Hans udtalelser er oftest med hovedet under armen, og det har selvfølgelig konsekvenser når han spiller for det spanske landshold.
Jeg tror også, han hader Real Madrid, men for mig - som Barcelona-fan - er det ikke noget problem. Som jeg skrev tidligere kan jeg sagtens forstå, at man som Real-mand har et problem med Pique, hans udtalelser er til tider provokerende. Jeg kan også godt forstå, at der bliver piftet af ham på landsholdet, men jeg ser det ikke som en "selvfølgelig konsekvens". Faktisk tror jeg, at Spanien er et af de få lande, hvor det forholder sig sådan pga. deres kultur og det faktum, at størstedelen af Spaniens befolkning enten holder med Real eller Barca (og så deres lokale hold).
Lige til slut: Jeg ville blot hurtigt give mit indspark til, om Halloween-joken var et uheld eller ej, og ikke at begynde en yderligere diskussion, så vi kan sagtens lade den ligge her.
- Tobiasillas
- Gæst
-
rolig nu hvorfor skal du være så personlig??? tværtimod jeg synes det er dig der er kraftstejleme en ........... "slettet af mig"Siempre Madrid skrev:
Tobiasillas skrev: Ronaldo og halvdelen af Real holdet festede efter ATM nederlaget vs. Barcelona Halloween fest efter Getafe sejren!!! Hvad er slemmeste? Jeg husker dengang nogen ytret at det er ligeglad med hvad Ronaldo gør i fritid men halo fest efter stort nederlag!!
Den anden er:
Benzemas tilbageholdelse i afpresning sagen samt sex/pædofili sagen kontra messis skattesag hvad er slemmeste?
Neymar svindel nummer kontra Modric skattesag/menneskehandel
Vi griner af dem i katalonien men når vi falder selv i fælden prøver vi at bagatelliser det!! Er det dobbeltmoral? Eller er det et usundt træk for at fortrænge problemer og trøste sig selv med at det er små problemer?
Du er kraftstejleme da en........BIP, slettet af redaktionen.
Cristiano Ronaldo holder en fest i helt privat regi langt væk fra Vicente Calderón og kan derfor på ingen måde sammenlignes med Barcelonas halloween. At du i det hele taget kan drage sammenligningen.........Hold nu op!
Der er vist ikke nogen, som ikke mener at Karim Benzema ikke er et gigantisk fjols med hans prostitutions-halløj, kørsel uden kørekort og afpresnings-sagen. Jeg har i hvert fald ikke set noget forsvar af ham herinde.
Hvis Modric kendes skyldig i skattesagen, så er han naturligvis også et fjols og skal straffes efter gældende regler.
jeg samligner mellem ronaldos fest og barcelonas fest på baggrund af hvem de har såret, ronaldo har ikke såret ATM men reals fans så er det ligemeget om det blev holdt i calderon eller på månen, han hold fest timer efter han og resten af holdet fik røvfulde.
benzema har du måske ikke set nogen forsvare ham udover klubben der har udsendt en erklæring om at de bakker ham op, du finder selv artiklen om reals opbakning til karim her på madridista, skal jeg finde det til dig, nåh ja du står jo for siden, har du ikke set den???
neymar og messi var fjolser inden noget var bevist og nu kræver vi beviser for modric før vi kan kategoriser ham som endnu et fjols i real madrid
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Tobiasillas skrev:
rolig nu hvorfor skal du være så personlig??? tværtimod jeg synes det er dig der er kraftstejleme en ........... "slettet af mig"Siempre Madrid skrev:
Tobiasillas skrev: Ronaldo og halvdelen af Real holdet festede efter ATM nederlaget vs. Barcelona Halloween fest efter Getafe sejren!!! Hvad er slemmeste? Jeg husker dengang nogen ytret at det er ligeglad med hvad Ronaldo gør i fritid men halo fest efter stort nederlag!!
Den anden er:
Benzemas tilbageholdelse i afpresning sagen samt sex/pædofili sagen kontra messis skattesag hvad er slemmeste?
Neymar svindel nummer kontra Modric skattesag/menneskehandel
Vi griner af dem i katalonien men når vi falder selv i fælden prøver vi at bagatelliser det!! Er det dobbeltmoral? Eller er det et usundt træk for at fortrænge problemer og trøste sig selv med at det er små problemer?
Du er kraftstejleme da en........BIP, slettet af redaktionen.
Cristiano Ronaldo holder en fest i helt privat regi langt væk fra Vicente Calderón og kan derfor på ingen måde sammenlignes med Barcelonas halloween. At du i det hele taget kan drage sammenligningen.........Hold nu op!
Der er vist ikke nogen, som ikke mener at Karim Benzema ikke er et gigantisk fjols med hans prostitutions-halløj, kørsel uden kørekort og afpresnings-sagen. Jeg har i hvert fald ikke set noget forsvar af ham herinde.
Hvis Modric kendes skyldig i skattesagen, så er han naturligvis også et fjols og skal straffes efter gældende regler.
jeg samligner mellem ronaldos fest og barcelonas fest på baggrund af hvem de har såret, ronaldo har ikke såret ATM men reals fans så er det ligemeget om det blev holdt i calderon eller på månen, han hold fest timer efter han og resten af holdet fik røvfulde.
benzema har du måske ikke set nogen forsvare ham udover klubben der har udsendt en erklæring om at de bakker ham op, du finder selv artiklen om reals opbakning til karim her på madridista, skal jeg finde det til dig, nåh ja du står jo for siden, har du ikke set den???
neymar og messi var fjolser inden noget var bevist og nu kræver vi beviser for modric før vi kan kategoriser ham som endnu et fjols i real madrid
Godt ord igen.
Cristiano Ronaldo havde planlagt festen flere uger i forvejen og der kom folk helt fra Europa........ja, der kom vist endda musik og sang fra Colombia også (!!) og så er det jo lidt svært at aflyse. Man kan naturligvis argumentere for, at det slet ikke burde være i den weekend, hvor sådan en kamp spilles, men nu blev det sådan.
Barcelonas spillere skal jo ikke starte deres Halloween-fest på Getafes stadion, det er total mangel på respekt. Hvis de havde holdt den hjemme, så var der jo ikke nogen, som havde brokket sig over det, men det er en meget lidt smagfuld gimmick og jeg ville gerne have set det catalanske folk vise samme forståelse, hvis Real Madrid havde vundet på Nou Camp og udklædte Real Madrid-spillere derefter "gik forkert" til Barcelonas pressemøde.
Benzema bliver måske nok forsvaret af klubben, men det er de vel også forpligtet til udadtil. De var nok helst den sag foruden.
Neymar er ligesom Modric ikke tiltalt endnu, men der bliver jo ved med at poppe nyt lyssky materiale op og når selv Santos vil forsøge at få idømt ham en karantæne, så virker det lidt som om den handel har en masse aspekter, som ikke tåler dagens lys. Lionel Messi har en sag, som skal for retten og han har da også delvist erkendt ved at indbetale til skattevæsenet.
- Raúl 7
- Gæst
-
Messi træner med igen. Vi skal virkelig være på stikkerne næste weekend :/
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
UEFA fortsætter deres lille kamp mod Barcelona, hvis tilhængere ikke må sit dit og ikke må gøre dat (vise deres ønske om selvstændighed i form af slagsange og flag) og hvad dukker der så op i UEFAs promotion-video?
En sekvens fra Nou Camp med masser af catalonske flag!
Eddersparkme et selvmål!!