Om Vores Rivaler IX

  • rene
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #793 af rene
Besvaret af rene på emne Om Vores Rivaler IX
Sådannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Valencia 1-1, HAHA lær det Barca

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #794 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
Altid fedt med et point-tab til Barca, selvom de nok tage titlen alligevel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #795 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om Vores Rivaler IX
Barca smider point, samtidig med at vi har momentum. Nu vinder vi sgu skabet!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #796 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev: Valencia snydt for straffespark.
Suarez står bevidst ovenpå en modstanders fod i 2-3 sekunder og burde med al tydelighed være smidt ud.
Suarez scorer fra en offside position.

Der er rigtig mange ting, der render i catalanernes retning for tiden!

EDIT: Så er der alligevel retfærdighed til!


Hehe var der ikke en vidst bruger som snakkede om at dommerfejl kun går til Real's fordel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #797 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Status mod tophold, ud fra vi ikke dummer os mod bundhold igen igen.

Real:
At. Madrid 1-1 udekamp 1 point
Celta 1-3 udekamp 3 point
Sevilla 3-2 udekamp 0 point
Barcelona 0-4 hjemmekamp 0 point
Villareal ?-? Udekamp ? point

4 tophold = 4 point

Barcelona:
At. Madrid 1-2 udekamp 3 point
Celta 4-1 udekamp 0 point
Sevilla 2-1 udekamp 0 point
Real Madrid 0-4 udekamp 3 point
Villareal 3-0 hjemmekamp 3 point
Valencia 1-1 udekamp 1 point

6 tophold = 10 point

Så vi skal vinde ude over Valencia og Villareal så tror jeg på det og vinde/uafgjort på nou camp.

Det viser bare hvor dumme de point vi har tabt mod Malaga hjemme og Gijon ude er :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #798 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Om Vores Rivaler IX

asp3200 skrev: Status mod tophold, ud fra vi ikke dummer os mod bundhold igen igen.

Real:
At. Madrid 1-1 udekamp 1 point
Celta 1-3 udekamp 3 point
Sevilla 3-2 udekamp 0 point
Barcelona 0-4 hjemmekamp 0 point
Villareal ?-? Udekamp ? point

4 tophold = 4 point

Barcelona:
At. Madrid 1-2 udekamp 3 point
Celta 4-1 udekamp 0 point
Sevilla 2-1 udekamp 0 point
Real Madrid 0-4 udekamp 3 point
Villareal 3-0 hjemmekamp 3 point
Valencia 1-1 udekamp 1 point

6 tophold = 10 point

Så vi skal vinde ude over Valencia og Villareal så tror jeg på det og vinde/uafgjort på nou camp.

Det viser bare hvor dumme de point vi har tabt mod Malaga hjemme og Gijon ude er :(


Og sådan er det... Det er ikke noget, vi kan bruge til særligt meget lige nu. Hvad vi kan bruge til noget, er, at Barca tabte point i går, mens vi spillede en fremragende første halvleg, hvor det var tydeligt, at de vigtigste offensive kort er ved at være oppe i omdrejninger. Lad os tage den derfra.

Det er på tide at begynde at kigge lidt fremad. Det kan vi roligt gøre med fine forhåbeninger, nu hvor truppen er ved at være fuldtallig. Nu får Benitez endelig en fair chance. Jeg glæder mig.

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #799 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg kom lige til at tænke
Kan huske dengang Messi fik en langtidsskade og Neymar tog over og blev helt vanvittig. Da Messi kom tilbage, faldt Neymar lidt i niveau i et stykke tid og Messi var ikke helt hvor han skulle være og holdet faldt generelt i niveau.

Kan vi forvente at Barca ikke vil fungere helt så godt, nu hvor Messi stille og rolig skal tilbage i form samtidig med han absolut skal være stjernen på holdet?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #800 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

SR4 skrev: Jeg kom lige til at tænke
Kan huske dengang Messi fik en langtidsskade og Neymar tog over og blev helt vanvittig. Da Messi kom tilbage, faldt Neymar lidt i niveau i et stykke tid og Messi var ikke helt hvor han skulle være og holdet faldt generelt i niveau.

Kan vi forvente at Barca ikke vil fungere helt så godt, nu hvor Messi stille og rolig skal tilbage i form samtidig med han absolut skal være stjernen på holdet?


