Om Vores Rivaler IX
Synd for Neymar, at han skal spille med en flok halvhjerner.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev: Mbappé, €300+ millioner, hold nu kæft en joke. Han har masser af fart, men udover det har han aldrig imponeret mig.
Ligefrem synd synes jeg ikke. Han havde mange boldtab og spillede den flere gange udenfor sidelinien
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Han er ikke noget Ronaldo eller Messi, og Real skal godt nok tænke sig godt om, hvis man smider 300 mio efter ham.
Han spiller bestemt ikke en perfekt kamp, men alt skal jo komme fra ham og i de fleste tilfælde gør det også.mohbar skrev:
Sahinovic skrev: Mbappé, €300+ millioner, hold nu kæft en joke. Han har masser af fart, men udover det har han aldrig imponeret mig.
Ligefrem synd synes jeg ikke. Han havde mange boldtab og spillede den flere gange udenfor sidelinien
Han skal falde HELT tilbage i banen før der overhovedet sker noget. Den ene gang spiller han en bold til Di Maria i et forsøg på at bygge noget op, men manden løber ind i bolden og hvor den så ryger hen efterfølgende er jo totalt tilfældigt. Håbløst.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev:
Han spiller bestemt ikke en perfekt kamp, men alt skal jo komme fra ham og i de fleste tilfælde gør det også.mohbar skrev:
Han var ret middelmådig. Kom der én chanceskabende aflevering fra ham? Han fik også én fra Mbappé. Jeg sad med indtrykket af, at chancen skulle komme fra Dí María (eller at Mbappé skulle score på én af sine mange muligheder).
Mbappé var dog stadig den største skuffelse i min bog, men at "alt skal komme fra ham (Neymar, red.) og i de fleste tilfælde gør det også" er da vist stadig hevet ud af det blå.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Hold da kæft. Kan det overhovedet være seriøst? 300 mio euro for en 33 årige? Han skal be også have omkring 45 mio euro om året efter skat.
Så rundt regnet vil en 3 årige kontrakt koste omkring 600 mio euro.
Hvilke verden lever de i?
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
De har kun mødt hold før finalen på Europa League niveau: Dortmund, Atalanta og Liepzig. Det er først i finalen de møder en klassisk CL hold og ender med at tabe klart. Deres hold fungerede jo slet ikke. Det eneste de havde var at sparke den oppe til Neymar, Di Maria eller Mbappe og håbe på, at de skabte et eller andet.
Kan godt være de ikke mødte nogle af de store før finalen, men der var en grund til at Lyon, Leipzig og Atalanta var kommet så langt. De gav alle problemer...
Hvis man ikke score på sine chancer, så vinder man ikke. Bayern ås sig langsomt ind, men deres største chancer kan jeg ikke huske mange af.
Dybbøl skrev: Hvad vil jeres syn være på Messi, hvis han vælger at skifte væk fra Barca denne sommer?
Vil I synes at han gør det rigtige og at han ikke skylder klubben noget?
Eller synes I at han flygter fra klubbens nedgang?
Jeg synes personligt at det er lidt svært.
Messi har været i Barca i en periode hvor han og Barca har gjort det rigtig svært for Real i ligaen. Samtidig ønsker jeg de bedste spillere i La liga både for signal værdien af la liga samt konkurrencen. Men jeg vil også synes at hvis han skifter så “stikker” han lidt af nu hvor Barca’s gyldne periode er ved at være ovre.
Håber I vil give jer tid til at komme med jeres holdning. Uagtet om I vil det eller ej, så må vi alle Real fans have en holdning til Messi for han har gjort så ondt på os men hold nu kæft hvor er han også en fryd at se spille den sport som vi elsker.
Jeg har det lidt ligesom hvis du er på en arbejdsplads der er super fed, og så kommer der en ny ledelse der ændre på alt det sjove. Så syntes jeg det er helt iorden at skifte arbejdsplads. Barca har givet Messi alt, og Messi har givet Barca alt. Syntes på ingen måde han stikker halen mellem benene, hvis han skifter. Barca står overfor at skulle bygge en ny ære op, og det kan de ikke rigtig gøre hvis Messi stadigvæk er der. Så det er nok bedst for alle parter hvis Messi ser sig om efter nye udfordringer. Han har jo lige som Ronaldo stadigvæk en masse at byde på.
Jeg hænger mig slet ikke i at han, som alle andre, kan spille en dårlig kamp. Hvis man endelig skal pege på noget bekymrede det mig mere, at han virkede afklaret - nærmest indifferent - efter nederlaget.
De billederne løb over skærmen drev mine tanker over på en ung C. Ronaldo der græd som pisket for både klub og land, når det gik dem imod. Har Mbappe den fodboldsult og vindermentalitet der kræves, hvis han skal være på toppen de næste mange år?
Snarere end hans praktiske evner er det spørgsmålet jeg sidder med.
Omvendt var det sympatisk at se hvor meget det betød for en Neymar. Det kom faktisk bag på mig, men der fik han et stort point i min bog.
nono skrev: Der er helt klart tale om en usaglig hetz når brugere pludselig, baseret på en finalekamp sår tvivl om Mbappes evner og potentiale.
Jeg hænger mig slet ikke i at han, som alle andre, kan spille en dårlig kamp. Hvis man endelig skal pege på noget bekymrede det mig mere, at han virkede afklaret - nærmest indifferent - efter nederlaget.
De billederne løb over skærmen drev mine tanker over på en ung C. Ronaldo der græd som pisket for både klub og land, når det gik dem imod. Har Mbappe den fodboldsult og vindermentalitet der kræves, hvis han skal være på toppen de næste mange år?
Snarere end hans praktiske evner er det spørgsmålet jeg sidder med.
Omvendt var det sympatisk at se hvor meget det betød for en Neymar. Det kom faktisk bag på mig, men der fik han et stort point i min bog.
Jeg tænker det er mere et personlighedstræk end det er et tegn på manglende vinderkvalitet. Spillere som neymar og Ronaldo har altid spillet med følelserne uden på tøjet hvilket også viser sig i de forholdsvist mange røde og gule kort de har fået i løbet af karrieren. En spiller som Modric sætter sig jo heller ikke ned og græder når han taber, men hans vindermentalitet er jo outstanding. Synes godt man kunne se på Mbappe at han var slemt skuffet, selvom han ikke viste tårer.