Mange spanske eksperter har haft samme tankegang. Men at tro, at verdens bedste fodboldspiller vil komme tilbage fra en skade og IKKE styrke holdet, er utopi.
Der var noget usammenhængende i Barcelonas spil i går. Tempoet var meget, meget lavt og det gjorde, at især Messi og Neymar altid skulle starte deres driblinger fra 0 km/t i timen og sjældent, mens de var i løb.
De kom dog stadig frem til en masse chancer - især i første halvleg. Men der var ikke den magi, som der har været den seneste måned. Jeg klynger mig stadig fast til håbet om, at Barcas program bliver for hårdt for dem med VM for klubhold og CdR, hvoraf vi jo som bekendt ikke deltager i nogle af dem. De får to nye spillere til rådighed i januar, men de har ikke mulighed for at rotere de tre forreste, når det spidser til, fordi substitutterne er så langt bagefter i kvalitet. Lad os håbe på den sædvanlige februar/marts virus til Barca - her plejer de at sætt point til.

Valencia viste i øvrigt meget godt i går, hvordan man lukker ned for Neymar og Messi på kanterne. De dækkede hele tiden siden af, hvor de ikke kunne trække ind i banen. Det gør altså de her to spillere 50% mindre farlige, da deres respektive venstre og højre ben ikke er verdensklasse.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #801 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg tror at spillere som f.eks. Neymar og Bale altid vil ''falde'' i niveauet når de helt store stjerner kommer tilbage (Messi og Ronaldo). En af grundene til det, tror jeg ligger i at de ikke er nær i så meget kontakt med bolden, som når de helt store stjerne er fraværende. Det virker også for mig som om, at det påvirker dem mentalt, specielt ved Neymar, forstået på den måde at han bliver en smule mere ydmyg og genert i sit spil og tør ikke rigtigt prøve for meget af når Messi er der og det påvirker hans spil, samt frihed på banen.

Bare se ham på det brasilianske landshold, hvor han er omringet af kegler (størstedelen), men stadig formår at gøre det bedre, end når han spiller for FC Barcelona. (Bale for Wales)

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #802 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev:

SR4 skrev: Jeg kom lige til at tænke
Kan huske dengang Messi fik en langtidsskade og Neymar tog over og blev helt vanvittig. Da Messi kom tilbage, faldt Neymar lidt i niveau i et stykke tid og Messi var ikke helt hvor han skulle være og holdet faldt generelt i niveau.

Kan vi forvente at Barca ikke vil fungere helt så godt, nu hvor Messi stille og rolig skal tilbage i form samtidig med han absolut skal være stjernen på holdet?


Mange spanske eksperter har haft samme tankegang. Men at tro, at verdens bedste fodboldspiller vil komme tilbage fra en skade og IKKE styrke holdet, er utopi.
Der var noget usammenhængende i Barcelonas spil i går. Tempoet var meget, meget lavt og det gjorde, at især Messi og Neymar altid skulle starte deres driblinger fra 0 km/t i timen og sjældent, mens de var i løb.
De kom dog stadig frem til en masse chancer - især i første halvleg. Men der var ikke den magi, som der har været den seneste måned. Jeg klynger mig stadig fast til håbet om, at Barcas program bliver for hårdt for dem med VM for klubhold og CdR, hvoraf vi jo som bekendt ikke deltager i nogle af dem. De får to nye spillere til rådighed i januar, men de har ikke mulighed for at rotere de tre forreste, når det spidser til, fordi substitutterne er så langt bagefter i kvalitet. Lad os håbe på den sædvanlige februar/marts virus til Barca - her plejer de at sætt point til.

Valencia viste i øvrigt meget godt i går, hvordan man lukker ned for Neymar og Messi på kanterne. De dækkede hele tiden siden af, hvor de ikke kunne trække ind i banen. Det gør altså de her to spillere 50% mindre farlige, da deres respektive venstre og højre ben ikke er verdensklasse.


Men det er ikke så meget om Messi styrker holdet for det gør han. Spørgsmålet er bare om han gør det når han er ude af form samtidig med han stadig SKAL være stjernen.

Og generelt synes jeg det er værd at tænke på at Neymars bedste kampe faktisk har været der hvor Messi ikke spillede.

Når det er sagt, mener jeg selvfølgelig ikke de går ned i et overdrevent niveau.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #803 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
@SR4

Jeg kan godt se, at mit svar ikke helt giver mening i forhold til dit spørgsmål. Min holdning ligner meget Sahinovic' på det område. Det er helt naturligt, at man søger Messi mere, når han kommer tilbage. Det går ud over Neymar, da han ikke vil have den samme mængde boldbesiddelse længere.
Uomtvisteligt er det hvert fald, at Neymar spillede en rigtig dårlig kamp i går mod Valencia :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: SR4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #804 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om Vores Rivaler IX
Må jeg lige være smålig, et øjeblik, og nævne United...(?)

Det glæder mig i den grad, at de er ude, efter de Gea-pjattet i sommers;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Dios, Raul7-2880, SR4, Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum